Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالی که مسافران پرواز امروز قشم ایر در مسیر تهران-زاهدان نسبت به رعایت نشدن برخی پروتکل‌های بهداشتی اعتراض داشتند، این شرکت هواپیمایی توضیحاتی ارائه داد و از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، پرواز ۱۲۴۸ قشم ایر امروز دوازدهم شهریور ماه تهران را به مقصد زاهدان ترک کرد اما مسافران نسبت به رعایت نشدن برخی پروتکل‌های بهداشتی در این سفر اعتراض داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این مسافران در تماس با ایسنا اظهار کرد :پس از سوار شدن ۴۷ دقیقه پرواز تاخیر داشت و مسافران با درهای بسته در هواپیما حبس شدند و بدون در نظر گرفتن فاصله اجتماعی ظرفیت پرواز به صورت کامل تکمیل شده بود از سوی دیگر هر قدر مردم به مهمانداران اعتراض می‌کردند جواب درستی نمی‌شنیدید و تنها به ما می‌گفتند که منتظر داکیومنت‌های پرواز هستیم.

این مسافر افزود: سوال ما اینجاست اگر پرواز تاخیر دارد چرا مردم را سوار هواپیما می‌کنند؟ وچرا پروتکل‌های بهداشتی در شرکت‌های هواپیمایی رعایت نمی‌شود و حتی ماسک‌های که به مسافران می‌دادند به صورت تکی و در بسته بندی باز و فاقد استاندارد لازم بود.

صابر نوروزی -روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم ایر در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این ابهامات و سوالات مسافران اظهار کرد: پس از سوار شدن مسافران به هواپیما متوجه نقص فنی جزئی شدیم که با توجه به این که حدود نیم ساعت برطرف کردن این نقص فنی طول می‌کشید زمان کافی برای پیاده کردن و سوار کردن مجدد مسافران نداشتیم و اگر این کار را انجام می‌دادیم مسلما تاخیر پرواز به چند ساعت می‌رسید. اما در این پرواز حدود ۴۰ دقیقه تاخیر داشتیم.

وی درباره رعایت نکردن پروتکل‌های مانند فاصله گذاری اجتماعی نیز گفت: در این زمینه طبق آخرین دستور العملی که به دست ما رسیده، بخشنامه‌ ۶۰ درصد برای سوار کردن مسافران لغو شده و تنها به ما اعلام کردند که دو ردیف آخر هواپیما باید خالی باشد که ما آن را در پرواز امروز قشم ایر نیز رعایت کردیم.

نوروزی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که چرا ماسک به صورت دستی و در بسته بندی‌های باز به مسافران داده شده است؟ گفت: در هواپیمایی قشم ایر پک بهداشتی شامل ماسک، دستکش و ژل ضد عفونی دست به صورت بسته بندی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و براساس قراردادی که با کترینگ بسته‌ایم باید به این صورت به مسافران بسته‌های بهداشتی را بدهند اما اگر در پروازی تخلفی صورت می‌گیرد و ماسک به صورت دستی و بدون دسته بندی بین مسافران توزیع می‌شود مسافران آن را باید به ما اطلاع دهند و اگر تصویری از آن دارند برای ما ارسال کنند تا با کترینگ برخورد کنیم. چرا که تمام هزینه‌های آن را از ما دریافت می‌کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم ایر با اشاره به پیگیری این مسائل و برخورد با خاطیان تاکید کرد: قوانین و پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا باید به دقت در همه پروازها رعایت شود و اگر مهمانداران یا خدمه پروازی برخورد نامناسبی با مسافران داشته‌اند یا آن که برخی از این پروتکل‌ها رعایت نشده است از مسافران عذرخواهی می‌کنیم و قطعا این مسئله را تا رسیدن به نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/0037pY

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پرواز زاهدان پروتکل های بهداشتی قشم ایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به خاطر اعتراض ها در ونیز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما خراسانی زاده افزود: یکی از جریان‌سازترین اتفاقات این دوره،  افتتاح نشدن غرفه رژیم صهیونیستی است که علی‌رغم ارائه آثارشان، با نصب یک بنر نوشته‌اند که تا زمان آتش‌بس در غزه و یا به قول خودشان آزادی گروگان‌ها غرفه را افتتاح نمی‌کنند. در واقع علت اصلی عدم افتتاح غرفه رژیم صهیونیستی، ترس از اعتراضات عمومی در حمایت از مردم فلسطین است؛ و در این چند روز هم تجمعات زیادی در مقابل غرفه این رژیم صورت گرفته.

وی تصریح کرد: جمع آوری امضا در ونیز علیه جنایات رژیم صهیونیستی از ۸ هزار به ۲۳ هزار امضا رسیده و این روز‌ها خیلی از هنرمندان، کیوریتور‌ها و فعالان عرصه هنر اعتراض جدی خود را با این امضا نشان می‌دهند.

رئیس غرفه ایران در دوسالانه هنر ونیز گفت: غرفه کشور ما هم پرچمدار اعتراضات نسبت به رژیم صهیونیستی برای کودک‌کشی در غزه است که با رویکرد انسانی در زمینه فجایع اخیر غزه، قرابت دارد.

دیگر خبرها

  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به علت اعتراض ها در ونیز
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به خاطر اعتراض ها در ونیز
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • تجهیز زیرساخت‌های گردشگری در استان مرکزی
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • لزوم تقویت امکانات درمانی تیران برای رفع نیاز مردم و مسافران