Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما از شنبه ۱۵ شهریور، آغاز سال تحصیلی را اعلام کردیم و همه مدارس ما در سراسر کشور فعال هستند. اصل اول برای ما آموزش حضوری است بنابراین هرکجا امکان حضور دانش آموزان به تشخیص مدیر مدرسه و براساس دستورالعملی که ابلاغ کردیم، با رعایت فاصله‌گذاری‌ها، وجود داشته باشد، دانش آموزان باید در محل تحصیل خود حاضر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی میرزایی افزود: در مدارسی که تعداد دانش آموزان آن زیاد است، ما ناگزیر هستیم که گروه بندی کنیم و از طریق مدرسه دانش آموزان به دو گروه روزهای زوج و فرد، تقسیم می‌شوند. قاعده اصلی برگزاری حضوری همه مدارس در سراسر کشور است.

وی تاکید کرد: پروتکل‌هایی که اعلام شده سخت گیرانه است و همه تلاش ما این است که رعایت سلامت دانش آموزان را بکنیم. همه کادر مدارس را موظف کردیم براساس پروتکلی که ابلاغ شده است، عمل کنند. در زمان‌هایی که دانش آموزان، طبق گروه بندی، به مدرسه نمی‌آیند آموزش به صورت غیرحضوری خواهد بود که تلویزیون را هماهنگ کردیم تا همه درس‌های پایه‌های مختلف تحصیلی را عرضه کند.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: سامانه شاد نیز امروز با دستور رئیس‌جمهور قرار شد به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار بگیرد. اگر کسی دسترسی به تلویزیون و سامانه شاد را نداشته باشد، ما از طریق بسته های خودآموز آموزش لازم را به آنها می‌دهیم.

حاجی میرزایی گفت: هیچ دانش آموز و کودکی در سال تحصیلی جدید محروم نخواهند ماند.

وی تصریح کرد: وضعیت مناطق مختلف به گونه‌ای است که تغییر وضعیت قرمز به زرد یا سفید به قرمز بسیار نزدیک است بنابراین ما برای سلامت دانش آموزان سخت گیرانه‌ترین پروتکل را که برای وضعیت های قرمز پیش بینی شده است در نظر گرفتیم و تلاشمان این است که از طریق اعمال این مقررات کلاس‌ها را دایر کنیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: سال قبل دانش آموزان حدود دو سوم محتوای آموزشی را به صورت حضوری دیده بودند و امسال هم نیاز داریم کلاس‌ها را به صورت حضوری دنبال کنیم. اگر در مناطقی با شیوع گسترده روبرو شویم در آن مناطق حضور دانش آموزان را ممنوع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

31 / 320 وزیر آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی مدارس سال تحصیلی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی مدارس سال تحصیلی وزیر آموزش و پرورش حاجی میرزایی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد

وزیر آموزش و پرورش گفت: پیوند مدارس با شرکت‌های دانش بنیان باعث شکوفایی استعداد دانش‌آموزان می‌شود و آماده هستیم این موضوع را در ساختار تعریف کنیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا مراد صحرایی در جمع مدیران مدارس غیردولتی و هیئت‌امنایی اظهار کرد: امید در ادبیات ما جایگاه ویژه‌ای دارد، برای تسخیر آینده باید با امید حرکت کرد.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب جایگاه علم و امید برجسته است، علم در دست فردی قدرتمند است که امید داشته باشد به تغییر.

وزیر آموزش و پرورش گفت: دیدن پیشرفت‌ها نسل جدید را امیدوار می‌کند، وقتی دانش‌آموزان سمپاد که دو درصد دانش‌آموزان کشور هستند بر روی عرشه کشتی در جنوب ایران قدرت کشور را مشاهده می‌کنند چراغ امید در دل آنها خاموش نمی‌شود.

صحرایی ادامه داد: دانش‌آموزان وقتی به شرکت‌های دانش بنیان رفته و مشاهده می‌کنند جوانان غیرممکن‌ها در ذهن آنها را ممکن کرده‌اند امید در دل آنها روشن می‌شود.

صحرایی متذکر شد: پیوند امید و پیشرفت بهترین پاسخ ما به جنگ ترکیبی است، مدرسه مزرعه آینده است، امروز در تحقق جایگاه برجسته علمی ایران در جهان نقش آموزش و پرورش بسیار مهم است و این نهاد کودکان را خلاق و پرسشگر تربیت می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: پیوند مدارس با شرکت‌های دانش بنیان باعث شکوفایی استعداد دانش‌آموزان می‌شود و آماده هستیم این موضوع را در ساختار تعریف کنیم و شرکت‌های دانش بنیان تعدادی از مدارس را به عنوان مدارس وابسته بپذیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • واکنش عموپورنگ به توزیع مجدد شیر رایگان در مدارس + فیلم
  • نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان خوی
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق