Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@09:10:37 GMT

فیلمی بازسازی شده از آمستردام در سال ۱۹۲۲

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۰۰۳۵

فیلمی بازسازی شده از آمستردام در سال ۱۹۲۲

فیلمی بازسازی شده از آمستردام در سال ۱۹۲۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آمستردام فیلم قدیمی فیلم بازسازی شده پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۰۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران، گفت: مردم شهرستان اسلامشهر در امر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات رتبه برتر استان تهران را کسب کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر شامگاه چهارشنبه با حضور جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران و فرماندار و مسئولان اسلامشهری در دفتر فرماندار شهرستان برگزار شد.

مسعود اسماعیل بیگی در این جلسه با قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار و اعضای ستاد شهرستان، اظهار داشت: اسلامشهر و یکی دیگر از شهرستان‌های استان، سال گذشته بیشترین نذورات را در امر بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند که قابل تقدیر است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران با بیان اینکه موسس ستاد بازسازی عتبات عالیات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و با همت این شهید والامقام اقدامات بسیاری توسط این ستاد در سال‌های گذشته صورت گرفته بیان کرد: در حال حاضر توسعه حرم حضرت سیدالشهدا(ع) در حال انجام است و مردم می‌توانند در این پروژه مشارکت داشته باشند. 

حسین حبیبی‌، فرماندار شهرستان اسلامشهر هم در این جلسه، گفت: با تلاش‌های رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر و مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین شهرستان، سال گذشته تعهدی که برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم(س) در کربلای معلی تعیین شده بود، به طور کامل محقق شد.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی در خصوص نحوه امکان مشارکت مردم در این امر مقدس، افزود: مردم اسلامشهر دلباخته و شیفته اهل بیت علیهم السلام هستند و بحمدالله سال گذشته با اقدامات تبلیغی خوبی که در قالب پویش «دعوت به بهشت» صورت گرفت، شاهد مشارکت قابل توجه مردم در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات بودیم و امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

 در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام سراقی، رئیس ستاد بازسازی اسلامشهر به ارائه گزارشی از اقدامات این ستاد در سال گذشته جهت جمع‌آوری نذورات مردم شهرستان پرداخت. 

افزایش 32 درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته

به گزارش تسنیم، مردم اسلامشهر برای مشارکت در عمل کوثرانه و صدقه فوق جاریه بازسازی عتبات عالیات مقدسه و صحن عقیله بنی هاشم (ع) و همراهی با پویش بزرگ دعوت به بهشت، می‌توانند مبالغ نذورات خود را به شماره حساب 011692374009 و یا شماره کارت 6037997599682441 بانک ملی به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر واریز کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • (تصاویر) بازسازی صحنه قتل در خیابان مطهری مشهد
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • بازسازی شاهراه سالنگ