Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@06:24:39 GMT

در مذاکرات 3 بازیکن پرسپولیس چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۲۹۰۳

در مذاکرات 3 بازیکن پرسپولیس چه گذشت؟

باشگاه پرسپولیس دیروز با سه بازیکن به توافق رسید که در مورد نحوه قرارداد این بازیکنان و مبالغ توافقی حرف و حدیث های زیادی مطرح شده است.

به گزارش مشرق، از روز گذشته که پرسپولیس به سه بازیکن قرارداد امضا کرده در مورد مبلغ قرارداد این بازیکنان و آپشن های آنها حرف و حدیث های زیادی مطرح شده است.

به عنوان نمونه گفته می شود که قرارداد عیسی آل کثیر با سرخپوشان نزدیک به 7 میلیارد تومان برای دو سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در مورد حامد لک و سعید آقایی هم صحبت از بندهای ویژه در قرارداد است.

پیگیری ها گویای این است که در روند مذاکرات این سه نفر مسئولان مذاکره کننده مقابل خواسته های مالی بالای این نفرات ایستادگی کرده اند. 

این طور که گفته می شود عیسی آل کثیر با قرارداد دو ساله به ترتیب با مبالغ دو میلیارد و دویست برای فصل جاری و دومیلیاردوپانصد میلیون تومان برای سال آینده قرارداد خود را امضا کرده است. 

بیشتر بخوانید:

گزارش رسول‌پناه از نحوه قرارداد با بازیکنان جدید

البته ظاهرا این بازیکن مدعی بوده از یکی از تیم های لیگ برتری مبلغ بیشتری پیشنهاد دارد اما پرسپولیس زیر بار این رقم نرفته است. همچنین درحالی که بازیکنان دیروز خواهان بند ویژه در قرارداد خود برای فسخ یک طرفه در صورت پرداخت نشدن مطالبات بودند چنین بندی در قرارداد سه بازیکن جدید سرخپوشان قرار نگرفته است و رغبتی و پیروانی که در این نشست حاضر بودند زیر بار گذاشتن این بند در قراردادها نشده اند. 

این بند همان بند جنجالی هست که مهدی ترابی با استفاده از همان به خاطر 40 میلیون باقی مانده از پولش فسخ یک طرفه کرد و برای بازگشت خود شرط مبلغ سنگینی از پرسپولیس کرده که برای این باشگاه قبول این رقم کار سختی است. 

همچنین در قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس ظاهرا خبری از آپشن های ویژه مثل پاداش برای گل زدن در هر بازی یا کلین شیت وجود ندارد و فقط برای عیسی آل کثیر پاداش برای آقای گلی در نظر گرفته شده است. 

در مورد پاداش قهرمانی هم برخلاف سنوات گذشته که مدیران آپشن 10 درصد از قرارداد را لحاظ می کردند این بار مدیران پرسپولیس برای قراردادن پاداش در صورت قهرمانی مبالغی را در نظر گرفتند که برای هر بازیکن این مبلغ متفاوت است و خبری از پرداخت درصدی نخواهد بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین پرسپولیس مذاکرات ورزشی توافق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!

به گزارش قدس آنلاین، بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در حالی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که رقابت برای قهرمانی در این دوره از مسابقات به اوج حساسیت رسیده است و به نظر می‌رسد که با توجه به شرایط جدول یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس عنوان قهرمانی این فصل را از آن خود کند.

این دو تیم در حالی با یکدیگر در رقابت هستند که با پایان فصل قرارداد ١١ بازیکن پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و تمدید قرارداد با این بازیکنان به خواسته و دغدغه اصلی هواداران از مدیریت باشگاه تبدیل شده و از همین رو، باشگاه در تلاش است تا بعد از مذاکره با بازیکنان خود قرارداد آنها را تمدید کند.

یکی از بازیکنانی که قراردادش در پایان فصل به تمام می‌رسد، مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ملی پوش و ۳۲ این تیم است. با توجه به عملکرد این بازیکن در این تیم و همچنین ملی‌پوش بودن او، به‌رغم مصدومیتش در بازی ایران و قطر در جام ملت‌های آسیا، از همان روزهای نخست تمدید قرارداد با پورعلی‌گنجی مطالبه هواداران بوده است.

حالا این مدافع ملی‌پوش که رفته‌رفته آماده حضور در میادین می‌شود، با پیشنهاد ویژه و جالب توجهی از تبریز مواجه شده است. با توجه به اینکه قرارداد او با سرخ‌پوشان در پایان فصل به پایان خواهد رسید، این احتمال وجود دارد که این مدافع ملی‌پوش در فصل بعد از جمع سرخ‌پوشان جدا و راهی تبریز شود.

انتظار می‌رود که باشگاه پرسپولیس به منظور جلوگیری از جدایی این مهره‌ کلیدی هرچه زودتر شرایط را برای تمدید قرارداد با پورعلی‌گنجی آغاز کند. البته گفته می‌شود که باشگاه پرسپولیس هنوز مطالبات این بازیکن را از سال گذشته و همچنین فصل جاری پرداخت نکرده است!

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • پروین: هرکس دلش با پرسپولیس نیست خداحافظ!
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل