Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در آزادراه ساوه- تهران محدوده نسیم شهر سنگین است.

به گزارش خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در آستانه تعطیلات آخر هفته هم اکنون تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر سنگین بوده و تردد به سختی صورت می‌گیرد.

ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا ساسانی و آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک هم نیمه سنگین گزارش شده است.

بر اساس این گزارش تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است؛ ضمن اینکه تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از کرج ابتدای جاده چالوس به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج – تهران یک‌طرفه می‌شود.

همچنین تردد خودروها از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 17 تا ساعت 24 همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد از آب اسک به سمت رودهن یک طرفه می‌شود.

انتهای پیام/4076/

منبع: آنا

کلیدواژه: ترافیک جاده چالوس مرکز مدیریت راه های کشور جاده ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور

به گزارش خبرنگار مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی‌اند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک، آزادراه کرج - قزوین محدوده مهر ویلا، محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهر قدس، آزادراه ساوه - تهران حدفاصل ده شاد تا احمدآباد مستوفی و محور ورامین – تهران محدوده قلعه نو سنگین است.

کد خبر 6084079 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ◄ ابتکار قاچاقچیان در اتوبان ساوه تهران نصف اتوبان را مسدود کرد