Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: ساعات کاری مراکز تعویض پلاک و همچنین دفاتر خدمات خودرویی استان اصفهان از روز جاری به روال عادی خود بازگشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، با ورود ویروس منحوس کرونا به ایران از ابتدای اسفندماه سال گذشته و همچنین با فراگیر شدن آن در سایر استان‌ها و شهرستان‌ها از جمله اصفهان بسیاری از مشاغل، مراکز دولتی و غیردولتی به سمت  سوی تعطیلی پیش رفتند در حالی که مراکز تعویض پلاک و معاینه فنی وسایل نقلیه نیز از این قافله به دور نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا و از زمان شناسایی 2 بیمار مشکوک به کووید19 در اصفهان، تعویض پلاک خودروها در مراکز تعویض پلاک تا 17 اسفندماه سال گذشته به صورت زوج و فرد صورت گرفت و این در حالی است که پس از آن تا 23 فروردین‌ماه سال جاری تعطیل و اعتبار تمامی مدارک فاقد اعتبار مربوط به حوزه پلیس راهور در زمان مربوطه تا 15 اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

بازگشایی مراکز تعویض پلاک با استقبال گسترده مردم و صف‌های طولانی مملو از خودرو همراه شد به گونه‌ای که روزانه شماره‌گذاری بیش از یک هزار خودرو در مراکز تعویض پلاک اصفهان صورت می‌گرفت، در نهایت این امرسبب شد که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی فرآیند شماره‌گذاری در مراکز تعویض پلاک به صورت زوج فرد انجام بگیرد.

مرکز تعویض پلاک اصفهان با رعایت طرح زوج و فرد آغاز به کار کرد؛ تمدید زمان فعالیت تا ساعت 16اصفهان| از 13 اسفند تعویض پلاک به صورت زوج و فرد انجام می‌شود‌جزئیات اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان / شهروندان کمتر به تفرج‌گاه‌ها مراجعه کنند + فیلم

به دنبال این موضوع ساعات مراکز تعویض پلاک و همچنین مراکز معاینه فنی خودرو افزایش یافت به گونه‌ای که فعالیت مراکز تعویض پلاک به دلیل استقبال گسترده مردم از 4 مردادماه سال جاری از ساعت 7 تا 17 صورت گرفت تا اینکه پس از ماه‌ها، فعالیت این مراکز و ساعات کاری آن‌ها از امروز به روال عادی بازگشت.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به این موضوع اظهار داشت: با توجه به عادی شدن روند ارائه خدمات و همچنین خلوتی مراکز، ساعات کاری مراکز تعویض پلاک و همچنین دفاتر خدمات خودرویی استان اصفهان از امروز به روال عادی خود بازگشت.

سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: با توجه به این موضوع، ساعات کاری تمامی مراکز تعویض پلاک و همچنین دفاتر خدمات خودرویی استان اصفهان با حفظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 7 تا 14 خواهد بود.

