Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس می خواهد به صورت مشروط و غیرمستقیم، غرامت فسخ قرارداد لوییس سوارز از بارسلونا را بپردازد.

به نظر می رسد دوران لوییس سوارز در بارسلونا به پایان رسیده است. بارسلونا به دنبال فسخ قرارداد این مهاجم 33 ساله است اما سوارز برای پذیرفتن این موضوع، غرامت می خواهد. یوونتوس منتظر مشخص شدن وضعیت این بازیکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ درحالیکه یوونتوس با لوییس سوارز تقریبا به توافق شخصی رسیده است اما هنوز شرایط برای انتقال او به تورین مهیا نیست. سوارز باید اختلاف خود با بارسلونا را حل کند اما فعلا طرفین حاضر به کوتاه آمدن از مواضع خود نیستند. در این میان، یوونتوس روی روابط فوق العاده خود با بارسلونا برای رسیدن به لوییس سوارز حساب باز کرده است. یوونتوس برای تسهیل این انتقال، حاضر است مبلغی به عنوان بندهای پاداش به بارسلونا بپردازد. بندهای پاداش طبق شرایط خاصی فعال می شود. به عبارتی یوونتوس به صورت مشروط و غیرمستقیم، غرامت فسخ قرارداد لوییس سوارز از بارسلونا را می پردازد.

گفتنی است سویا با همین فرمول به ایوان راکیتیچ رسید. راکیتیچ در ازای فقط 1.5 میلیون یورو به سویا پیوست اما بندهای پاداش در توافق این باشگاه با سویا، 9 میلیون یورو است. در صورت صعود سویا به رقابت های اروپایی طی دو فصل آینده، بندهای پاداش فعال می شود.

همچنین بخوانید:

ایوان راکیتیچ به سویا پیوست / رسمی یوونتوس با لوییس سوارز به توافق شخصی رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بندهای پاداش لوییس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه

او گفت: «ما در وزارت نیرو از قانون فراتر رفتیم و با تصمیم خودمان برای ازدواج و تولد هر فرزند بین ۱۰ تا ۱۸ میلیون به همکاران پاداش می‌دهیم! زیرا در این زمینه احساس تکلیف می‌کنیم و کارهای زیادی در این حوزه انجام می‌دهیم.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا طی فروردین‌ماه در بنادر
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • (ویدیو) پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • رئیسی پیش از سفر به پاکستان و سریلانکا : هدف‌گذاری ما رسیدن به مبادلات ۱۰ میلیارد دلاری است / مردم پاکستان، علاقه‌مند به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند