Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره دستور رئیس‌جمهور درخصوص تعرفه اینترنت رایگان اینترنت سامانه شاد دانش آموزان گفت: آنچه آقای رئیس‌جمهور دستور دادند این بود که استفاده دانش آموزان و معلمان از شبکه شاد رایگان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی امروز و فردا در این زمینه جلسه‌ای با سازمان برنامه و بودجه خواهیم داشت و مراتب را به اپراتورها ابلاغ خواهیم کرد.

اخبار سیاسی- وی افزود: مشخص است که آموزش مجازی صرفا از طریق شبکه شاد پیگیری نمی‌شود و دانش آموزان و معلمان از ابزارهای دیگر نیز استفاده می‌کنند، به همین دلیل در حال طراحی بسته‌های جدید هستیم تا در اختیار معلمان و دانش آموزان و اساتید دانشگاه و دانشجویان قرار دهیم که بتوانند از آموزش مجازی استفاده کنند و این آموزش را به سمت عدالت آموزشی سوق دهد. جزئیات این اقدامات را تا دوشنبه هفته آینده اعلام خواهیم کرد.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: بسته‌هایی که طراحی کرده‌ایم فراتر از شبکه شاد است و مردم خواهد توانست بر این موضوع حساب کنند که استفاده از اپلیکیشن شاد رایگان خواهد شد. امروزه کار اتصال رایگان بیش از 86 هزار مدرسه در سراسر کشور به شبکه ملی اطلاعات به اتمام رسیده و این ظرفیت بالایی را برای آموزش مجازی دانش آموزان فراهم می‌کند.

آذری جهرمی بیان کرد: اتصال تمام دانشگاه‌ها به این شبکه هم در دستورکار است و باید حدود 1000 دانشگاه را به این شبکه متصل کنیم. در حال حاضر طراحی‌های این اقدام در حال انجام است و فکر می‌کنم که تا پایان سال جاری این موضوع به طول بیانجامد. بسته مخصوص دانشجویان و اساتید برای این است تا بتوانند از ابزارهای آموزش مجازی استفاده کنند و هزینه این نوع آموزش هم روی دوش آنها نباشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اینترنت رایگان سامانه شاد آموزش مجازی وزیر ارتباطات اینترنت رایگان آذری جهرمی سامانه شاد دانش آموزان آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۳۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۹ پایگاه اعتکاف علمی در خراسان جنوبی

نبوی ثالث معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در ایام نوروز امسال ۶۴۰ دانش آموز دختر و پسر در استان در ۲۹ پایگاه اعتکاف علمی حضور یافته اند.

او افزود: زمینه‌سازی برای ارتقای مهارت‌های علمی، فردی و اجتماعی، مهم‌ترین هدف تشکیل پایگاه‌های و برگزاری آیین اعتکاف علمی در مدارس به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

 مشارکت ۵۴۳ دانش‌آموز خراسان جنوبی در طرح اعتکاف علمی

نبوی ثالث با بیان این که پایگاه‌های اعتکاف علمی تا ۱۳ فرودین از ساعت ۷ صبح تا ١١ شب با حضور دانش آموزان فعال است؛ تصریح کرد: دانش آموزان دختر و پسر خراسان جنوبی، در تعطیلات نوروز به صورت روزانه و تمام وقت برای مطالعه و اجرای برنامه تقویتی در پایگاه‌های اعتکاف علمی حضور خواهند داشت.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: پس از تعطیلات و با آغاز فعالیت مدارس در سال جدید، این پایگاه‌ها در قالب قرائت خانه، همچنان به دانش آموزان متقاضی خدمات ارائه می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • با فیبر نوری سرعت اینترنت ۱۰۰ برابر خواهد شد
  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳
  • وزیر ارتباطات : مشترکینی که فیبر نوری دریافت کنند افزایش سرعت صدبرابری اینترنت خواهند داشت
  • توضیح وزیر ارتباطات درباره شرایط افزایش سرعت اینترنت
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین ماه سال جاری
  • آموزش: چگونه سرعت اینترنت را در گوشی افزایش دهیم؟
  • فعالیت ۲۹ پایگاه اعتکاف علمی در خراسان جنوبی