Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@12:55:44 GMT

دستگیری زن معروف سابقه دار محله شوش

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۹۵۳۰

دستگیری زن معروف سابقه دار محله شوش

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: یک مجموعه از موادمخدر شیشه و هروئین در دو روز اخیر در محله شوش تهران کشف شد. این محموله متعلق به یک زن سابقه دار و معروف در این محله بود که آماده توزیع در منطقه بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در جریان طرح پلیس پایتخت برای پاکسازی محله به محله شهر تهران از خرده فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر، مواردی وجود دارد که برای چندمین مرتبه دستگیر می شوند و حتی منازل آن ها نیز پلمب شده اما بواسطه خلا قانونی بار دیگر در جامعه حاضر و به ارتکاب جرائم خود مجددا روی می آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدام مجدد زن سابقه‌دار به توزیع مواد

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب در این خصوص به خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا گفت: یک مجموعه از مواد مخدر شیشه و هروئین در دو روز اخیر در محله شوش تهران کشف شد. این محموله متعلق به یک زن سابقه‌دار و معروف در این محله بود. او  آماده توزیع در منطقه بود.

او افزود: این زن در گذشته دستگیر شده و حتی منزل مجلل او نیز پلمب شده بود اما متاسفانه پس از مدتی آزاد و منزل او نیز فک پلمب شد و او بار دیگر به اقدام مجرمانه خود ادامه داد.

توزیع مواد مخدر در ایام مرخصی از زندان

سرهنگ حسنوند اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی گسترده ،این فرد بار دیگر دستگیر و از منزل او 2 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد. این زن در مرخصی بوده و در ایام مرخصی از زندان اقدام به توزیع مواد مخدر کرده است.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه این زن در منزل خود نیز اقدامات مفسدانه نیز انجام می‌داده است، گفت: با همکاری مقام قضایی و دادستان تهران اقدام به پلمب منزل این شخص خواهیم کرد. تلاش می‌کنیم با استفاده از ماده 13 قانون مبارزه با موادمخدر منزل این شخص را مصادره کنیم و مسئولان قضایی در این خصوص اقداماتی انجام خواهند داد.

تبدیل برخی منازل مناطق جنوبی به محل جرم

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب طی هشداری به شهروندان بیان کرد: مالکان منازل طرف ما هستند و باید مالکین بدانند در منازل آن ها چه اتفاقی می افتد.

او افزود: با مالکینی که در خارج از کشور و یا در مناطق شمالی شهر هستند و منازل خود را در مناطق جنوبی رها کرده اند، منازل آن ها به محل جرم و توزیع موادمخدر بدل شده، که با این اقدامات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام: 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس شوش موادمخدر هرندی توزیع مواد مواد مخدر سابقه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد

آتشپاد غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۷:۴۳ صبح امروز، چهارشنبه (۲۸ فروردین) حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های شماره ۲ و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: آتشنشانان با حضور در محل ضمن کارشناسی حریق و اقدامات اطفایی، حریق این منزل مسکونی را مهار کردند.

وی ادامه داد: این حادثه صدمات جانی در پی نداشت و علت آن در دست بررسی است.

کد خبر 6080536

دیگر خبرها

  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • محله‌ای در تهران که با سیب‌هایش معروف شد
  • محله‌ای که با سیب‌هایش معروف شد | همه نامداران دره گلاب
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است