Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: پاداش ۶ ماهه دوم ورزشکاران المپیکی و همچنین پاداش مربیان و سرمربیان توسط کمیته ملی المپیک پرداخت شد. - اخبار ورزشی -

کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پرداخت پاداش مربیان و ورزشکاران المپیکی اظهار داشت: طی چند روز گذشته پاداش 6 ماهه دوم ورزشکاران المپیکی و همچنین پاداش مربیان و سرمربیان توسط کمیته ملی المپیک پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع این پرداختی بین 2.5 میلیارد تا 3 میلیارد تومان بود. همچنین 25 درصد دوم بودجه فدراسیون‌ها نیز واریز شد تا جمع دریافتی فدراسیون‌ها از کمیته ملی المپیک به 50 درصد برسد.

وی در خصوص حل مشکل چند شغله بودن قراخانلو گفت: وی به صورت کامل از دانشگاه تربیت مدرس در آکادمی ملی المپیک مامور شده است و همچنین مشکل چند شغله بودن وی نیز حل شده است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص پیگیری‌های صالحی‌‌امیری برای حل موضوع بازنشسته بودنش افزود: در این خصوص نیز مشکلی وجود ندارد و منعی برای حضور من در کمیته ملی المپیک به عنوان دبیرکل دیده نمی‌شود.

وی در خصوص آخرین اقدامات  کمیته ملی المپیک برای تائید اساسنامه در شورای نگهبان تصریح کرد: موضوع اساسنامه از طریق خانم جنیدی، معاونت حقوقی ریاست جمهوری، در حال پیگیری است و مکاتباتی را با شورای نگهبان داشته‌اند و ما هم پیگیر هستیم. همچنین هفته گذشته پاسخ ایرادات و ابهامات را به معاوت حقوقی دولت ارسال کردیم.

سعیدی در پاسخ به این سوال که آیا IOC مکاتبه جدیدی در خصوص المپیک توکیو با کشورهای عضو داشته است، خاطرنشان کرد: فعلا قرار و تمایل کمیته بین‌المللی المپیک بر برگزاری المپیک است. احتمالا دو هفته آینده نیز وبینار دبیران کل کشورهای آسیای میانه برگزارمی‌شود و آخرین وضعیت کشورها در خصوص کرونا و تعطیلی اردوها و مسابقات بررسی می‌شود.

بررسی برنامه راهبردی آکادمی در نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک



انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک بیشتر بخوانید... تعویق یک هفته‌ای نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک حساب فدراسیون‌ها را شارژ کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تعویق یک هفته‌ای نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک حساب فدراسیون‌ها را شارژ کرد واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رونمایی از لیست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات/ متفاوت با فهرست مجیدی! ۲ نخستین تمرین مهدی طارمی در پورتو + عکس ۳ خداحافظی چند استقلالی پس از فینال جام حذفی! ۴ تامین البسه تیم ملی از سوی آل‌اشپورت پس از فسخ قرارداد‌/ محموله ۸۰ هزار دلاری در گمرک فرودگاه ۵ آخرین وضعیت هافبک استقلال برای دیدار مقابل تراکتور ۶ بایرن مونیخ اولین پیشنهادش برای خرید قطعی پریشیچ را به اینتر ارائه کرد ۷ مصدومیت ستاره بلژیکى حریف پرسپولیس ۸ حضور خریدهای جدید پرسپولیس در تمرین شاگردان گل‌محمدی مهمترین اخبار ورزشی روشن: اتفاقات رخ‌داده در باشگاه استقلال خنده‌دار است/ خود کرده را تدبیر نیست ۲ خرید جدید و حفظ ۳ بازیکن چالش پیش‌روی مدیران پرسپولیس تامین البسه تیم ملی از سوی آل‌اشپورت پس از فسخ قرارداد‌/ محموله ۸۰ هزار دلاری در گمرک فرودگاه خداحافظی چند استقلالی پس از فینال جام حذفی! مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری امسال استثنایی و به‌یادماندنی بود/ عزاداری‌ها بهانه‌ای به دشمنان نداد/ سامانه شاد باید رایگان باشد امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند لبنان| آغاز رایزنی‌های ادیب برای تشکیل کابینه اهانت به پیامبر اسلام(ص) تلاش‌ مذبوحانه غرب برای جلوگیری از نفوذ اسلام است/ واکنش بهنگام ضروری است جدیدترین آمار از بازگشت نخبگان به کشور/ کرونا آمار بازگشت را افزایش داد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک ورزشکاران المپیکی کمیته ملی المپیک فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد

جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال ایران برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال برگزار شد.

به گفته سعید تابش‌نیا چند گزینه ایرانی و خارجی در این جلسه معرفی شدند و رزومه‌های مربیان خارجی از کشورهای صاحب‌سبک در بسکتبال و پیشرفته به کمیته فنی ارائه شد.

در جلسه بعدی کمیته فنی، اعضا رزومه مربیان خارجی را بررسی کرده و نظر خود را در مورد مربیان ایرانی اعلام می‌کنند.

در حال حاضر هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال خارج از ایران حضور دارد و هدایت تیم مانیسا در لیگ برتر ترکیه را بر عهده دارد. به این ترتیب می‌توان گفت جدایی او از تیم ملی تا حدودی زیادی قطعی شده است.

دیگر خبرها

  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • ردپای مربی قزوینی در المپیکی شدن الفتی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • نهایی شد: نبرد المپیکی حسن و کامران در مجارستان
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • الفتی، اولین المپیکی تاریخ ژیمناستیک ایران شد
  • ژیمناستیک ایران برای اولین بار المپیکی شد
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • مهمدی ششمین فرنگی کار المپیکی ایران