Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@12:31:28 GMT

افزایش ٣۵ درصدی نرخ سرویس مدارس به علت کرونا در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۶۴۵۵

افزایش ٣۵ درصدی نرخ سرویس مدارس به علت کرونا در شیراز

به گزارش خبرنگار مهر، در یکصد و چهل و هشتمین جلسه شورای شهر شیراز و با استناد به نامه رئیس کارگروه ماده ۱۸ سرویس مدارس شهرستان شیراز درباره نرخ خدمات حمل‌ونقل دانش آموزان برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بررسی و با رأی موافق اعضا به تصویب رسد.

به این ترتیب و بر اساس شرایط موجود متأثر از شیوع ویروس کرونا در کشور، عدم تصمیم گیری مشخص دولت در خصوص وضعیت تحصیلی سال جاری، مشخص نبودن آمار مربوط به دانش آموزان و نحوه ارائه خدمات سرویس مدارس و همچنین با توجه به احتمال اتخاذ تصمیمات مقطعی در خصوص فعالیت مدارس در طول سال تحصیلی متناسب با شدت و ضعف کنترل بیماری، نرخ خدمات حمل و نقل دانش آموزان مدارس شیراز برای سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ با افزایش ۳۵ درصدی نسبت به سال گذشته بر اساس نوع خودرو، تعداد روزهای هفته و ظرفیت‌های مختلف خودرو تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس برای مسیرهای پر ترافیک ۱۰ درصد به نرخ ورودی و نرخ هر کیلومتر سال ۹۹ اضافه می‌شود و تعیین مسیر پرترافیک نیز توسط سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری خواهد بود.

همچنین برای مسافت‌های بالاتر از ۲۰ کیلومتر به ازای هر کیلومتر مازاد به میزان ۱ درصد نرخ فوق به مبلغ کل کرایه اضافه و از تاریخ ابلاغ این مصوبه کلیه مصوبات قبلی در این خصوص ملغی می‌شود.
در بررسی لایحه شهرداری شیراز برای مساعدت به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس جهت برپایی نمایشگاه دائمی موزه دفاع مقدس رأی موافق اعضا حاصل شد و به تصویب رسید.

به استناد بند ۴ ماده ۸۰ قانون شورا و ماده ۷ از فصل دوم آئین‌نامه در خصوص نحوه هزینه کرد مواد ۱۶ و ۱۷ بودجه شهرداری، به این مجموعه اجازه داده شد مبلغ ۱ میلیارد ریال به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس مساعدت کرده و به منظور جلو گیری از موازی‌کاری، کلیه برنامه‌های اجرایی مربوط به حوزه دفاع مقدس با هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان انجام شود.

دیگر لایحه شهرداری شیراز درباره پرداخت مبلغ ۹۳ میلیون و ششصد و پنجاه هزار ریال به خانواده «حمید منصوری» راننده درگذشته دستگاه آبپاش سازمان عمران بابت هزینه‌های کفن و دفن نامبرده بود که پس از بررسی به تصویب اعضا رسید و به موجب آن به شهرداری اجازه داده شد این مبلغ را از محل ماده ۱۷ بودجه سال ۹۹ به خانواده وی پرداخت کند.

انتخاب نماینده شورا در شورای آموزش و پرورش شهرستان شیراز و نیز کمیته فنی کمیسیون ماده ۵ قانون شورای عالی شهرسازی و معماری، برای سال چهارم دوره پنجم شورای اسلامی شهر شیراز با معرفی «ابراهیم صبوری» همراه بود.

با توجه به انصراف «ابراهیم صبوری» از عضویت در هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی «نوذر امامی» به عنوان نماینده شورا در این بخش معرفی شد.

کد خبر 5014364

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز شهرداری شیراز شورای شهر شیراز شهرداری محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری شیراز ماه محرم بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، پادگان شهید جوانشیر یا همان پادگان دژ در شرق جاده اهواز- خرمشهر از پادگان‎های تاثیر گذار در دوران هشت سال دفاع مقدس است که اوج آن در دفاع ۳۴ روزه خرمشهر رقم خورد.
شرح بخشی از فداکاری و مقاومت ارتشیان در جریان دفاع مقدس در کتاب دژ خرمشهر به قلم علیرضا پوربزرگ آمده است.
در طول هشت سال جنگ تحمیلی، شاهد وجود یگان‌ها و نیرو‌های زیادی بودیم که در مقابل دشمن تا پای جان ایستادند و حماسه آفریدند:، اما گردان ۱۵۱ پیاده دژ خرمشهر به یقین نخستین یگانی است که در آغاز جنگ این حماسه را رقم زد. 
این گردان که در سال ۱۳۴۹ تاسیس شد شامل ۵ گروهان بود و بخشی از پوشش نیروی زمینی ارتش از خط مرزی شلمچه تا طلاییه را برعهده داشت و برای انجام این ماموریت به ۳۲ پاسگاه تقسیم شد. پس از پایان جنگ ایران و عراق تا امروز، گردان ۱۵۱ دژ پیاده هنوز به دفاع از حریم کشور اسلامی ایران مشغول است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسئولان با افزایش تعداد دروس تک ماده راه فرار را به دانش آموزان یاد می‌دهند
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • قانون اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی منتشر شد
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی
  • قدرت موشکی ایران خیلی فراتر از هشداری بود که به اسرائیل داد /در منطقه با کسی شوخی نداریم/دستگاه اطلاعاتی ایران از قوی‌ترین سرویس‌های امنیتی است
  • تصویب لایحه تخفیف عوارض ۳۲ درصدی شهرداری به شهروندان شیرازی