Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقایسه آمارهای سال‌های 96 تا 99 نشان می‌دهد، تبلیغات 57 برند داخلی از سال 1396 تاکنون به 5 مورد و تبلیغات برندهای خارجی دارای نمایندگی در کشور نیز از 30 به 2 مورد کاهش یافته است. بیشترین این کاهش‌ها به ترتیب در گروه فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و خدمات روی داده که با توجه به اهمیت تکرار پخش و بازه‌های زمانی در شبانه روز، از اهمیت دوچندان برخوردار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف حفظ سرمایه‌های داخلی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های مالی و انتقال آن‌ها به بازارهای خارجی هدف، موفق شد در راستای مقابله با کمپین‌های رسانه‌ای، تبلیغاتی و اقتصادی این شبکه‌‏ها در هم‌افزایی با مراجع ذی‌ربط و بر اساس منافع ملی کشور، با رصد بهنگام و همراهی صاحبان کالا و شرکت‌های داخلی، مجموعه اقدامات ایجابی را در راستای وظایف و ماموریت‌های محوله برای این تغییر رویکرد انجام دهد.

بر همین اساس، تغییر رویکرد صاحبان کالا  و خدمات داخلی از مراجعه به شبکه‌های برون ‏مرزی و ترغیب و تشویق آنان به تبلیغ در چارچوب سیاست ‏های اقتصاد مقاومتی در رسانه‌های داخلی از جمله این برنامه‌‏های ایجابی بوده که توانسته است بستر مناسبی برای پرهیز از تبلیغ در این شبکه‏‌ها فراهم نماید.

بر اساس جداول آماری ارائه شده، میزان تبلیغات کالاها و خدمات ایرانی و خارجی دارای نمایندگی در ایران که توسط شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان پخش می‌شوند، در 4 سال گذشته یک دهم شده است.

هم‌چنین بنابر آمار یاد شده، تبلیغات گروه‌های کالاییِ فرآورده‌های خوراکی – آشامیدنی و آرایشی – بهداشتی همچنان بیشترین تبلیغ را در بین گروه‌های موجود به خود اختصاص داده‌اند.         لینک کوتاه: asriran.com/0037on

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تبلیغ شبکه ماهواره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلودگی هوا در ۵ شهر استان خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، امروز یکشنبه دوم اردیبهشت منتهی به ساعت ۰۹:۰۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در ایستگاه شهر هندیجان ۱۵۶ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت قرمز و آلوده برای عموم قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

همچنین هوای شهر‌های اهواز ۱۲۸، سوسنگرد ۱۴۸، ماهشهر ۱۱۷ و خرمشهر ۱۲۳ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت نارنجی آلوده برای گروه‌های حساس قرار دارد.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

دیگر خبرها

  • اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم
  • دستورالعمل ساترا برای تبلیغات بازرگانی در شبکه نمایش خانگی
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • خروج هفته‌ای ۵ تا ۱۵ هزار دلار سرمایه از کشور برای تبلیغات ماهواره‌ای/ به تبلیغات ماهواره‌ای وابسته شدیم
  • با خروج ارز از طریق فعالیت‌های غیرقانونی تبلیغاتی برخورد می‌شود
  • هوای ۵ شهر خوزستان «ناسالم» اعلام شد
  • آلودگی هوا در ۵ شهر استان خوزستان