Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در پیامی از عزاداران حسینی و هیئت‌های مذهبی در برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله (ع) با رعایت دستورات بهداشتی قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«ذَلِکَ وَمَنْ یُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِنْ تَقْوَی الْقُلُوبِ»
سوره مبارکه حج، آیه شریفه ۳۲

مکتب عاشورا سرشار از مضامینی به بلندای تاریخ و به وسعت گیتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال شیفتگان مکتب اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) ثابت کردند که دلبستگی، ارتباط قلبی و ارادت به این وجود مقدس، محدودیت نمی‌شناسد.

جهان امروز بیش از هر زمانی تشنه اندیشه‌های ناب حسینی و مکتب عاشورایی است و بر دلدادگان این مکتب فرض است تا با الگوگیری از مشی ائمه اطهار (علیهم‌السلام) و اولیا خداوند با بهره‌گیری از ابزارهای نوین در راستای اشاعه آموزه‌های این مکتب رهایی‌بخش، بکوشند.

امسال عزاداری‌های باشکوه و مالامال از شور و شعور حسینی در سیستان‌وبلوچستان و با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا، علاوه بر نمایش اوج دلدادگی و محبت وصف‌ناپذیر مردم ولایتمدار استان نسبت به حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و یاران باوفایش، جلوه‌های کم‌نظیری از عمق فرهنگ، منطق و عقلانیت پیروان مکتب اهل بیت پیامبر (علیهم‌السلام) را به رخ جهانیان کشید و باعث خنثی شدن توطئه‌های شوم دشمنان گردید.

اینجانب ضمن قدردانی از همراهی ارزشمند مردم شریف و عموم عزاداران و دست‌اندرکاران مجالس دهه اول محرم، توفیق تداوم حرکت در مسیر پاسداشت شعائر اسلامی و خدمتگزاری در جهت گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 5014584

منبع: مهر

کلیدواژه: محرم 99 عزاداران حسینی سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری شیراز ماه محرم بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه گرگان مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین مجلس شورای اسلامی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد

 نماینده ولی فقیه در آیین گرامیداشت تلاشگران و حامیان عرصه سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  باتوجه به هم مرز بودن سیستان و بلوچستان با چندین کشور و نیاز مردم این کشور‌ها به خدمات درمانی، گردشگری سلامت باید توسعه یابد

 خداوند در سوره مائده می‌فرمایند هر کس، شخصی را زنده بدارد، پس گویا همه مردم را زنده داشته است، بر همین اساس باید همه افرادی که در عرصه سلامت فعالیت می‌کنند قدر و اهمیت شغل خود را بدانند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان