Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@11:29:53 GMT

بهترین دوربین مداربسته صنعتی

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۱۷۹۶

بهترین دوربین مداربسته صنعتی

بهترین دوربین مداربسته صنعتی کدام است ؟

امروزه  دوربین مدار بسته با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه دارای انواع مختلفی از نظر کارایی وظاهری می باشند بطوریکه برای استفاده از این سیستم های نظارتی می توان با توجه به تنوعی که امروزه در این حوزه وجود دارد مناسبترین نوع مناسب با نیازمان را انتخاب کنیم   .

این دوربین های مداربسته امروزه بخاطر اینکه شناخت زیادی در بین مردم پیدا کرده اند ، با تقاضای زیادی مواجه شده اند بطوریکه اگر کسی بخواهد میزان امنیت و نظارت  محل خود را بالا ببرد اولین کاری که برای این منظور به ذهنش خطور می کند استفاده از دوربین های مداربسته برای این منظور می باشد که کارشناسان شرکت الکامپ همواره به کاربران پیشنهاد می کنند که برای داشتن بهترین خروجی از این تجهیزات نظارتی بهتر است تا قبل از تهیه آنها با یک فرد متخصص در این زمینه مشورتی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از انواع دوربین های مداربسته که امروزه برای مکانهای صنعتی مانند کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند دوربین های مداربسته صنعتی می باشند که در مقاله امروز شرکت الکامپ با تجربه سالها ارائه خدمات و فروش دوربین مدار بسته به بررسی این دوربین های مداربسته بهمراه معتبر ترین فروشنده این مدل از دوربین های مداربسته بپردازیم.

دوربین مدار بسته صنعتی چیست؟

دوربین هایی که برای این مکانها در نظر گرفته می شوند معمولا بصورت مستطیل شکل می باشد و جنس بدنه آنها از پلاستیک  یا فلز می باشد که به اصطلاح به آنها box یا جعبه گفته می شود. این دوربین ها در محیط های درونی و بیرونی استفاده می گردد که در محیط بیرونی درون یک کاور و پایه صندوقی IP66  روی دیوار یا دکل در ارتفاع 80/2 یا 4 متری نصب می گردد . مکانهایی که این دوربین ها بکار می روند عبارتند از  صنعتی، تجاری و در بعضی مواقع در مکانهای اداری هم مورد استفاده قرار گرفته می شود.

دید درشب

لنز این دوربینها معمولاً فاقد دید در شب IR می باشد اما با این حال از لنزهایی در این دوربین ها استفاده می شود که در شب بتوانند تصاویر با کیفیتی ضبط کنند.

لنز دوربین های مدار بسته صنعتی

معمولاً لنز این دوربین ها بصورت مجزا تهیه می شود. پس زمانی که ما لنز را بصورت مجزا تهیه می کنیم  می توان کیفیت آن لنز براساس نیاز ، میزان زوم مورد نیاز برای تصویر و سختی  که آن محیط برای تصویر برداری دارد  تنظیم کرد  که این از مزایای این کار می باشد.

زاویه دید دوربین های مدار بسته صنعتی

معمولاً زاویه دید این دوربینها محدود  می باشد و تصویر را در محدوده خاصی بما تحویل می دهد که چون لنز آنها بصورت جداگانه خریداری می شود باید در هنگام خرید به ویژگی آن تو جه کرد که دو ویژگی از اهمیت خاصی برخوردار هستند که:

نوع پایه لنز : پایه لنز دوربین های جعبه ای معمولاً یکی از مدلهای C , CS است که در موقع انتخاب باید به آن توجه شود. میزان رزولشن قابل پشتیبانی : میزان رزولشن قابل پشتیبانی لنز ها معمولاً براساس سطح اعوجاج آنها انتخاب می شود. برای دوربین های دیجیتال که کیفیت آنها براساس مگاپیکسل سنجیده می شود از لنز متناسب با نیازهای موجود استفاده می شود که از نظر قیمتی و کیفی نسبت به دوربین های آنالوگ گران تر و با کیفیت تر می باشند. کاربرد دوربینهای مداربسته صنعتی

همانطور که گفته شد از این دوربین ها می توان در تمام محیط های صنعتی، تجاری و... متناسب با نیازو شرایط محیطی استفاده کرد. 

مقاومت  دوربین های مداربسته صنعتی

 این دوربین ها از نظر فیزیکی از مقاومت خوبی برخوردار هستند و قابلبت بکار گیری در شرایط سخت را دارند و در مقابل گرد و غبار هم مقاوم می باشند . همچنین در محیط بیرونی مثل بارانی می توان آنها را درون یک کاور مخصوص قرار داد و استفاده کرد.

