Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از سفر 3 روزه نمایندگان به مناطق محروم چابهار و ایرانهشر خبر داد.

روح الله ایزخواه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از حضور نمایندگان مجلس در مناطق محروح چابهار خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در این سفر به جز نماینده چابهار در مجلس هفت نماینده دیگر هم حضور دارند عنوان کرد: این بازدید ها از مناطق حاشیه ای و کپرنشین چابهار آغاز شده و در حال ادامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده تهران با بیان اینکه این منطقه رهاشده و هیچ رسیدگی به آن صورت نگرفته است افزود: متاسفانه مسئولان نسبت به نبود امکانات در این منطقه پاسخگو نیستند.

ایزدخواه با بیان اینکه این بازدید تا جمعه ادامه خواهد داشت تصریح کرد: آقایان موسوی، نادری، خضریان، رضاخواه و بنده به عنوان نمایندگان تهران، رشیدی کوچی، نماینده مرودشت، عباس گلرو، نماینده سمنان و معین الدین سعیدی، نماینده چابهار در این بازدید حضور دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه این سفر به دعوت نماینده چابهار در مجلس صورت گرفته است خاطرنشان کرد: پیرو سفر قبلی که در قالب هیئت 13 نفره به قیزانیه رفتیم ، سفر دوم نمایندگان به چابهار انجام شده است.

وی با بیان اینکه نام اینهیئت را «پیشرفت مردمی» گذاشتیم خاطرنشان کرد: این سفر به چابهار و ایرانشهر انجام شده است.

 

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است

سید شمس الدین حسینی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به جماران گفت: به جای تغییر باید دنبال بهبود بود و بهبود نیز با جابه‌جایی افراد اتفاق نمی‌افتد بلکه با بهبود سیاست و روش‌ها مقدم بر تغییرات افراد است.

حسینی گفت: روز گذشته جلسه‌ای با قالیباف رئیس مجلس و کمیسیون‌های اقتصادی، چون جهش تولید، برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در خصوص بهبود روش‌ها داشتیم. البته ما تصمیم نمی‌گیریم بلکه در چارچوب نظارتی کار را دنبال کنیم. ما در آستانه انتقال مجلس یازدهم به دوازدهم هستیم رویکرد صحیح این است که بهبود سیاست‌ها را پیش بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز تاثیرگذار است، یا نه، گفت: بله، اتفاقات در حوزه بین‌الملل در قیمت ارز بسیار تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • نماینده‌ای داشتیم که به مهسا امینی فقط فحش نمی‌داد
  • باهنر: اغلب نمایندگان مجلس و دولتمردان می‌خواهند مشکلات را با مسائل عاطفی حل کنند