Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از 3 سال پیش با اعلام خبر مرگ مردی میانسال در خانه‌اش در دستور کار پلیس قرار گرفت و جسد مرد 70 ساله به سبب مشکوک بودن مرگش به پزشکی قانونی منتقل شد.

ناهید همسر دوم این مرد که به پلیس خبر داده بود در اظهاراتش به مأموران گفت: چند ساعت پیش من از محل کارم به خانه آمدم و متوجه شدم که همسرم هادی زمین خورده و بیهوش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان موقع با اورژانس تماس گرفتم و تکنیسین‌های اورژانس پس از حضور در خانه و بررسی حال همسرم اعلام کردند که او چند ساعت قبل فوت کرده است. من و هادی 25 سال پیش باهم ازدواج کردیم و زندگی خوبی هم داشتیم زمان حادثه من در محل کارم بودم و افراد حاضر در محل کارم می‌توانند ادعایم را ثابت کنند. شوهرم به دلیل اینکه کم بینا بود احتمالاً به زمین خورده و از پله‌ها پرت شده است.

اما کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند مرگ این مرد بر اثر خونریزی مغزی ناشی از ضربه‌ای بوده که به سرش خورده است.نظریه پزشکی قانونی موجب شد تا فرزندان مقتول علیه نامادری‌شان شکایت و درخواست قصاص کنند. ضمن اینکه مشخص شد فرزندان مقتول به علت اختلاف با نامادری‌شان به خانه پدرشان رفت و آمد هم نمی‌کردند.

یکی از فرزندان مقتول گفت: پس از فوت مادرم، زنی را برای مراقبت از پدرمان استخدام کردیم و چند سال بعد متوجه شدیم که همان زن با پدرمان ازدواج کرده است. او از پدرمان خیلی جوان تر بود و به دلیل اینکه پدرمان اموال زیادی داشت با او ازدواج کرده بود همین مسأله هم باعث شد اختلافاتی بین ما به‌وجود آید و فقط با پدرمان تلفنی در ارتباط بودیم.

با شکایت اولیای دم ناهید به اتهام قتل بازداشت شد. اما او از همان ابتدا منکر قتل شد و به مأموران گفت: فرزندان شوهرم از من خوش شان نمی‌آمد به همین خاطر اصلاً به خانه ما نمی‌آمدند. هادی هم چند وقتی بود که قصد داشت ملکی را به نام من سند بزند و چند ماه قبل دستنوشته‌ای به من داد که ملک را به من بخشیده است تا بعد از مرگش من بی‌سرپناه نباشم.به رغم انکارهای متهم کیفرخواست علیه او صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. اما متهم تحت محاکمه قرار گرفت و از اتهام قتل عمد تبرئه شد. این رأی مورد اعتراض اولیای دم قرار گرفت و دیوان عالی کشور نیز اعتراض را وارد دانست و پرونده را برای رسیدگی دوباره به دادگاه کیفری استان تهران ارسال کرد و صبح دیروز پرونده در شعبه 2 مورد رسیدگی قرار گرفت.

در جلسه رسیدگی به این پرونده یک بار دیگر اولیای دم خواستار قصاص متهم شدند.

در ادامه ناهید گفت: من چون بدون اطلاع فرزندان شوهرم با او ازدواج کردم، فرزندانش من را دوست نداشتند و به خانه ما رفت وآمد نمی‌کردند. من شوهرم را نکشتم او این اواخر دچار کم بینایی شده بود. به همین دلیل هم از پله‌ها پرت شده است.

در ادامه وکیل متهم گفت: مرگ مقتول اصلاً به نفع موکل من نبوده، چراکه قرار بود ملکی چندصد میلیونی به نامش شود و اگر مقتول زنده بود خیلی زود این ملک به نامش می‌شد ضمن اینکه پزشکی قانونی هم اعلام کرده نمی‌تواند تأیید کند ضربه‌ای به سر مقتول وارد شده باشد. مدارکی هم داریم که نشان می‌دهد در زمان مرگ موکل من در خانه نبوده است. همچنین به محض این که او با جسد شوهرش روبه‌رو شده با اورژانس و پلیس تماس گرفته است. بنابراین هیچ دلیلی علیه موکل من وجود ندارد و من خواستار برائت او هستم.با توجه به ادعایی که هر دو طرف پرونده مطرح کردند قضات، پرونده را برای روشن شدن ماجرا به دادسرا برگرداندند تا تحقیقات بیشتری در خصوص این پرونده صورت گیرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم پلیس پزشکی حادثه استخدام قتل اخبار حوادث ایران پدر مشکوک نامادری از مرگ عکس فیلم ازدواج جوان دختر دادگاه قتل ساعت حوادث تهران اخبار تهران قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو

عصر روز ۲۸ فروردین ماه امسال به کلانتری ۱۴۱ کوهک خبر رسید که مردی در خانه‌اش واقع در طبقه پانزدهم برجی ۲۰ طبقه به قتل رسیده است. در این شرایط ماجرا به محمدجواد شفیعی، بازپرس کشیک دادسرای جنایی تهران گزارش شد و دقایقی بعد او همراه با تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در محل حاضر شدند. شواهد نشان می‌داد مقتول ۴۸ ساله و مدیر یک شرکت توزیع لوازم آرایشی- بهداشتی است. او به تنهایی زندگی می‌کرد و بررسی‌ها حاکی از این بود که با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسیده است.

تحقیق در محل جنایت

قتل مرد جوان را همکاران او به پلیس اطلاع داده بودند. ماجرا از این قرار بود که او هر روز ساعت ۹ صبح در محل کارش حاضر می‌شد، اما روز حادثه نه تن‌ها در دفترش حاضر نشده، بلکه به تماس‌های تلفنی همکارانش نیز جواب نداده و باعث نگرانی آنها شده بود.

 آنها تا ساعت ۴ بعداز ظهر به تماس‌های شان ادامه دادند و وقتی او بازهم جواب نداد تصمیم گرفتند برای پیگیری به خانه‌اش بروند. در آنجا سرایدار برج نیز اعلام کرد که مرد جوان از خانه اش خارج نشده و این موضوع ماجرا را پیچیده‌تر می‌کرد. در این شرایط بود که آنها همراه با سرایدار که کلید خانه مرد جوان را در اختیار داشت وارد خانه او شده و در آنجا با پیکر بی‌جانش مواجه شدند.

این اطلاعات از یک سو و معاینه جسد از سوی متخصصان پزشکی قانونی از سوی دیگر نشان می‌داد که حدود ۷ ساعت از وقوع قتل می‌گذرد و به احتمال زیاد او حدود ساعت ۹ صبح جانش را از دست داده است.

اولین سرنخ

هنوز کاراگاهان به سرنخی در این پرونده دست نیافته بودند و معلوم نبود که مرد جوان با چه انگیزه‌ای و توسط چه کسی به قتل رسیده است. در این شرایط آنها به تحقیق از همسایه‌ها و همکاران مقتول و بررسی دوربین‌های مداربسته برج پرداختند.

یکی از دوستان مقتول به کارآگاهان گفت که مقتول از مدتی قبل با یکی از دوستانش اختلاف مالی داشت و ممکن است همین اختلاف باعث وقوع قتل شده باشد. در همین حال افسران پلیس با بازبینی تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته ساختمان ۲ نفر را دیدند که صبح روز حادثه و درست زمانی که تخمین زده می‌شود قتل اتفاق افتاده وارد خانه مقتول شده و دقایقی بعد سراسیمه از آنجا بیرون رفته اند.

رازگشایی از جنایت

تحقیقات بدون وقفه ادامه داشت و کاراگاهان در حال کنار هم قرار دادن پازل‌های این معمای جنایی بودند که ناگهان ماموران در جلوی برج یکی از افرادی که صبح آن روز به خانه مقتول رفته بود را مشاهده کرده و وی را بازداشت کردند. او که از اقوام مقتول است در همان بازجویی‌های مقدماتی اسرار قتل مدیر شرکت توزیع لوازم بهداشتی را برملا کرد و گفت یکی از دوستانش که با مقتول اختلاف یک میلیارد تومانی داشته دست به این جنایت زده است.

او گفت: من قاتل و مقتول را برای کار به یکدیگر معرفی کرده بودم، اما آنها دچار اختلاف شده بودند و به همین دلیل مقتول با من رابطه خوبی نداشت. قاتل مدتی بود که با من زندگی می‌کرد و صبح امروز (روز حادثه) سوار بر موتورسیکلت من به خانه مقتول رفتیم تا آنها با یکدیگر صحبت کنند. چون مقتول از من دل خوشی نداشت من پایین برح منتظر ماندم و دوستم بالا رفت. حدود نیم ساعت از او خبری نبود تا اینکه تماس گرفت و گفت بروم بالا. در آنجا بود که با پیکر خونین مقتول روبه‌رو شدم. دوستم گفت بحث مان شد و من هم عصبانی شدم و او را کشتم. بعد از آن دو نفری از آنجا فرار کردیم و دوستم وسایل و پاسپورتش را از خانه ام برداشت و فرار کرد.

دستگیری، ۴۸ ساعت بعد از جنایت

بعد از رازگشایی از این جنایت، مرحله بعدی دستگیری قاتل فراری بود. کاراگاهان که احتمال می‌دادند متهم قصد خارج شدن از کشور را دارد مشخصات او را در اختیار واحد‌های مختلف قرار دادند و از سوی دیگر با استفاده از سرنخ‌های به دست آمده تلا‌های خود برای دستگیری او را آغاز کردند. ۲ روز از این جنایت گذشته بود که ماموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد قاتل فراری به یکی از شهر‌های شمالی کشور گریخته و در آنجا مخفی شده است. در این شرایط آنها با اخذ نیابت قضایی راهی آنجا شده و موفق شدند قاتل فراری را دستگیر کنند.

بر اساس این گزارش ۲ متهم این جنایت هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات برای روشن شدن ابعاد پنهان این جنایت ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