Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

جنبش حماس به رژیم صهیونیستی دو ماه مهلت داد تا به اجرای تفاهمات دو جانبه در خصوص غزه بازگردد.

اخبار بین الملل- خلیل الحیه، یک عضو دفتر سیاسی حماس اعلام کرد: ما به رژیم صهیونیستی دو ماه فرصت داده ایم تا به تفاهمات خود در خصوص کاهش تنش در غزه عمل کند. تعهداتی که رژیم صهیونیستی به آن‌ها پایبند نبوده شامل بهبود اوضاع معیشتی مردم غزه نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: ما توافق تازه‌ای با رژیم صهیونیستی امضا نکرده ایم و بر تفاهمات پیشین تاکید داریم.

این عضو جنبش حماس تاکید کرد این جنبش هزینه بیشتری به رژیم صهیونیستی پرداخت نمی‌کند و حق خود را با تداوم مقاومت و کمک سلاح خود می‌گیرد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز گذشته از دستیابی به تفاهمی درباره پایان دادن به تنش‌ها و تثبیت آتش بس با رژیم صهیونیستی با هدف از سرگیری فعالیت در گذرگاه «کرم ابو سالم» از امروز به منظور وارد کردن سوخت به نوار غزه خبر داد. از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد بازگشت روند طبیعی زندگی به نوار غزه در گرو برقراری و ثبات امنیتی در این منطقه است.

رژیم صهیونیستی پیشتر در ادامه اعمال فشار بر نوار غزه برای توقف پرتاب بالون‌های آتش‌زا، اعلام کرد که خودرو‌های ورودی به نوار غزه را که مامور به واردات اقلام مورد نیاز هستند، متوقف خواهد کرد و اجازه ورود به غزه را نخواهد داد. همچنین ماموران دریایی رژیم صهیونیستی مانع از ماهی‌گیری ساکنان نوار غزه در دریای مدیترانه شده‌اند.

رهبران مقاومت غزه نیز تاکید کردند که روند پرتاب بالن‌های آتش‌زا همچنان تا برداشته شدن محاصره غزه ادامه خواهد داشت.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: غزه حماس رژیم صهیونیستی حماس رژیم صهیونیستی غزه رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم

به گزارش جماران؛ جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که پاسخ جمهوری اسلامی ایران به حمله اخیر دشمن صهیونیستی به کنسولگری این کشور در دمشق ثابت کرد که دوران "بزن در رو" دیگر به سر آمده است.

در این بیانیه آمده است: ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس همچنان پیگیر تحولات پاسخ  مشروع و شایسته جمهوری اسلامی ایران به جنایت دشمن صهیونیستی در هدف قرار دادن کنسولگری این کشور در دمشق و ترور فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

این بیانیه می‌افزاید: ما ضمن قدردانی از اقدامات جمهوری اسلامی ایران، موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی در حالی که در برابر نسل‌کشی ملت فلسطین در غزه و تجاوزات علیه ساکنان قدس و کرانه باختری و اسرای فلسطینی سکوت کردند، را محکوم می‌کنیم.

حماس تاکید کرد: پاسخ جمهوری اسلامی ایران تاکیدی است بر اینکه دورانی که دشمن صهیونیستی بدون هرگونه محاسبه و مجازات عربده‌کشی می‌کرد، به سر آمده و همزمان توهم تکیه کردن بر این رژیم نیز دیگر پایان یافته است.

این جنبش افزود: ما بار دیگر امت اسلامی و عربی و جریان‌های مقاومت در منطقه و تمامی آزادگان جهان را به ادامه حمایت از ملت فلسطین در نبرد مبارک طوفان الاقصی برای آزادسازی سرزمین و مقدسات فلسطین فرامی‌خوانیم.

دیگر خبرها

  • بیانیه قدردانی حماس از حمله ایران به اسرائیل
  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • حماس: واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • حماس: دوران عربده‌کشی رژیم صهیونیستی به سر آمده‌است
  • واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • حماس خواستار جنبش جهانی برای حمایت از اسیران فلسطینی شد
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی است
  • رویای نتانیاهو برای پیروزی با وجود ۷ ماه ناکامی در غزه
  • تل‌آویو: قصد داریم برای رسیدن به توافق تبادل اسرا، از شدت حملات در غزه بکاهیم