Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@15:34:49 GMT

آماده‌باش عملیاتی طرح ستاد مهر ۹۹ شهر اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۳۰۲۹

آماده‌باش عملیاتی طرح ستاد مهر ۹۹ شهر اصفهان

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: فردا _پنجشنبه ۱۳ مردادماه ۹۹، آیین آماده‌باش عملیاتی طرح ستاد مهر ۹۹ شهر اصفهان برگزار می‌شود.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری اصفهان طبق سنوات قبل که ویژه برنامه‌هایی را برای بازگشایی مدارس داشت، امسال نیز علی‌رغم شرایط کرونایی با توجه به سناریوهای اعلام شده، آموزش و پرورش برای شرایط سفید، زرد و قرمز برنامه ریزی لازم را انجام داده و تحت عنوان «ستاد مهر» اکیپ‌هایی آماده‌باش هستند تا بر اساس وضعیت، برنامه‌های پیش بینی شده را اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در آستانه بازگشایی مدارس تبلیغات محیطی و حال و هوای خاص در شهر ایجاد می‌شود، افزود: اکیپ‌هایی از بخش‌های مختلف تجهیز و آماده باش هستند تا در صورت تبدیل وضعیت قرمز به زرد یا سفید، شلوغی و ازدحام ترافیکی ۱۵ روز نخست آغاز سال تحصیلی را هدایت کنند.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: فردا_ پنجشنبه ۱۳ مردادماه ۹۹، آئین آماده‌باش عملیاتی طرح ستاد مهر ۹۹ شهر با حضور شهردار اصفهان برگزار می‌شود.

مظفر با بیان اینکه ستاد مهر در چند محور فعالیت خواهد کرد، اظهار کرد: دیوارنگاره‌های فرهنگی در تعدادی از مدارس شهر نصب و جملات آموزشی فرهنگ ترافیک به شهروندان اطلاع رسانی می‌شود.

وی گفت: ایمن‌سازی ترافیکی معابر منتهی به مدارس توسط معاونت ترافیک مناطق ۱۵ گانه شهر فعال شده تا فضای خارج مدارس را با انجام اقداماتی همچون خط کشی، نصب تابلوهای ایمنی و اطلاع رسانی ترافیکی و نصب سرعت گیرها ایمن کند.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حوزه فضاسازی شهری در چند محور فعالیت انجام خواهد شد، ادامه داد: نصب تک پایه‌ها، نصب کات‌استند با شکل جدید در چهارراه‌های شهر، نصب پوسترهای اطلاع رسانی مرتبط با بازگشایی مدارس در ایستگاه‌های اتوبوس و بی آر تی از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام می‌شود.

مظفر با تاکید بر اینکه تعداد ۹ اکیپ بازرسی جهت روان سازی ترافیک سطح شهر فعال می‌شود، اظهار کرد: اکیپ‌های بازرسی در مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری و سطح شهر مستقر هستند تا گره‌های ترافیکی احتمالی در شهر را رفع کنند.

وی خاطرنشان کرد: اکیپ‌های بازرسی در سه وضعیت سفید، زرد و قرمز دسته بندی شده و بر حسب شرایط، فعالیت تعریف شده خود را انجام خواهند داد.

کد خبر 442098

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ستاد مهر شهر کلانشهر شهرداری اصفهان آغاز سال تحصیلی جدید حمل و نقل شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ترافیک شهرداری شهرداری اصفهان آماده باش ستاد مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس گفت: این پویش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اجرا خواهد شد.

وی، افزود: در این پویش کارشناسان ترافیکی که قبلاً موضوعات خاص مرتبط با کودکان و نوجوانان محصل برای پیشگیری از سوانح رانندگی به آنان آموزش داده شده، با همکاری آموزش و پرورش در مدارس هدف حضور خواهند یافت و همیاران پلیس را با قوانین و مقررات عبور و مرور و خود مراقبتی در ترافیک آشنا خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن فصل امتحانات دانش آموزان در خرداد ماه و بعد از آن نیز آغاز سفرهای تابستانی، سعی خواهد شد از یکم تا ۲۰ اردیبهشت، اکثر مدارس استان به خصوص دوره اول و دوم ابتدایی در این پویش شرکت داده شوند.

سرهنگ خوشوقت، با اعلام شماره پاسخگویی ۱۲۰ پلیس راهور و همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک و دو شهر کرمان و شهرستان‌های استان با اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور افزود: این پلیس آمادگی دارد تا پاسخگوی اعزام و حضور کارشناسان در مدارس داوطلب نیز باشد که مدیر مدرسه می‌تواند از طریق اعلام به نزدیک ترین واحد گشت پلیس راهور یا ایستگاه‌های راهنمایی و رانندگی، درخواست خود را مطرح نماید.

کد خبر 6085133

دیگر خبرها

  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • تبادل تجربیات حمل‌ونقل همگانی اصفهان و سن‌پترزبورگ
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • آماده‌باش نیرو‌های عملیاتی هلال احمر در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • ترافیک گرگان ثمره جانمایی غلط مدارس غیرانتفاعی/ شهرداری به مطالبات مردم پاسخ دهد
  • انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان