Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- امروز چهارشنبه از جمع ۱۰ گوشی پرفروش سامسونگ شاهد افزایش قیمت هفت مدل هستیم اما در این بین مدل Galaxy 21S نسبت به دیروز ۴۴۱ هزار تومان ارزانتر شده است. همچنین Galaxy A71 و Galaxy A20 بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز به فروش می‌رسند.

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ مدل قیمت Galaxy A11 SM - A115F/DS سه میلیون و ۵۷۰ هزار تومان

Galaxy A01 SM – A015F/DS

دو میلیون و ۴۴۹ هزار تومان

Galaxy A51 SM – A515F/DS

شش میلیون و ۸۹۹ هزار تومان

Galaxy A31 SM – A315F/DS

پنج میلیون و ۶۴۵ هزار تومان

Galaxy A10s SM – A107F/DS

سه میلیون و ۴۳۰ هزار تومان

Galaxy 21S SM – A217F/DS

چهار میلیون و ۸۵۹ هزار تومان

Galaxy A20s SM – A207F/DS

چهار میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

Galaxy A30s SM – A307FN/DS

چهار میلیون و ۹۷۹ هزار تومان

Galaxy A71 SM – A715F/DS

هشت میلیون و ۷۹۹ تومان

Galaxy A20 SM – A205G /DS

سه میلیون و ۷۹۹ هزار تومان پرفروش ترین موبایل‎‌های هوآوی

در بین گوشی های برند هوآوی  نیز به جز مدل های Y7p و Y7 Prime 2019 هیچ تغییری در قیمت های ۱۰ مدل پرفروش دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Y7p و Y7 Prime 2019 به  ترتیب  ۴۰ و ۳۰ هزار تومان ارزانتر از دیروز به فروش می‌رسند.

مدل قیمت

Y5 2019 AMN – LX9

دو میلیون و ۲۷۹ هزار تومان

Y6 Prime 2019 MRD- Lx1F

دو میلیون و ۸۹۹ هزار تومان

Y9 Prime 2019 STK – L21

چهار میلیون و ۵۸۹ هزار تومان

P30 Lite MAR – Lx1A

پنج میلیون و ۴۹۹ هزار تومان

Y7 prime 2019 DUB – Lx1

سه میلیون و ۵۳۹ هزار تومان

Y5 lite 2018

یک میلیون و ۷۷۹ هزار تومان

Nova 7i JNY- Lx1

شش میلیون و ۸۱۹ هزار تومان

Y7p ART – L29

سه میلیون و ۷۵۹ هزار تومان

 

سه میلیون و ۵۴۵ هزار تومان

Y6s JAT – L29

دو میلیون و ۹۴۰ هزار تومان

پرفروش ترین موبایل‌های آیفون

iphone11 با قیمت ۲۵ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان و iphone SE هم با ۱۶ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان در بازار قیمت خورده‌اند.

مدل

قیمت

iphone11 A2223

۲۵ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان

iphone SE 2020 A2275

۱۶ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت گوشی سامسونگ قیمت گوشی هوآوی قیمت گوشی آیفون هزار تومان Galaxy چهار میلیون سه میلیون دو میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۳۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۸ فروردین)

گوشی سامسونگ s23 fe با هدف ارائه تجربه نزدیک به گوشی‌های پرچمدار Samsung، اما با قیمت پایین‌تر تولید و عرضه شد و حال گوشی S23 FE به عنوان یکی از اعضای سری FE از بهترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۳ است، قیمت سامسونگ s23 fe مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گلکسی S23 FE یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ برای سال ۲۰۲۳ و به‌طور قطع یکی از بهترین پرچم‌داران اقتصادی بازار حتی برای سال ۲۰۲۴ خواهد بود. به‌طور کلی گوشی‌های سری FE یا Fan Edition سامسونگ با هدف ارائه یک تجربه نزدیک به گوشی‌های پرچمدار Samsung اما با قیمت پایین‌تر تولید و عرضه شدند.

S23 FE به عنوان یکی از اعضای سری FE از امکانات بسیار خوبی نظیر پردازنده قدرتمند، دوربین اصلی فوق‌العاده باکیفیت، کیفیت ساخت عالی و از همه مهم‌تر، قیمتی بسیار رقابتی بهره می‌برد. اگرچه ضعف‌هایی هم وجود دارد اما می‌توان به لطف قابلیت‌های جذاب این گوشی تا حد زیادی آن‌ها را نادیده گرفت و خرید گلکسی S23 FE را به علاقه‌مندان گوشی‌های قدرتمند، اما ارزان پیشنهاد کرد. این گوشی در چهارم اکتبر سال ۲۰۲۳ مطابق دوازدهم مهر ۱۴۰۲ معرفی و در بازار عرضه شد.

مشخصات ظاهری گلکسی s23 fe سامسونگ

تغییر طراحی ظاهری اولین چیزی است که در نسل s23 fe خودنمایی می‌کند؛ ظاهر این گوشی با طراحی نسبتاً خمیده و با جزیره دوربین بزرگ و مجزا به طراحی جدید سری S23 شباهت زیادی پیدا کرده است و می‌توان گفت تفاوت خاصی با گوشی S23 معمولی ندارد، به علاوه با حذف جزیره دوربین برآمده نسل قبل، بدنه پشتی این نسل کاملاً تخت و یکپارچه شده است.

صفحه پشتی از شیشه ساخته شده که برای محافظت بیشتر گوریلا گلس ۵ بر آن قرار گرفته است. گزینه مثبت ماجرا نیز طراحی مات صفحه پشتی و در نهایت مقاومت در برابر لکه‌دار شدن است. رنگ‌بندی به کار رفته برای این نسل با داشتن شش تنوع رنگی شامل مشکی، سبز و کرم سلیقه‌های متنوعی را پوشش داده است.

S23 FE به نسبت نسل قبلی افزون بر قطر، وزن بیشتری نیز به خود اختصاص داده و با حدود ۲۰۹ گرم وزن ۳۲ گرم از نسل قبلی fe پیشی گرفته است؛ البته این افزایش وزن به دلیل استفاده از شیشه در ساخت این نسل است و بالا رفتن کیفیت ساخت می‌تواند تا حدودی امکان چشم‌پوشی از اضافه وزن s23 fe را به مخاطبان بدهد؛ ابعاد این گوشی ۲.۸ × ۵.۷۶ × ۱۵۸ میلی‌متر است و به همین جهت نمی‌توان از آن به عنوان یک گوشی کم وزن و جمع و جور یاد کرد.

لبه راست گوشی S23 FE، دکمه‌های پاور و کم و زیادی صدا را بر خود جای داده و بالای گوشی نیز میکروفون و درگاه سیم کارت قرار گرفته که فقط از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند؛ سمت چپ گوشی کویر بوده و عملاً هیچ خبری نیست و در نهایت نیز پایین گوشی، که اسپیکر اصلی، میکروفون و پورت تایپ سی دیده می‌شود.

نمایشگر گلکسی s23 fe سامسونگ

سامسونگ از صفحه با حاشیه نسبتاً زیادی برای این نسل استفاده کرده و حدود ۸۳.۲ درصد از صفحه جلویی را نمایشگر به خود اختصاص می‌دهد؛ این مورد و اندازه یکسان ۶.۴ اینچی نمایشگر باعث شده شباهت زیادی به گوشی A54 سامسونگ پیدا کند. دوربین سلفی توی یک پانچ هول نسبتاً کوچک وسط نمایشگر قرار دارد. مثل قسمت پشتی روی نمایشگر نیز از گوریلا گلس ۵ استفاده شده که تا حدودی از خط و خش روی نمایشگر جلوگیری می‌کند، اما به نسبت گوریلا گلس ویکتوس نسل قبل پس‌رفت به حساب می‌آید.

صفحه ۶.۴ اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن +FHD، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از قابلیت +HDR10 برای گوشی S23 FE استفاده شده و طبق انتظاری که از گوشی سامسونگ داریم کیفیت تصویر بسیار خوب و جذابی رو به مخاطب ارائه می‌دهد، به علاوه رزولوشن و جزئیات تصویر بسیار مناسب بوده و رنگ‌ها به خصوص رنگ‌های مشکی عمق مناسب و زیادی دارند.

از گواهی IP68 برای گوشی s23 fe استفاده شده که تا عمق ۱.۵ متری و تا ۳۰ دقیقه از نفوذ مایعات به گوشی جلوگیری می‌کند؛ در مجموع به لحاظ طراحی، کیفیت ساخت، خوش دست بودن و راحتی، گوشی S23 FE کمبود و مشکلی نداشته و کاملاً در حد و اندازه یک گوشی پرچمدار اقتصادی خود را نشان داده است.

ظرفیت باتری گلکسی s23 fe سامسونگ

سامسونگ در بخش باتری s23 fe خساست به خرج داده و از ظرفیت باتری و آداپتور نسل قبل برای این گوشی استفاده کرده؛ باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی s23 fe در استفاده سبک و روزمره حدود یک روز شارژ دهی می‌کند، اما در استفاده سنگین ممکن است در اوایل شب شما را مجبور به یافتن پریز برق کند.