انتهای پیام/167/ح

R41346/P/S6,51/CT7 بیشتر بخوانید... سرویس‌دهی ۲ مرکز تعویض پلاک فقط با نوبت‌گیری اینترنتی امکان‌پذیر است فرصت ۶ روزه برای تعویض پلاک‌ خودروهای منطقه آزاد انزلی؛ پلاک‌های قدیمی حق تردد در گیلان را ندارند گزارش ویدئویی|سرگردانی مردم در مرکز تعویض پلاک کردستان/ وقتی هشدار کرونایی جدی گرفته نمی‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سرویس‌دهی ۲ مرکز تعویض پلاک فقط با نوبت‌گیری اینترنتی امکان‌پذیر است فرصت ۶ روزه برای تعویض پلاک‌ خودروهای منطقه آزاد انزلی؛ پلاک‌های قدیمی حق تردد در گیلان را ندارند گزارش ویدئویی|سرگردانی مردم در مرکز تعویض پلاک کردستان/ وقتی هشدار کرونایی جدی گرفته نمی‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست ۲ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند ۳ حضور رئیس مجلس در شهرک طالقانی بندر ماهشهر / قالیباف پای درد دل و گلایه‌های اهالی شهرک نشست + فیلم ۴ گفت‌وگوی صریح و شفاف فعالان اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خوزستان با رئیس مجلس/ هجمه فرقه‌های ضاله به جوانان ماهشهری ۵ شهر پلدختر ۱۷ ماه پس از سیل| از ادعاهای شیرین مسئولان تا واقعیت‌های تلخ پساسیل + تصاویر ۶ حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در بندر ماهشهر به روایت تصاویر ۷ افتتاحیه دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) در بندرعباس از دریچه دوربین تسنیم + تصاویر ۸ جابه‌جایی ‌یک‌میلیون و ۸۰۰هزار تن انواع کالا در بنادر غرب هرمزگان/ صادرات غیرنفتی ۳۱درصد افزایش یافت مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش تولیدکنندگان گیلانی در روزهای بی‌مهری بانک ها / دولت به دادمان برسد تا ورشکست نشویم طهرانچی: حضور فیزیکی دانشجویان در کلاس‌های درس ممکن نیست / آموزش‌های مجازی ‌تقویت می‌شود اختصاصی|نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کردستان: شناخت کاملی از کردستان دارم / در مسیر تحقق فرمایشات حضرت آقا حرکت خواهم کرد گزارش| رئیسعلی دلواری؛ سرداری که در سواحل خلیج فارس متجاوزان انگلیسی را به زانو درآورد مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند روحانی: عزاداری امسال استثنایی و به‌یادماندنی بود/ عزاداری‌ها بهانه‌ای به دشمنان نداد/ سامانه شاد باید رایگان باشد اختصاصی|نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کردستان: شناخت کاملی از کردستان دارم / در مسیر تحقق فرمایشات حضرت آقا حرکت خواهم کرد لبنان| امیل لحود: فرانسه می‌خواهد سازش با اسرائیل را به لبنان تحمیل کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز تعویض پلاک تعویض پلاک استان اصفهان روال عادی ولی فقیه ساعات کاری پلیس راهور رئیس مجلس زوج و فرد ماه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آمار طلاق در کردستان

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل کردستان از کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در سال گذشته در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بهادر اسدی پیش‌ از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کاهش 2 درصدی آمار طلاق در سال گذشته در کردستان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس اعلام آمار سازمان ثبت احوال از 5310 مورد طلاق سال 1401 در استان به 5205 مورد در سال 1402 کاهش یافته است. 

وی افزود: افزایش طلاق در جامعه آسیب‌های دیگری از جمله فقر، بیکاری، اعتیاد و گسستگی خانواده و آسیب‌های ناشی از فرزندان طلاق را به همراه دارد.  

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان، گفت: خوشبختانه با افتتاح 17 مرکز مشاوره خانواده دادگستری استان در سال گذشته و توسعه کمی و کیفی این مراکز در کنار دادگاه‌های خانواده و برگزاری هدفمند کارگاه‌های آموزشی برای خانواده‌های در معرض طلاق، شاهد کاهش 2 درصدی طلاق در استان کردستان بوده‌ایم.  

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی در جهت کاهشی کردن روند طلاق در استان با هماهنگی و همکاری سازمان‌های متولی و با نظارت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان از سال‌های گذشته آغاز شده و تلاش برای کنترل هر چه بیشتر آمار طلاق ادامه دارد. 

اسدی همچنین از بازرسی و نظارت مستمر بر عملکرد کلیه مراکز مشاوره پیش از طلاق در حوزه‌های قضایی این استان خبر داد و عنوان کرد: با ارجاع متقاضیان دعاوی خانواده به مراکز مشاوره برای دریافت خدمات مشاوره و مددکاری و تلاش در جهت افزایش حداکثری صلح و سازش در بین زوجین، این مراکز در جلوگیری از فروپاشی خانواده و تحکیم بنیان آن می‌توانند مهمترین نقش را داشته باشند.    

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج برای زوجین در شُرف ازدواج با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط خبر داد و بیان کرد: ارائه آموزش‌های لازم در خصوص افزایش مهارت‌های ارتباطی تأثیر و نقش بسزایی در کاهش طلاق در سال گذشته داشته است.  

معاون دادگستری استان کردستان، بیان کرد: امیدواریم با ادامه این رویکرد و همراهی و مشارکت بیش از پیش نهادهای متولی بتوانیم شاهد ادامه این روند کاهشی طلاق در سال‌های آینده باشیم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • آبگرفتگی محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین + فیلم
  • اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت دوران میانسالی
  • خطر بروز افسردگی در میانسالی در اثر ساعت کار طولانی در جوانی
  • ساعات کار طولانی در جوانی احتمال افسردگی و بیماری در میانسالی را افزایش می‌دهد
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان