Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: سهمیه المپیک عباسعلی قطعی شده و سارا بهمنیار هم بسیار نزدیک به المپیک است. تاریخ انتشار: 00:01 - 13 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۲۳۹۶

سمانه خوشقدم در گفت‌وگو با میزان، در خصوص مجوز آغاز تمرینات کاراته اظهار داشت: دو هفته قبل جلسه‌ای در خصوص اردو‌های تیم ملی با رییس فدراسیون داشتیم که آن موقع مجوز برگزاری تمرینات صادر نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است مجددا جلسه‌ای با ریاست محترم فدراسیون برگزار کنیم تا شرایط برگزاری اردو‌ها بررسی شود.

وی افزود: در این مدت ملی‌پوشان کاراته بانوان دور ار تمرین نبودند و طبق برنامه کادرفنی و با کمک مربیان باشگاهی تمرینات خود را انجام دادند. کادرفنی تیم ملی شرایط کاراته‌کا‌ها را زیر نظر داشته و اجازه ندادیم ملی‌پوشان انگیزه خود را از دست بدهند.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان درباره شرایط کاپیتان تیم خود تصریح کرد: حمید عباسعلی وضعیت خیلی خوبی دارد و تمرینات کاراته را شروع کرده. به علت تعویق المپیک نیازی ندیدم برای بازگشت حمیده به شرایط ایده‌آل عجله کنیم و رفته رفته شرایط کاپیتان تیم ما بهتر خواهد شد.

وی با اشاره به توانایی فنی بالای کاراته‌کا‌های کشورمان گفت: سهمیه المپیک عباسعلی قطعی شده و سارا بهمنیار هم بسیار نزدیک به المپیک است. با توجه به شناختی که از رزیتا علیپور هم دارم، مطمئن هستم این‌بازیکن با تکنیک و هوش بالا و غیرتی که دارد می‌تواند سومین المپین ما در بخش بانوان باشد و در مجموع امیدوارم کاراته ایران با ۶ سهمیه کامل به توکیو برود.

خوشقدم ادامه داد: قبل از اینکه مسابقات کسب سهمیه شروع شود به عنوان یک کارشناس از من سوال شد آیا میتوانیم در بخش بانوان سهمیه المپیک بگیریم که من گفتم با یک برنامه‌ریزی صحیح میتوانیم حداکثر سهمیه را کسب کنیم. با کمک مربیان سازنده و مربیان سابق تیم ملی کاراته بانوان، اتفاقات خوبی در این بخش افتاده و من هم‌نهایت تلاشم را می‌کنم تا این مسیر ادامه داشته باشد.

پیشکسوت کاراته بانوان در واکنش به این سوال که ایا شانس کسب مدال المپیک برای کاراته‌ها قائل است، تصریح کرد: به نظر من با توجه به ماراتن سخت و استرسی که در راه مجوز حضور در المپیک وجود دارد، کسب سهمیه المپیک به مراتب سخت‌تر از کسب مدال المپیک است. وقتی ورزشکاران ما می‌توانند مجوز حضور در بزرگترین رویداد ورزشی حهان را کسب کنند پس حتما در المپیک هم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

خوشقدم در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که شایعات زیادی در خصوص لغو کامل بازی‌های المپیک توکیو وجود داشت، جامعه کاراته و بسیاری از ورزشکاران روحیه خود را از دست داده بودند، اما انرژی‌های مثبتی که اطراف ما بود، باعث شد تا شرایط رفته رفته بهتر شود و حالا انگیزه در بین بچه‌ها بیشتر شده است. امیدوارم با برگزار شدن المپیک توکیو کاراته‌کا‌های کشورمان بتوانند با دعای خیر مردم در اولین و شاید آخرین حضورشان در این میدان بزرگ، باعث سرافرازی ورزش کشور شوند.

بیشتر بخوانید: احمدی: نتایج ارزشمند و درخشانی را در کاراته شاهد بودیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کاراته سمانه خوشقدم کاراته کاراته بانوان سهمیه المپیک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، کاراته‌کا‌های کرمانی در بخش کاتای مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) به دو نشان طلا، یک نقره و دو برنز دست یافتند.

این مسابقات با حضور ورزشکاران در بخش کاتا در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و  تیم استان کرمان در بخش کاتای تیمی بزرگسالان متشکل از مهدی رضایی، مهدی شجاعی، رضا پوردهقان و به مربیگری مسعود دانشور به مقام سوم دست یافت.

دیگر تیم استان کرمان با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی‌فر، بهروز حسینی‌نسب به مربیگری مصطفی پور جلالی به‌صورت مشترک سوم شد.

در بخش جوانان نیز تیم استان کرمان به مربیگری عابد علمدار با حضور سبحان عوض ‌پور، محمدعلی مسلمی، امیرحسین عربی بر سکوی نخست ایستاد.

در بخش کاتای انفرادی و در رده زیر ۲۱ سال پسران، امیرحسن معین‌الدینی به مربیگری عابد علمدارزاده عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نوجوانان نیز یزدان قوام به مربیگری حمیدرضا طالبی‌زاده به مقام دوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • فرانك پرتوآذر با طلاى اسپانيا نزديك المپيك است