برای شارژ این گوشی باید از آداپتور ۲۵ واتی استفاده شود که در داخل جعبه قرار نگرفته؛ با کمک این آداپتور در حدود ۸۵ دقیقه گوشی به‌طور کامل شارژ خواهد شد؛ شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس بی‌سیم نیز همچون نسل قبل، برای این گوشی استفاده شده و از امکانات کامل و مناسبی در این قسمت برخوردار است، اما با توجه به شارژدهی معمولی و زمان شارژ زیاد باید گفت هنوز تا حدودی در بخش باتری جای کار دارد.

دوربین گلکسی s23 fe سامسونگ

دوربین یکی از جذاب‌ترین و در عین حال مهم‌ترین بخش‌های هر گوشی است و شرکت‌ها با توجه به این مورد تلاش می‌کنند بهبودهای مهمی را در این بخش از گوشی ایجاد کنند؛ سامسونگ برای گوشی S23 FE از یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کرده است و دوربین فوق عریض با ۱۲ مگاپیکسل لنز و زاویه‌ی دید ۱۲۳ درجه و دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با امکان زوم ۳ برابری اپتیکال این گوشی، شباهت زیادی به مدل S23 اولت را دارد.

عکس‌های لنز اصلی به صورت پیش‌فرض ۱۲ مگاپیکسلی ثبت می‌شوند و کیفیت بسیار خوبی دارند و جزئیات زیاد و رنگ‌های جذاب و زنده‌ای در عکس به ثبت می‌رسانند؛ عکس‌های شب نیز کیفیت خوبی دارند و به نسبت نویز کمی در تصاویر دیده می‌شود به علاوه تنظیمات خودکار گوشی حالت نایت مود را روشن کرده و به تصاویر کیفیت‌بخشی می‌کند، اما گاهی دستکاری نرم‌افزاری تصویر زیاد می‌شود و عکس حالت مصنوعی به خودش می‌گیرد.

دوربین سلفی به جای لنز ۳۲ مگاپیکسلی نسل قبلی از یک لنز ۱۰ مگاپیکسلی استفاده کرده است؛ با وجود آنکه از لحاظ تعداد مگاپیکسل افت پیدا کرده، اما با استفاده از لنزهای نزدیک به سری S23 شاهد افزایش کیفیت در این بخش از گوشی s23 fe و ثبت عکس‌های سلفی با کیفیت بالا و ترکیب رنگ و دینامیک طبقه خوب هستیم.

قابلیت فیلم‌برداری 8K با ۲۴ فریم و کیفیت 4K با ۶۰ فریم بر ثانیه را با این گوشی خواهیم داشت؛ با وجود آنکه تمام لنزها کیفیت فیلمبرداری خوبی دارند لنز اصلی عملکرد بهتری از خودش نشان داده است. لرزش‌گیر اپتیکال استفاده شده در این مدل نیز عملکرد خوبی داشته است؛ در مجموع بخش دوربین گوشی S23 FE به نسبت قیمت عملکرد خوبی دارد و پیشرفت‌های مناسبی نسبت به گوشی S21 FE در این گوشی به چشم می‌خورد.

سیستم عامل گلکسی s23 fe سامسونگ

سنت قدیمی عرضه با دو تراشه مختلف در بازارهای متفاوت سامسونگ به این گوشی نیز به ارث رسیده است و گوشی S23 FE در آمریکا با اسنپدراگون ۸ نسل یک و در سایر بازارها با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ که در گوشی‌های سری S22 استفاده شده بود، عرضه شد.

لازم به ذکر است تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ روی گوشی‌های سری S22 از مشکل مصرف انرژی بالا و داغ شدن بیش از حد رنج می‌برد، اما سامسونگ با استفاده از یک سیستم خنک‌کننده بزرگ‌تر و بهتر در این گوشی توانسته این مشکلات رو تا حدودی رفع کند و مانع داغ شدن بیش از حد و افت عملکرد زیاد در استفاده طولانی‌مدت و سنگین شود؛ البته این مدل تا حدودی به هنگام بازی داغ می‌کند، اما افت عملکرد زیادی در استفاده بلند مدت به همراه نخواهد داشت.

در نهایت باید گفت s23 fe در دو نسخه با ۸ گیگ رم LPDDR5 و حافظه‌های ذخیره‌سازی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی از نوع UFS 3.1 عرضه شده است، همچنین به گفته سامسونگ تا چهار سال آپدیت‌های اندروید و تا پنج سال آپدیت‌های امنیتی رو دریافت خواهد کرد و تا چند سال آینده نیز می‌تواند تجربه نرم‌افزاری به‌روزی را به علاقه‌مندان خود ارائه دهد.

مزایا و معایب گلکسی s23 fe سامسونگ

از مزایای گلکسی S23 FE می‌توان به صفحه نمایش با کیفیت ( Dynamic AMOLED 2X) با نرخ تجدیدپذیری ۱۲۰ هرتز، پشتیبانی از HDR10، دوربین اصلی دقیق، سرعت فیلم‌برداری ۴ K و دوربین سلفی با توانایی ضبط ویدئو با رزولوشن بالا اشاره کرد، به علاوه این مدل با طراحی مدرن، شکیل و در عین حال قیمت مقرون به‌صرفه‌تر نسبت به سری پرچمدار S و گوشی گلکسی S23 نظرات مثبتی به خود جلب کرده است.

از معایب گوشی گلکسی S23 FE سامسونگ نیز می‌توان به تراشه نسل گذشته اسنپدراگون اشاره کرد که برای سری Fan Edition کمی ناامیدکننده است، ظرفیت باتری و توان شارژ به نسبت رقبا پایین بوده و بدنه سنگینی که با قاب یا کاور سنگین‌تر نیز می‌شود، همچنین نبود درگاه کارت حافظه و حافظه داخلی حداکثر ۲۵۶ گیگابایت برای این نسخه قابل درک نیست، در نهایت نیز اسپیکر استریو گوشی که با وجود پخش صدای بلند و با کیفیت در ارائه صدای بالانس دچار ضعف است.

قیمت گلکسی s23 fe سامسونگ‌

۱۲۸-۸؛ قیمت از ۲۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان

۲۵۶-۸؛ قیمت از ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان

قیمت گلکسی s23 5G سامسونگ

۱۲۸-۸؛ قیمت از ۴۴,۴۵۰,۰۰۰ تومان

۲۵۶-۸؛ قیمت از ۴۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت گلکسی S23 Ultra 5G سامسونگ

۲۵۶-۸؛ ناموجود

۲۵۶-۱۲؛ قیمت از ۵۳,۸۸۹,۰۰۰ تومان

۵۱۲-۱۲؛ قیمت از ۶۱,۳۹۰,۰۰۰ تومان

مقایسه گوشی S23 FE سامسونگ با S23 و S23 Ultra

گلکسی S23 اولت را

گلکسی S23 FE

گلکسی S23

حدود قیمت در زمان عرضه

حدود ۱۲۰۰ دلار

حدود ۶۰۰ دلار

حدود ۸۰۰ یورو

سیستم عامل

اندروید ۱۳

اندروید ۱۳

اندروید ۱۳

ابعاد

۱۶۳.۴ در ۷۸.۱ در ۸.۹ میلی‌متر

۱۵۸ در ۷۶.۵ در ۸.۲ میلی‌متر

۱۴۶.۳ در ۷۰.۹ در ۷.۶ میلی‌متری

وزن

۲۳۴ گرم

۲۰۹ گرم

۱۶۸ گرم

رزولوشن

۱۲۰ هرتز

۱۲۰ هرتز

۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل

نسبت صفحه نمایش به بدنه

حدود ۸۹.۹ درصد

حدود ۸۳.۲ درصد

حدود ۸۸.۱ درصد

پردازنده

اسنپدراگون ۸ نسل ۲

اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ
اسنپدراگون ۸ نسل ۱

اسنپدراگون ۸ نسل ۲

حافظه داخلی و رم

۲۵۶ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم
۲۵۶ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم
۵۱۲ گیگابایت با ۱۲ گیگابایت رم
۱ ترابایت با ۱۲ گیگابایت رم

۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم
۲۵۶ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم

۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم
۲۵۶ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم
۵۱۲ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم

رزولوشن فیلم برداری

حداکثر 8K

حداکثر 4K

حداکثر 8K

دوربین سلفی

لنز واید ۱۲ مگاپیکسلی

لنز واید ۱۰ مگاپیکسلی

لنز واید ۱۲ مگاپیکسلی

سنسورهای دوربین پشت

لنز واید ۲۰۰ مگاپیکسلی
لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی
لنز تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی
لنز تله فوتو پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی

لنز واید ۵۰ مگاپیکسلی
لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی
لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی

لنز واید ۵۰ مگاپیکسلی
لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی
لنز تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی

ظرفیت باتری

لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

لیتیوم یونی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت

لیتیوم یونی ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعت

سرعت شارژ

حداکثر ۴۵ وات

حداکثر ۲۵ وات

حداکثر ۲۵ وات

کد خبر 739517

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۹ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۹ فروردین ۱۴۰۳/ نمای جدید از بازار موبایل
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز( ۹ فروردین) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • قیمت گوشی امروز ۸ فروردین ۱۴۰۲
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ فروردین ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳؛ حداقل ۴۰ میلیون
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۸ فروردین)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز(۷ فروردین) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۷ فروردین) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۷ فروردین ۱۴۰۳/ بودجه مورد نیاز برای خرید بهترین میان‌رده بازار
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۷ فروردین)