Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه فصل جدید رقابت‌های سری آ اعلام شد.

سازمان لیگ مسابقات سری آ، برنامه فصل جدید رقابت‌ها در فصل 2020/21 را اعلام کرد. این رقابت‌ها قرار است از 30 شهریور آغاز شود. برنامه هفته اول به شرح زیر است:

بنونتو - اینتر

فیورنتینا - تورینو

جنوا - کروتونه

یوونتوس - سمپدوریا

لاتزیو - آتالانتا 

میلان - بولونیا

پارما - ناپولی

ساسولو - کالیاری

اودینزه - اسپتزیا

هلاس ورونا - آاس رم

 

از جمله مسابقات حساس سری آ می‌توان به دیدار اینتر و میلان در هفته چهارم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس در هفته های دوم و سوم باید در رم و تورین به مصاف آاس رم و ناپولی برود. دیدارهای یوونتوس مقابل تیم های میلان و اینتر در هفته های چهاردهم و شانزدهم به میزبانی دو تیم میلانی در دور رفت برگزار خواهد شد. 

دربی پایتخت رم هم در هفته هجدهم برگزار خواهد شد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ستاد بزرگداشت مقام معلم به ریاست استاندار و با حضور جمعی از مسولان استان برگزار شد.   در این نشست در خصوص بزرگداشت هفته معلم در استان بحث و تبادل نظر شد.   استانداریزد با اشاره به جایگاه ارزشمند معلم از همه مسئولان استان خواست با تعامل، همفکری و همکاری برنامه‌های فاخر و پرمحتوایی را در پاسداشت مقام معلمان برگزار کنند.   فاطمی با بیان اینکه معلمان حق بزرگی بر گردن ما دارند، افزود: باید تلاش شود تا شخصیت والای استاد شهید مرتضی مطهری در این هفته تبیین و معرفی شود.   ساخت هشت مستند با محوریت پیشکسوتان معلم، فضاسازی شهری، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و معلمان شهید، ارائه خدمات و امکانات ورزشی به معلمان، برگزاری تور صنعتی معدنی ویژه معلمان، معرفی چهره‌های ماندگار و رژه سپاس از معلم از برنامه‌های مطرح شده در هفته معلم عنوان شد.

دیگر خبرها

  • شروع قوی رم: میلان آچمز شد! (عکس)
  • آاس رم - میلان؛ ترکیب رسمی
  • سالی که نکوست از بهارش پیداست/ لیگی که از شروع با تعویق عجین شد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • برنامه و داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد