Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، از صدور فراخوان مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان به منظور جذب و تکمیل نیروی امداد رسانی داوطلب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، آرزو فلاحی اظهار کرد: مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان کردستان در جهت جذب نیروهای داوطلب، بدون انتظار هیچگونه چشم داشت مادی، معنوی و استخدام به منظور کمک رسانی سریع‌تر و بیشتر در هنگام حوادث و بلاهای طبیعی و بحران‌های احتمالی، اقدام به ثبت نام از نیروهای مردمی به ۲ صورت اورژانس یار(نیروی داوطلب فاقد مدرک دانشگاهی در رشته های علوم پزشکی) و یا همیار اورژانس (نیروهای داوطلب دارای مدرک دانشگاهی در یکی از رشته های علوم پزشکی) کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: داوطلبان میتوانند جهت دریافت فرم  ثبت نام, درخواست خود را به ایمیل kurdestandavtalab115@gmail.com ارسال نموده و یا به صورت حضوری به مدیریت اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث استان واقع در سنندج بلوار شهدای نیروی انتظامی و در شهرستانها به مراکز فوریتهای پزشکی مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان خبرگزاری برنا اورژانس پیش بیمارستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون عبدالملکی عصر سه‌شنبه در بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به برخی نیازمندی‌های استان اظهار کرد: کلنگ زنی ۲ بیمارستان در استان، به مطالبه عمومی تبدیل شده است که امیدوارم با همکاری مدیران استانی هر چه سریع‌تر ساخت این ۲ پروژه به اتمام رسیده و به چرخه ارائه خدمات وارد شود.

وی افزود: فراهم کردن انبارهایی برای بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ الاسلام، دارویی و تجهیزات پزشکی و همچنین تأمین ملزومات آزمایشگاهی از جمله نیازمندی‌های ما در حوزه غذا و دارو است که با این کار مهم جایگاه مرجعیت دانشگاه حفظ و ارتقا داده می‌شود.

عبدالملکی به پیشرفت سایر بخش‌های دانشگاه اشاره کرد و گفت: در حوزه آموزشی هشت رشته جدید به دانشگاه اضافه شده که دستیاری عفونی و ارولوژی و PhD پژوهشی پزشکی سلولی ملکولی و نیز احداث دانشکده داروسازی و فناوری‌های نوین از آن جمله است.

وی به ارائه خدمات به مردم در ١٦ بیمارستان دانشگاهی و یک بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ الاسلام اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بیمارستان سیار برای موارد غیرمترقبه است که نیاز به تکمیل تجهیزات پزشکی و تکمیل محلی برای نگهداری آن داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان کردستان مرز باشماق را از مهمترین مرزهای صادراتی کشور برشمرد و اظهار کرد: در این مرز باید به سلامت به عنوان یک مقوله ویژه توجه شود به طوری که فضایی حداقل یک‌هزار متر مربعی برای ارائه خدمات سلامت از قبیل واکسیناسیون، قرنطینه سازی، کنترل قاچاق دارو و مواد آرایشی و پد پالگرد در طرح جامع مرز در نظر گرفته شود.

گفتنی است؛ بازدید از واحدهای مختلف آزمایشگاه معاونت غذا و دارو پایان بخش این دیدار و نشست ٢ ساعته بود.

کد خبر 6080368

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • امروز ۱۰ نفر در سیلاب استان‌های جنوبی آسیب دیدند
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس
  • فراخوان جذب نیروی امریه در وزارت علوم