 حال در اینجا برای مشتری سؤال پیش میاد که این دوربین مداربسته صنعتی را از کجا تهیه کنم که در کنار کیفیت خوب دارای قیمت مناسب و گارانتی معتبر باشد ؟

در پاسخ به این سؤال ما شرکت الکامپ را به شما پیشنهاد می کنیم. شرکت الکامپ با داشتن مجوز رسمی از اتحادیه صنف دوربین های مداربسته تهران با شماره صنفی 0467127323  و 17 سال سابقه مفید در این زمینه همواره هدف آن جلب رضایت مشتری بوده و براین باور بوده که سرمایه اصلی یک کاسب مشتری آن است ، پس همواره این شرکت در تلاش بوده تا با فروش دوربین مداربسته با کیفیت مناسب بهمراه ارائه قیمت رقابتی و ضمانت معتبر مشتری را راضی نگه دارد.

درهمین مورد مدیر شرکت الکامپ همواره به مشتریان خود پیشنهاد کرده است که دوربین های مداربسته و دیگر تجهیزات مربوط  به آنرا از یک شرکت معتبر خریداری کند تا بعداً از لحاظ کیفیت و ارائه خدمات به مشکل مواجه نشوید.

در زمینه دوربین های مداربسته صنعتی شرکت الکامپ دوربین های مداربسته برند pelcotech را پیشنهاد می دهد که دوربین های که تحت این برند تولید می شوند بدلیل اینکه حسگر تصویر آنها ساخت شرکت سونی می باشد دارای کیفیت تصویر فوق العاده می باشد و همین استفاده از قطعات با کیفیت در ساخت دوربین مداربسته باعث می شود که عمر مفید دستگاه به میزان قابل توجهی بالا برود. از سوی دیگر شرکت الکامپ بخاطر بالا بودن کیفیت این دوربین های مداربسته آنها را با 5 سال ضمانت بی قید و شرط مورد پوشش قرار داده تا مشتری در صورت بروز مشکل دغدغه ای بابت پشتیبانی این محصولات نداشته باشد.

دوربین های مداربسته صنعتی که شرکت الکامپ ارائه می دهد عبارتند از :

دوربین مداربسته صنعتی آنالوگ PELCOTECH مدل PT-2171

این دوربین مداربسته صنعتی از نوع آنالوگ دوربین های مداربسته می باشد. با اینکه این دسته از دوربین های مداربسته دارای امکانات و کیفیت تصویر برداری می باشد اما دارای قیمت مناسب بهمراه نصب و عیب یابی آسان می باشند و برای کسانی که می خواهند یک نظارت معمولی با ازرانترین تجهیزات نظارتی داشته از مکانشان داشته باشند این دوربین مداربتسه می تواند یک انتخاب ایده آل باشد.

از دیگر قابلیت این دوربین مداربسته صنعتی عبارت است از :

لنز CCD شرکت SONY با کیفیت 700 TVL چیپست 1.3 مگاپیکسلی میزان رزولشن تصویر 700 TVl میزان لوکس نوری برابر با LUX 0/01 دارای منو OSD: DNR / WDR / HLC / BLC در جه مقاومت در برابر آب و باران برابر است با IP 64 دارای ولتاژ ورودی 12v

 

دوربین مداربسته ,AHD PELCOTECH مدل PT-4113 AHD

این دوربین مداربسته صنعتی در دسته دوربین های مداربسته آنالوگ HD قرار دهند و همانطور که می دانید دوربین های مداربسته آنالوگ HD با هدف بالا رفتن کیفیت تصاویر دوربین های مداربسته آنالوگ تولید شدند بطوریکه با استفاده از لنز و چیپست دیجیتال در این دوربین های آنالوگ سعی شده تا تصاویر با کیفیت بالا و قابل رقابت با دوربین های مداربسته تحت شبکه به کاربر ارائه شود.

 

قابلیت های این دوربین مداربسته عبارتند از :

رزولشن تصویر 1920*1080 (Full HD) استفاده از حسگر تصویر شرکت SONY لنز 3 مگاپیکسل قابلیت نصب انواع لنزهای مختلف قابلیت دید در شب تا برد 45 متر حداقل روشنایی برای دید در شب برابر 0 LUX دارای لنز متغییر 8 to 12 mm قابلیت تغییر چهره بهمراه شناسایی پلاک خودرو تا 30 در صد در برابر رطوبت مقاوم می باشد قابلیت کارکرد در دمای 20- تا 50+ درجه سانتی گراد قابلیت نصب انواع لنز های مختلف دارای ابعاد 128 * 110

 

با توجه به مطالب فوق دریافتیم که دوربین های مداربسته صنعتی نوع دیگر از دوربین های مداربسته می باشند که برای مکانهای صنعتی مانند کارخانه ها و در بعضی از مکانهای اداری بکار می روند که ظاهر مستطیل شکل از جنس معمولاً فلزی دارند که در محیط های بیرونی و درونی قابل استفاده هستند اما در اغلب موارد برای احتیاط بیشتر و جلوگیری از خطرات احتمالی در محیط های بیرونی دوربین مداربسته صنعتی را دورن یک کاور بمنظور نظارت از محیط قرار می دهند.

