Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@16:50:42 GMT

اعلام جزئیات پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۱۶۳۴

اعلام جزئیات پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان

علی الهیار ترکمنمعاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در دومین روز از سی و چهارمین اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور که به صورت مجازی برگزار می‌شود، گفت: «به استناد تبصره ماده ۲۱ ضوابط اجرایی قانون برنامه بودجه مقرر بود پاداش‌ها از محل فروش اموال منقول و غیرمنقول انجام شود که ما مخالف بودیم و با پیگیری‌ها، در حال تامین از محل‌های دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۷۰۰ میلیارد تومان نقدی به ما داده شده و برای ۳۷۰۰ میلیارد دیگر در حال رایزنی هستیم تا پاداش‌ها را یکجا تا آخر شهریور تسویه کنیم. نهایی کردن بودجه ۹۹ را باید انجام دهیم و کسری‌ها را تامین کنیم.»

الهیار با بیان اینکه تدوین بودجه سال ۱۴۰۰ هم جزو برنامه‌های آتی ماست، اظهار کرد: بودجه‌ریزی در شرایط کرونایی و انقباضی خواهد بود. سیگنال‌هایی را دریافت کردیم که احتمالا بودجه‌ریزی استانی خواهد بود و ما باید آن را پیش‌بینی کنیم که حضور فعال مدیران استانی را می‌طلبد.

الهیار به مدیریت منابع انسانی اشاره کرد و گفت: اداره کل امور اداری به مرکز منابع انسانی تبدیل شد که صفر تا صد امور انسانی را انجام می‌دهد. اگر مدیریت منابع انسانی را تحلیل کنیم آسیب‌هایی داشته که باید شناسایی و رفع کنیم. ابلاغ صوری از مهمترین مولفه‌هاست که تاثیر منفی می‌گذارد. اگر نهاد نظارتی ورود کند از اصلی‌ترین پاسخگویان خود مدیران کل استانی هستند و باید مراقب کنید چنین اتفاقاتی رخ ندهد، ما فقط تجمیع‌کننده اطلاعات هستیم و مسئولیت و پاسخگویی شما نقض نخواهد شد.

وی ادامه داد: از سال ۹۸ آفت‌های ابلاغ‌های صوری را شناسایی کرده و در حال رفع آن هستیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نقل و انتقالات اصلی نهایی شده و در مرحله صدور ابلاغ و کلاس‌بندی هستیم، گفت: نقل و انتقالات اضطراری نیز در حال انجام است. نقل و انتقال اضطراری از مخل‌ترین موارد در مدیریت منابع انسانی است. لازم است شما در استان‌ها، مدیریت درستی داشته باشید.

وی افزود: در حوزه آموزش‌های ضمن خدمت نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و به سمت آی تی بیس کردن آموزش‌ها در حال حرکت هستیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فرهنگیان پرداخت پاداش پارسی خبر منابع انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان

علی خسروی اظهار کرد: قرارگاه مشترک هفته معلم با همکاری بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در فضای جنگ نرم و سخت کنونی همکاری بسیج در حوزه آموزش پرورش را در پیشبرد اهداف انقلاب امری لازم و ضروری است
مسئول بسیج فرهنگیان لرستان، برنامه‌های بسیج رو به عنوان دغدغه‌های آموزش و پرورش دانست و بر حل موانع جهت پیشبرد اهداف تاکید کرد.
خسروی، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری جلسه بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم را هز جمله برنامه‌های هماهنگ شده در جهت اجرا به مناسبت هفته معلم عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان