Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- آمار عرضه شده از سوی توییتر حاکی از آن است که خبر فوت یک بازیگر هالیوودی به نام چادویک بوزمن رکورد پر لایک ترین توییت تاریخ را شکست.
آمار عرضه شده از سوی توییتر حاکی از آن است که خبر فوت یک بازیگر هالیوودی به نام چادویک بوزمن رکورد پر لایک ترین توییت تاریخ را شکست.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، توییتر رکورد جدیدی را برای بیشترین لایکی که برای یک توییت ارسال شده است به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه اجتماعی تائید کرد که آخرین پست صفحه چادویک بوزمن که مربوط به خبر فوت این بازیگر هالیوودی توسط خانواده‌اش بود عنوان پر لایک ترین توییت را از آن خود کرده است.
 
خبر فوت این بازیگر جوان و مشهور هالیوود با 7.7 میلیون لایک تا بعدازظهر 29 اوت به‌عنوان پر لایک ترین توییت تاریخ شناسایی شده است. بااین‌حال به نظر می‌رسد که تعداد لایک‌های این توییت رفته رفته افت کرده است و خبر ذکر شده در این توییت کهنه شده است.
   
بوزمن پس از چهار سال مبارزه با سرطان روده سرانجام در تاریخ 28 اوت در سن 43 سالگی بر اثر این بیماری درگذشت. خبر فوت او در توییتر موجب شد تا بسیاری از سلبریتی‌ها و گروه‌های معروف مرتبط با آکادمی‌های بازیگری همدردی خود را با لایک و ری‌توییت کردن این توییت به خانواده او اظهار کنند.
 
البته به‌طور قاطع می‌توان گفت که توییتر هیچ‌گاه راضی به شکسته شدن رکورد لایک های روی یک پست از طریق انتشار خبر فوت یک فرد نبود. پیش‌ازاین رکورد مربوطه متعلق به پست‌های شادتری از باراک اوباما و سایر سلبریتی ها بود.
 
 بااین‌حال وقوع چنین رکوردهایی نشان‌دهنده آن است که توییتر با وجود فشارهایی از جانب شبکه‌های اجتماعی دیگر نظیر اینستاگرام، تیک‌تاک و سایر غول‌های فناوری همچنان به رشد روزافزون خود ادامه می‌دهد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: توییتر توئیت چادویک بوزمن خبر فوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. این بازی دو هفته پیش تا دقیقه ۷۱ با تساوی ۱-۱ در جریان بود اما پس از اینکه ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد، تقابل دو تیم نیمه تمام ماند. سردار آزمون در ۲۰ دقیقه پایانی این دیدار که از سر گرفته شد، در ترکیب اصلی تیم ده روسی به میدان رفت. توییتر باشگاه رم بعد از این برد ارزشمند، با تصویری از سردار آزمون به این پیروزی واکنش نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • (ویدئو) توضیحات کریمی قدوسی درباره توییت‌های جنجالی اخیرش
  • عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی