Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی نوشیروانی گفت: در ترم آینده، کلاس‌های آموزشی تمامی دروس نظری و بخش نظری دروس نظری- علمی این دانشگاه به‌صورت غیرحضوری و ترکیب برخط و برون‌خط برگزار می‌شود.

بهرام نوائی‌نیا، معاون آموزشی دانشگاه صنعتی نوشیروانی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: ارائه کلیه دروس نظری و بخش نظری دروس نظری- علمی بصورت غیرحضوری و ترکیب برخط و برون خط از طریق سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی (سمیا) خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همچنین برخی دروس عملی که به تایید شورای آموزشی دانشگاه برسد، می‌توانند با توجه به تصمیمات گرفته شده برگزار گردند.

نوائی‌نیا افزود: زمان تشکیل کلاس‌های نیمسال ۹۹۱ دقیقا بر اساس روز و ساعت اعلام شده در سایت گلستان خواهد بود. شیوه ارزیابی دانشجویان در دروس نظری در نیسمال ۹۹۱ بر اساس ارزشیابی مستمر و بر اساس؛ تکالیف و تمرین‌های درسی، پروژه‌های درسی مرتبط، سایر ارزشیابی‌ها با توجه به نوع و ماهیت درس، کوئیز‌های بین‌ترم، حضوروغیاب، پرسش‌ها و آزمون‌های شفاهی، آزمون‌های میان‌ترم و آزمون پایان‌ترم خواهد بود. سهم نمره آزمون پایان نیمسال ۵ نمره خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی نوشیروانی اضافه کرد: حضور دانشجویان در کلاس‌های برخط الزامی بوده و در ارزشیابی مستمر دانشجویان تاثیرگذار خواهد بود. حداکثر تعداد غیبت‌های مجاز در هر درس، جلسات برخط می‌باشد. حضور و غیاب دانشجویان به صورت خودکار از طریق سامانه سمیا قابل انجام است. بنابراین ضروری است به منظور جلوگیری از مشکلات آموزشی، در کلاس‌های برخط تشکیل شده در سامانه سمیا حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت صدور مجوز لازم از ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری، اطلاع‌رسانی مناسب جهت زمان و نحوه برگزاری این دروس صورت خواهد گرفت. همچنین قابلیت ضبط خودکار کلاس‌های مجازی برخط در سامانه سمیا فراهم شده است، با این وجود فایل‌های ضبط شده در سامانه فقط قابلیت مشاهده داشته و استاد و دانشجو نمی‌تواند آن‌ها را دانلود نماید. دراختیار داشتن محتوای درسی کلاس برخط از طریق نرم‌افزار مناسبی نظیر SnagIt قابل انجام بوده و یا از استاد درس درخواست نمایید تا محتوای درسی ضبط شده کلاس درسی را در اختیار شما قرار دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی نوشیروانی کلاس برخط آموزش مجازی نیمسال 991 دانشگاه صنعتی نوشیروانی آموزشی دانشگاه دروس نظری کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۲۰۰۰ کلاس درس در اردبیل پیش بینی شده است

بهزاد محمدی خلفلو در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به مسئولیت اجتماعی صنایع و دستگاه ها و سهم آنها در قالب مشارکت های مردمی و اقدامات مدرسه سازی در اردبیل اظهار کرد: هرچند استان اردبیل استان صنعتی نیست اما ما تلاش زیادی را انجام دادیم تا با مجموعه های صنعتی بزرگ استان و شرکت ها و سرمایه گذاران بخش خصوصی توافقی را برای انجام مسئولیت اجتماعی خود انجام دهیم تا از این محل پروژه های مدرسه سازی تعریف و در مناطق باجمعیت دانش آموزی بالا ساخت مدرسه را نظیر دارالفنون یا حمایت های بنیاد برکت و سایر نهادها انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نرخ رشد جمعیت دانش آموزی و پائین بودن سرانه آموزشی در استان اردبیل احداث ۲ هزار کلاس درس در سال های آینده پیش بینی شده تا بخشی از این واحدهای آموزشی از محل اعتبارات ملی و استانی و بخشی نیز به همت خیرین و مشارکت اجتماعی کارخانه ها و نهادهای عمومی غیردولتی اجرایی شود.

مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل بهره وری منابع انسانی و پشتیبانی های اداری و رفاهی کارکنان را یادآور شد و بیان کرد: نیروی انسانی برای هر سازمان با ارزش ترین منبع کارآمدی است که در کنار بهره گیری از توان نیروی انسانی متخصص و متعهد برای نوسازی مدارس ما سعی کردیم تا در حد امکان دغدغه های رفاهی و معیشتی همکاران را برطرف و با تدارک فضای اقامتی در خراسان رضوی و مازندران زمینه حضور همکاران با خانواده هایشان را در این فضاهای تفریحی مهیا کنیم.

محمدی خلفلو بیان کرد: در کنار تدارک این امکانات در حوزه ورزشی امسال در چند نوبت و رشته های ورزشی مختلف توانسته ایم مدال قهرمانی و نایب قهرمانی را به دست آورده و اسباب افتخاری برای سازمان نوسازی باشیم.

وی با اشاره به روند اجرای طرح «شهید عجمیان» در استان اردبیل تصریح کرد: طرح «شهید عجمیان» هم راستا با سایر مناطق کشور در استان اردبیل نیز برگزار و موفق شدیم با هزینه ۳ میلیارد تومانی در ۳۵۰ مدرسه با همکاری آموزش و پرورش و همت جهادی همکاران فضای پرشور و نشاطی را برای دانش آموزان مهیا کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل بیان کرد: در این طرح فضاهای آموزشی رنگ آمیزی و زیباسازی شده تا دانش آموزان در این فضا تحصیل شایسته و همراه با آرامشی را تجربه کنند و قطعا در سال جدید این طرح با گستردگی بیشتر در سطح استان اردبیل اجرا خواهد شد.

محمدی خلفلو اولویت و برنامه های راهبردی سال جاری نوسازی مدارس اردبیل را یادآور شد و اظهار کرد: امسال تلاش می کنیم تا دو رویکرد جدی را در سازمان دنبال تا بتوانیم به افزایش سرانه فضای آموزشی و تربیتی استان کمک کنیم.

وی اضافه کرد: رویکرد اول ما در سال ۱۴۰۳ تکمیل و تحویل پروژه های نیمه تمام دولتی و خیرین است که تا حد امکان با جذب اعتبارات در این کار اهتمامی جدی خواهیم داشت و در وهله دوم با تامین اعتبار ملی و استانی شاهد شروع پروژه های جدید در مناطق با تراکم دانش آموزی بالا خواهیم بود که در این راستا در تلاش برای جلب مشارکت دستگاه های مختلف در قالب مسئولیت اجتماعی هستیم تا براساس این تفاهمنامه ها بتوانیم ماموریت خود را انجام دهیم.

مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل اظهار امیدواری کرد؛ در کنار تکمیل و بهبود پیشرفت پروژه های مدرسه سازی در استان در شهرهای پرجمعیت نظیر اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر بتوان کمبود فضای آموزشی و ناایمن بودن مدارس را در ابعاد فیزیکی و یا سیستم گرمایشی به صفر رسانده و اقدام عملیاتی در این شهرستان ها به ثمر نشیند.

کد خبر 6064185

دیگر خبرها

  • احداث ۲۰۰۰ کلاس درس در اردبیل پیش بینی شده است
  • برگزاری ۴۷ دادگاه علنی برخط در دادگستری خراسان جنوبی
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • زیر ۱ درصد از ایرانیان خارج از کشور مشکلات امنیتی دارند
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • بهسازی و شاداب سازی ۱۵۰۰ کلاس درس کرمانشاه در طرح شهید عجمیان
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • اجرای طرح نصب ۲۰ دستگاه دوربین ثابت در سطح راه‌های استان قم