از خصوصیات جالب این دوربین های مداربسته می توان  به نصب جداگانه این لنز این دوربین ها اشاره کرد، بدین صورتکه در هنگام تهیه این دوربین های مداربسته باید لنز آنها بصورت جداگانه تهیه کرد که این کار می تواند دست کاربر را برای انتخاب یک لنز مناسب با نیاز کاربری باز بگذارد که این خو یک مزیت محسوب می شود اما با این وجود اغلب این دوربین های مداربسته قابلیت دید در شب ندارد و برای تصویر برداری نیاز به یک منبع نوری جداگانه دارند.

مشتریان گرامی در صورتیکه قصد تهیه دوربین های مداربسته صنعتی را دارند می توانند با تماس با شماره 02188552766 راهنمایی های لازمه را از کارشناسان مجرب شرکت الکامپ دریافت کنند و همچنین می توانند جهت استعلام قیمت دوربین مدار بسته با مراجعه به وب سایت شرکت به نشانی( amniatcctv.com )مراجعه کرده و از دیگر محصولات و پکیج های دوربین های مداربسته و سیستم های حفاظتی شرکت الکامپ دیدن فرمایند. شرکت الکامپ با داشتن مجوز رسمی از سوی اتحادیه صنف دوربین های مداربسته تهران بشناسه صنفی 0467127323 و انجام 4000 پروژه موفق همواره آماده است تا مشتریان گرامی را در قسمت های مختلف دوربین های مداربسته (مشاوره ، فروش و نصب) و سیستم های حفاظتی با استفاده از کادر مجربی که در اختیار دارد راهنمایی کند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: دارا دوم روستای ابوالفضل مهدی تاج مهدی ترابی نوید افکاری کیوان امام وردی دوربین مداربسته پیشرفت تکنولوژی قابلیت دوربین رپرتاژ آگهی دارا دوم روستای ابوالفضل مهدی تاج مهدی ترابی نوید افکاری کیوان امام وردی دوربین های مداربسته دوربین های مداربسته دوربین مدار بسته دوربین ها شرکت الکامپ بسته صنعتی دید در شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی

مدیرکل راه‌آهن شمالغرب از عدم تعهد شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در خصوص راه‌آهن شهرک صنعتی اشراق گلایه کرد و گفت: از آن‌ها شاکی هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، منوچهر صفری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: در سال گذشته، یک میلیون و 500 هزار مسافر از طریق راه‌آهن زنجان جابه‌جا شدند که این عدد نسبت به سال 1401 با یک رشد 15 درصدی مواجه شده است. در حال حاضر هم در تعطیلات نوروز به طور متوسط روزانه 2 تا 2500 مسافر توسط راه‌آهن جابه‌جا می‌‌وند که مقصد اکثر مسافران مشهد مقدس است.

وی ادامه داد: قطارهای با کیفیتی در راه‌آهن زنجان وجود دارد که به طور روزانه فقط 2 قطار به مقصد مشهد حرکت می‌کنند. تاکنون نارضایتی جدی در خصوص وضعیت این قطارها دیده نشده است.

مدیرکل راه‌آهن شمالغرب به وضعیت دو خطه کردن راه آهن زنجان - قزوین اشاره کرد و گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور، یک هزار و 250 میلیارد تومان مصوب شده که امیدواریم تخصیص یاید چرا که در سفر نخست رئیس جمهور، 800 میلیارد تومان مصوب شد و فقط 50 درصد این مبلغ تخصیص یافت. اگر تمام مبلغ فوق تخصیص یابد می‌توانیم انتظار داشته باشیم در سال جاری این پروژه افتتاح خواهد شد‌.

وی در ادامه به وضعیت راه آهن شهرک صنعتی اشراق اشاره کرد و گفت: ما از شرکت شهرک‌های صنعتی گلایه داریم و شاکی هستیم. حدود 20 سال پیش یک تفاهم‌نامه‌ای بین راه‌آهن و شرکت شهرک‌های صنعتی امضا شد که بر اساس همان تفاهم‌نامه مقرر شد، زیرسازی با شرکت شهرک‌ها و روسازی با ما باشد، اما آن‌ها به توافقات خود عمل نکرده و همچنان نمی‌کنند.

صفری افزود: طبق قانون هر واحد تولیدی یا شهرک صنعتی که درخواست کننده استفاده از راه‌آهن است باید خودشان، هزینه‌ها را پرداخت کنند و تفاهم‌نامه فوق‌الذکر یک فرصت برای آنان بود که هزینه‌هایشان کاهش پیدا کند، ولی آن‌ها طبق همان تفاهم‌نامه هم عمل نکردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت تولید ۶۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ظرفیت تولید در ۶۱ واحد صنعتی سیستان و بلوچستان
  • چسب‌های زیستی جایگزین چسب‌های صنعتی خواهند شد
  • افزایش ظرفیت ۶۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲
  • راه اندازی مجدد ۴۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان
  • تاریخ معرفی گوشی‌های سری هواوی P70 لو رفت
  • بهترین مارک کمپرسور در بازار کدام است؟
  • رصد هوشمند حریم شهر تهران در سال جدید
  • لحظه انفجار مسجد در تبریز؛ فیلم دوربین مداربسته از داخل را ببینید
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی