Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از نجات یک مصدوم از ارتفاعات صعب العبور کوه سیاه در نزدیکی روستای چوپانان توسط امداد هوایی خبر داد. - اخبار استانها -

منصور شیشه فروش در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به نجات دو فرد در ارتفاعات کوه سیاه اظهار داشت: روز گذشته دو جوان 22 و 25 ساله برای چیدن گیاهان کوهی به کوه سیاه رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دیشب در تماس امدادخواهی از یکی از جوانان مبنی بر مجروح شدن نفر دیگر، اکیپ امدادرسانی فورا به محل اعزام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه نیروهای فرمانداری، ورزش و جوانان، هلال احمر، نیروی انتظامی به محل اعزام شدند گفت: محل حادثه در کوه سیاه در نزدیکی روستای چوپانان در منطقه خور و بیابانک بود.

خودسوزی زن 35 ساله در کرج / علت حادثه اختلافات خانوادگی بوده است2 کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی استمرگ 2 نظامی آمریکایی در حادثه سقوط بالگرد در کالیفرنیا

وی تصریح کرد: این منطقه بسیار صعب العبور است بنابراین بالگرد منطقه را شناسایی و به آنها آب و غذا داد ولی به علت موقعیت حادثه، عملیات امدادرسانی از صبح امروز مجدد آغاز و تا ظهر ادامه یافت.

شیشه فروش ادامه داد: در حال حاضر فرد مصدوم به بیمارستان چوپانان انتقال داده شده و حال عمومی وی خوب است.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT1 بیشتر بخوانید... ۲ کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی است ۴۴۳ حادثه‌دیده سیل در استان خراسان جنوبی امدادرسانی شدند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۲ کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی است ۴۴۳ حادثه‌دیده سیل در استان خراسان جنوبی امدادرسانی شدند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند ۲ رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست ۳ گفت‌وگوی صریح و شفاف فعالان اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خوزستان با رئیس مجلس/ هجمه فرقه‌های ضاله به جوانان ماهشهری ۴ شهر پلدختر ۱۷ ماه پس از سیل| از ادعاهای شیرین مسئولان تا واقعیت‌های تلخ پساسیل + تصاویر ۵ ‌معلمان حق‌التدریس جذب می‌شوند ۶ حضور رئیس مجلس در شهرک طالقانی بندر ماهشهر / قالیباف پای درد دل و گلایه‌های اهالی شهرک نشست + فیلم ۷ حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در بندر ماهشهر به روایت تصاویر ۸ جابه‌جایی ‌یک‌میلیون و ۸۰۰هزار تن انواع کالا در بنادر غرب هرمزگان/ صادرات غیرنفتی ۳۱درصد افزایش یافت مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش تولیدکنندگان گیلانی در روزهای بی‌مهری بانک ها / دولت به دادمان برسد تا ورشکست نشویم آخرین جزئیات پرونده ویلموتس در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس‌ / پژمانفر: توضیحات ‌وزیر ورزش و تاج قانع‌کننده نبود طهرانچی: حضور فیزیکی دانشجویان در کلاس‌های درس ممکن نیست / آموزش‌های مجازی ‌تقویت می‌شود گزارش| آثار رفتار ضد و نقیض دولت در عرضه صندوق دارا دوم/ دولت میزان حمایت خود از بازار سرمایه را شفاف کند مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع سفیر چین در ایران: عدم صلاحیت آمریکا برای اعمال تحریم‌ها یک "باور مشترک" است امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند روحانی: عزاداری امسال استثنایی و به‌یادماندنی بود/ عزاداری‌ها بهانه‌ای به دشمنان نداد/ سامانه شاد باید رایگان باشد اختصاصی|نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کردستان: شناخت کاملی از کردستان دارم / در مسیر تحقق فرمایشات حضرت آقا حرکت خواهم کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس مجلس علت حادثه کوه سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حوادث ویژه ترافیکی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار کرد: اولین حادثه ساعت ۲۲ و ۵۰ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه خودروی ۲۰۶، مینی‌بوس، آریزو، ال ۹۰ و سمند در اصفهان زیر پل تمدن با یکدیگر برخورد کرده‌اند، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۰ نفر شامل ۹ مرد و یک خانم در این حادثه ابراز کرد: مصدومان به بیمارستان‌های امین و کاشانی منتقل شدند.

وی افزود: چهار نفر از مصدومان با دریافت مراقبت‌های سرپایی و رضایت به اعزام به مراکز درمانی ندادند.

عابدی همچنین به دومین تصادف زنجیره‌ای در استان اصفهان در شب گذشته اشاره کرد و افزود: این حادثه نیز ساعت ۴۳ دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی تیبا، پژو ۴۰۵ و دنا با گاردریل برخورد کرده‌اند، گفت: این حادثه در اتوبان ذوب آهن روبه‌روی ترمینال فلاورجان با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۴ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه افزود: این حادثه نیز هفت مصدوم شامل ۵ مرد و ۲ زن داشت که به بیمارستان‌های الزهرا اصفهان و امام خمینی فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 6081634

دیگر خبرها

  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند