Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از کشف ۳۰ هزار بطری آب آشامیدنی و مقدار قابل توجهی مواد غذایی فاسد در یک انبار و ۲ واحد صنفی عمده فروشی در ری توسط بازرسین این واحد خبر داد. - اخبار استانها -

لطف الله ستاره در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ری، با اشاره به کشف مواد غذایی فاسد در واحد‌های صنفی اظهار داشت: در راستای کسب اطلاعاتی مبنی بر وجود واحدهای عمده فروشی متخلف در شهرستان ری بلافاصله بازرسان این دستگاه به محل اعلام شده مراجعه کرده و در کنار از 12 ساعت یکی از انبارهای نگه داری مواد غذایی را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واحد‌های متخلف اخیرا نسبت به فروش مواد غذایی فاسد شامل روغن، رب، آب آشامیدنی، چای، پنیر، شیر، مواد شوینده، افزوذنی ها، نوشیدنی و غیره به هیئات شهرستان اقدام کردند که با هوشیاری بازرسان شناسایی شده و پرونده تخلفات به مراجع قضائی ارجاع می شود.

بیش از 60 میلیارد ریال آهن و میلگرد احتکاری در ری کشف شدشناسایی محموله سنگین مواد افیونی در ورودی مشهد / یک تن و 360 کیلوگرم موادمخدر ‌از یک ‌تریلر کشف شدکشف بیش از 3.8 میلیون قلم انواع کالای قاچاق در 2 هفته

ستاره با اشاره به شناسایی یکی از انبارهای مواد غذایی فاسد تاکید کرد: با توجه به حساسیت موضوع به دلیل امتناع مالک انبار از بازرسی با دستور قضائی درب انبار باز و 30 هزار بطری آب آشامیدنی فاسد از این محل کشف و ضبط و انبار پلمب و پرونده به دادگاه بخش کهریزک ارجاع شد.

رئیس اتاق اصناف در پایان خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از سوءاستفاده برخی از افراد سودجو از شهروندان تقاضا می‌کنیم در صورت مشاهده هر گونه موارد این چنینی موضوع را به مبادی ذی ربط گزارش دهند.

انتهای پیام/ح

R1357/P/S6,60/CT1 بیشتر بخوانید... ۲۰۲ هزار قلم تجهیزات جانبی و قطعات موبایل و رایانه قاچاق در شهرستان ری کشف شد بوشهر| محموله‌ دارویی و بهداشتی قاچاق در گمرک "بندر دیر" کشف شد ۲۳۸ میلیارد ریال کالای احتکار شده در فارس کشف شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۲۰۲ هزار قلم تجهیزات جانبی و قطعات موبایل و رایانه قاچاق در شهرستان ری کشف شد بوشهر| محموله‌ دارویی و بهداشتی قاچاق در گمرک "بندر دیر" کشف شد ۲۳۸ میلیارد ریال کالای احتکار شده در فارس کشف شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند ۲ رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست ۳ گفت‌وگوی صریح و شفاف فعالان اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خوزستان با رئیس مجلس/ هجمه فرقه‌های ضاله به جوانان ماهشهری ۴ شهر پلدختر ۱۷ ماه پس از سیل| از ادعاهای شیرین مسئولان تا واقعیت‌های تلخ پساسیل + تصاویر ۵ ‌معلمان حق‌التدریس جذب می‌شوند ۶ حضور رئیس مجلس در شهرک طالقانی بندر ماهشهر / قالیباف پای درد دل و گلایه‌های اهالی شهرک نشست + فیلم ۷ حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در بندر ماهشهر به روایت تصاویر ۸ جابه‌جایی ‌یک‌میلیون و ۸۰۰هزار تن انواع کالا در بنادر غرب هرمزگان/ صادرات غیرنفتی ۳۱درصد افزایش یافت مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش تولیدکنندگان گیلانی در روزهای بی‌مهری بانک ها / دولت به دادمان برسد تا ورشکست نشویم آخرین جزئیات پرونده ویلموتس در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس‌ / پژمانفر: توضیحات ‌وزیر ورزش و تاج قانع‌کننده نبود طهرانچی: حضور فیزیکی دانشجویان در کلاس‌های درس ممکن نیست / آموزش‌های مجازی ‌تقویت می‌شود گزارش| آثار رفتار ضد و نقیض دولت در عرضه صندوق دارا دوم/ دولت میزان حمایت خود از بازار سرمایه را شفاف کند مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع سفیر چین در ایران: عدم صلاحیت آمریکا برای اعمال تحریم‌ها یک "باور مشترک" است اختصاصی تسنیم|حضور پُرقدرت بازارساز/ ۶۰۰ میلیون درهم در نیما عرضه شد/ تزریق ۵۰ میلیون دلار در بازار امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند روحانی: عزاداری امسال استثنایی و به‌یادماندنی بود/ عزاداری‌ها بهانه‌ای به دشمنان نداد/ سامانه شاد باید رایگان باشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مواد غذایی فاسد آب آشامیدنی شهرستان ری رئیس مجلس ری کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری هزار و ۱۹۹ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در کرمان

سید محمد صابری گزارش آماری دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۷ فروردین ۱۴۰۳ تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۸ فروردین ۱۴۰۳ را  اعلام کرد.  

وی با اشاره به اینکه طی این مدت، مصدومان تصادفی انتقال یافته با اورژانس ۱۲۸ نفر و بیماران غیر تصادفی انتقال یافته با اورژانس ۱۵۵ نفر بوده اند، افزود: ۴۱ مصدوم تصادفی و ۱۹۴ بیمار غیر تصادفی در محل حادثه درمان شدند.  

رئیس اورژانس کرمان با اشاره به ۳۴ مورد بازدید از بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی بیان داشت:  طی ۲۴ ساعت، ۱ هزار و ۷۴۲ مورد بازدید‌ بهداشتی از اماکن صورت گرفته است که طی این بازدیدها، ۱ هزار و ۱۹۹ کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع آوری  و  ۱۲  مرکز و مکان متخلف تعطیل شده است.  

وی با اشاره به اینکه از ساعت ۰۷ و ۳۰ دقیقه ۷ فروردین تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۸ فروردین  ۱۳۵ مورد بازدید حوزه غذا و دارو صورت گرفته است، از تولد ۱۵۲ مورد طی این مدت خبر داد.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۷۹ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد درالبرز معدوم شد
  • کشف ۸۵۵ تن مواد غذایی فاسد؛ ۲۷۰۰ مرکز پلمب شد
  • وزیر بهداشت : کشف ۸۵۵ تن مواد غذایی فاسد/ ۲۷۰۰ مرکز پلمب شد
  • کشف ۸۵۵ تن مواد غذایی فاسد/ ۲۷۰۰ مرکز پلمب شد
  • کشف و امحای ۷ تن مواد غذایی فاسد در خراسان شمالی
  • چند خبر کوتاه از شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • معدوم سازی هشت و نیم تن موادغذایی فاسد در بندرعباس
  • جمع آوری هزار و ۱۹۹ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در کرمان
  • کشف ۱۸۸ کیلو گرم مواد غذایی فاسد در فیروزکوه
  • ضبط ۱۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد توسط تعزیرات البرز