Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد قنبری از دستگیری 2 باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر و سارقان مسلح در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: شب گذشته در عملیات مقتدرانه تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر و طی یک درگیری سنگین مسلحانه، با اعضای باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی،  یک سوداگر مرگ دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در این عملیات ضمن توقیف 2 دستگاه خودروی پژو 405، مقدار یک تن و 43 کیلو و یکصد گرم مواد مخدر، شامل 899 کیلو و یکصد گرم تریاک و 144 کیلو گرم حشیش به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

این مقام ارشد نظامی اضافه کرد: همچنین با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی زهک چهار نفر از اعضای یک باند حرفه ای سرقت احشام فعال در شمال سیستان و بلوچستان شناسایی و در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: این متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس تا کنون به 20 فقره سرقت احشام در شهرستان های شمالی استان اعتراف کرده اند.

قنبری اضافه کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی  سیستان و بلوچستان، طی هفته گذشته هفت سارق مسلح و به عنف در شهرستانهای زاهدان، ایرانشهر، خاش، سیب سوران و چابهار دستگیر و 17 فقره انواع سرقت مسلحانه و به عنف کشف شد.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان علاوه بر کشف چهار دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، 6 دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد مسروقه نیز به همراه 2 قبضه کلت کمری و تعدادی سلاح سرد کشف شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان باند حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اسفراین، بلافاصله شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار مأموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت

وی با بیان اینکه مأموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی یک سارق سابقه‌دار در سطح شهرستان شدند، افزود: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۹ فقره سرقت احشام با همدستی ۲ نفر در سطح شهرستان اعتراف نمود، تصریح کرد: مأموران با رصد اطلاعاتی و سرعت عمل ۲ سارق همدست را نیز دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت نمودند

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: دامداران از ورود افراد غریبه که تحت عنوان مشتری دام به محل نگهداری احشام خودداری کنید.

کد خبر 6078775

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • سارقان دام در کاشمر دستگیر شدند