Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان در توییتی نوشت: ایالات متحده آمریکا اقدام به تحریم دادستان کل دیوان بین‌المللی کیفری کرده است. این رویه‌ای بود که از [تحریم] افراد آغاز شد، سپس با تسری به قدرت‌های کوچک، متوسط و بزرگ تشدید شد و هم اکنون شخصیت‌های بین المللی را شامل شده ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها راه برای توقف این جنون بی‌پایان، توقف تن‌دادن به خواست [آمریکا] است. تسلیم شدن بخاطر ترس از خشم آمریکا صرفا اشتهای آن را زیاد می‌کند.

کد خبر 545891 برچسب‌ها ایران و آمریکا تحریم محمدجواد ظریف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا تحریم محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ادعاهای بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهادهای آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهادهای ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشورها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله‌جویانه و نیز تهدید آفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین‌الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسوولانه رفتار نمایند.

کد خبر 6087544 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختار‌های جدید/ ۵ پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت جهانی اطلاعات
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم
  • هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند
  • پایان یک توقف طولانی؛ گاز ایران در مسیر پاکستان