Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-28@19:12:27 GMT

طارمی پیشنهاد وسوسه کننده را رد کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۱۴۷۲

طارمی پیشنهاد وسوسه کننده را رد کرد

به گزارش صدای ایران، مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه ریوآوه 2 روز پیش به صورت رسمی با باشگاه پورتو قراردادی 4 ساله امضا کرد.

هفته گذشته باشگاه بزرگ اسپورتنیگ هم برای جذب طارمی پیشنهاد داد ولی مهاجم ایرانی تصمیم را گرفته بود و اصلا قصد نداشت به تیم دیگری به غیر از پورتو برود.

نشریه «ژورنال ده ناتیسیاس» پرتغال از پیشنهاد جدیدی به طارمی پیش از امضای قرارداد با پورتو خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه معتبر پرتغالی فاش کرد: باشگاه بنفیکا یک روز قبل از اینکه طارمی با باشگاه پورتو قرارداد امضا کند، پیشنهاد دستمزد 2 برابری به مهاجم ایرانی نسبت به پیشنهاد پورتو داد ولی مهاجم گلزن ریوآوه این پیشنهاد را رد کرد.

طارمی با قراردادی 4 ساله به ارزش 2 میلیون یورو راهی پورتو شد. یعنی دستمزد سالیانه طارمی تیم پرتغالی نیم میلیون یورو است اما باشگاه بنفیکا پیشنهاد دستمزد سالیانه یک میلیون یورویی داد ولی مهاجم ایرانی ترجیح داد راهی پورتو شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مهدی طارمی ریو آوه پیشنهاد وسوسه کننده صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایدی: نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد بازی روی چمن مصنوعی باعث اُفت کیفیت تیم ملی در بازی مقابل ترکمنستان شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، مهدی قائدی که به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار ترکمنستان - ایران انتخاب شد در نشست خبری این مسابقه اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. در این شرایط بد زمین توانستیم بازی قابل قبولی انجام دهیم. البته در این زمین نتوانستیم سطح و کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم.

قایدی؛ بهترین بازیکن دیدار ایران - ترکمنستان

 

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه افزود: امیدوارم در ترکمنستان هم زمین‌های استانداردی وجود داشته باشد و این تیم بتواند در اینطور زمین‌ها بازی کند. امروز یک هدف داشتیم و آن برد بود و خوشبختانه به این هدف رسیدیم.

وی در پاسخ به این سؤال که «گلی که شما با پاس طارمی به ثمر رساندید، تمرین شده بود یا اتفاقی رقم خورد؟»، گفت: در ابتدا باید از طارمی به خاطر پاسی که داد تشکر کنم. طارمی بازیکن بسیار باهوشی است و همه این را می‌دانند، ولی ما همشهری هم هستیم و در زمان‌های مختلف با حرکت‌های بدون توپ می‌توانیم همدیگر را پیدا کنیم. مهدی امروز فوق‌العاده بود و باید از او تشکر کنم و این گل را به خود مهدی تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت سریع طارمی به پرتغال! + عکس
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  • عکس| بازگشت سریع طارمی به پرتغال!
  • روملو لوکاکو و دریافت پیشنهادی با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال از عربستان
  • مهدی قایدی: طارمی مهاجم باهوشی است/ گلم را به او تقدیم می کنم
  • قایدی: نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم
  • تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا
  • لواندوفسکی پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها را رد کرد