Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: برای نخستین بار کلیه خدمات فروش انشعاب برق و خدمات پس از فروش آن از طریق سامانه تلفنی ۳۱۱۱(سمیع) در شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و به صورت غیر حضوری ارایه می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی خدری امروز با اشاره به هدف کاهش قیمت تمام شده خدمات به مردم و مشترکین اظهار کرد: در کنار دیگر خدمات غیر حضوری مشترکین برق و همچنین میز خدمت الکترونیک در راستای دستیابی به اهداف دولت الکترونیک، مرکز تلفنی سمیع با شماره ۳۱۱۱ آماده ارایه خدمات غیر حضوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به مزیت های این سامانه، گفت: این سامانه در زمینه خدمات غیر حضور همچون فروش انشعاب برق و خدمات پس از فروش شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به‌ منظور حفظ حقوق شهروندی و ارایه خدمات به‌ موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقای رضایت‌مندی آغاز به کار نموده است.

رییس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق خوزستان افزود: کارشناسان خبره و آموزش دیده این مرکز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ الی ۲۰ و روزهای پنج شنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰ علاوه بر دریافت و پیگیری فوری به منظور انجام درخواست های جدید فروش انشعاب برق و خدمات مربوطه پس از فروش در صورت لزوم مشاوره و راهنمایی لازم را به تماس گیرندگان ارایه خواهند داد.

خدری بیان کرد: راه اندازی این مرکز به گونه ای برنامه ریزی شده که"ساز و کارها" پشتیبان "ساخت و سازها" خواهد بود و این ما را در روند خدمت رسانی به مردم شریف خوزستان، موفق تر خواهد کرد.

او اضافه کرد: یکی از مزایای پر اهمیت راه اندازی این سامانه به ویژه در موقعیت حساس کنونی را می توان به عدم نیاز حضور متقاضیان خرید انشعاب برق به ادارات این شرکت نام برد که در موقعیت حساس کنونی اقدامی موثر در جلوگیری از شیوع کرونا ویروس است به گونه ای که تمام مدارک و همچنین امضاء قرارداد یا هر فرم مورد نیاز، توسط بازرس مشترکین در محل حضور متقاضی اخذ می شود و هزینه خدمات و انشعاب از طریق پیامک با لینک پرداخت برای ایشان ارسال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به اهداف راه اندازی سامانه تلفنی سمیع در راستای توسعه ظرفیت و راهبری برای بهبود عملکرد ها، رسیدگی موثر و فوری به درخواست ها و شکایات، توسعه مشارکت مردمی، شفافیت امور و کاهش تخلفات اداری احتمالی افزود: کاهش مراجعه حضوری، افزایش کارایی و بهره وری منابع انسانی، ارایه خدمات بدون مرز در محدوده شرکت، پاسخگویی مکانیزه به مشترکان و متقاضیان برق، نظرسنجی مکانیزه از مشترکان و متقاضیان، ارتقای رضایت مندی در راستای تکریم ارباب رجوع از دیگر مزایای این طرح به شمار می آید.

خدری با نام بردن از مرکز تلفنی سمیع به عنوان پل ارتباطی مردم، مشترکین برق با شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و توزیع متعادل خدمات اداری برای مردم تمام نقاط استان افزود: کارشناسان سامانه تلفنی خدمات سبز(سمیع) علاوه بر پذیرش کلیه خدمات فروش انشعاب برق و پس از فروش آن، آماده پاسخگویی و پیگیری درخواست ها، واگذاری انشعاب جدید، اعلام بدهی، مشاوره و ثبت انتقادات و پیشنهادات مردم شریف خوزستان هستند.

لازم به ذکر است که این سامانه همزمان باشروع هفته دولت و با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال با تعداد ۱۲ نفر کارشناس که تا پایان سال جاری به ۳۵ نفر خواهند رسید آغاز به کار نموده که در هفته اول راه اندازی با استقبال چشمگیر از سوی مردم و متقاضیان مواجه شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خدمات غیر حضوری برنا خوزستان توزیع نیروی برق خوزستان شرکت توزیع نیروی برق خوزستان فروش انشعاب برق راه اندازی پس از فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن انواع کود‌های کشاورزی ازته، فسفاته، پتاسه طی سال گذشته در استان خبر داد.

وی ادامه داد: از این میزان کود ۱۱۷ هزار و ۳۰۰ تن آن از طریق شبکه توزیع تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران شامل ۲۸۰ کارگزار بخش خصوصی، تعاونی‌های روستایی، تعاونی‌های تولید کشاورزی، شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای فنی بخش کشاورزی و شرکت‌های توسعه کشت دانه‌های روغنی در سطح ۲۲ شهرستان استان و براساس سهمیه هر شهرستان و با صدور حواله الکترونیک صادره از مراکز خدمات جهاد کشاورزی دهستان در بین کشاورزان استان توزیع شد و مابقی در دست توزیع است.

دیگر خبرها

  • طرح عیدانه استاندارد؛ ارزیابی بیش از ۴ هزار مرکز خدماتی کشور
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • توزیع بیش از ۷۲ هزار تن کود شیمیایی در گیلان
  • تامین و توزیع کود شیمیایی در مازندران
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • فعالیت ۱۵۵ جایگاه سوخت زنجان در ایام نوروز
  • فعالیت شبانه روزی ۸۲ اکیپ عملیاتی برای تامین برق پایدار در ایام نوروز
  • آمادگی توزیع نیروی برق فارس، برای تامین برق مطمئن و پایدار در ایام نوروز
  • برق بعضی مناطق شهرستان لنگرود، امروز قطع می‌شود
  • برق بعضی مناطق شهرستان لنگرود سه‌شنبه قطع می‌شود