Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد جدی یک تیم قطری مواجه شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که فصل نسبتاً موفقی را با سرخپوشان پشت سر گذاشت، به تازگی با پیشنهاد جدی یک تیم قطری مواجه شده است.

خلیل‌زاده در همین راستا قرار است امروز (پنجشنبه) نشستی با مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس داشته باشد و درباره پیشنهاد خود با باشگاه صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن هنوز دو فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و برای جدایی از جمع سرخپوشان باید از این باشگاه رضایت‌نامه دریافت کند.

مذاکره مخفیانه ایجنت نزدیک به باشگاه پرسپولیس با مظاهری در مجموعه انقلاب

 

انتهای پیام/

 

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال شجاع خلیل‌زاده پرسپولیس بیشتر بخوانید... گزارش تمرین پرسپولیس| غیبت پهلوان و ادامه مصدومیت نادری/ آل‌کثیر هم تمرین کرد علیپور: تمایل دارم بمانم، کجا بهتر از پرسپولیس؟!/ منتظر تماس مسئولان باشگاه نماندم معاون پرسپولیس: هم پرداخت مطالبات برانکو مهم است، هم جذب بازیکنان/ شایعات درباره رقم قراردادها صحت ندارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش تمرین پرسپولیس| غیبت پهلوان و ادامه مصدومیت نادری/ آل‌کثیر هم تمرین کرد علیپور: تمایل دارم بمانم، کجا بهتر از پرسپولیس؟!/ منتظر تماس مسئولان باشگاه نماندم معاون پرسپولیس: هم پرداخت مطالبات برانکو مهم است، هم جذب بازیکنان/ شایعات درباره رقم قراردادها صحت ندارد واژه های کاربردی مرتبط فوتبال شجاع خلیل‌زاده پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ برتری پُرگل پورتو در نخستین حضور مهدی طارمی + عکس ۲ جام حذفی فوتبال| استقلال - تراکتور؛ مجیدی سعادتمند می‌شود یا ساکت؟ ۳ رونمایی از لیست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات/ متفاوت با فهرست مجیدی! ۴ خداحافظی چند استقلالی پس از فینال جام حذفی! ۵ مربی تراکتور: در هفته‌ای که فوتبال ایران شاهد استعفا و بی‌احترامی بود ما آرامش داشتیم/ فینال فردا جشن پایان فصل است ۶ مذاکره مخفیانه ایجنت نزدیک به باشگاه پرسپولیس با مظاهری در مجموعه انقلاب ۷ اولین مذاکره پدر مسی و رئیس باشگاه بارسلونا بی‌نتیجه بود ۸ مدیرعامل تراکتور: برخی‌ می‌خواهند جام حذفی را به تیم دیگر تهرانی بدهند/ نگران قضاوت دیدار فینال هستیم مهمترین اخبار ورزشی جام حذفی فوتبال| استقلال - تراکتور؛ مجیدی سعادتمند می‌شود یا ساکت؟ ریسک خطرناک مدیران پرسپولیس در پرونده برانکو؛ استقبال از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی با تغییر اولویت‌ها! رغبتی: مذاکرات ما با علیپور خوب و دور از انتظار بود/ با بشار به توافق رسیده‌ایم دیدار عجیب مدیرعامل استقلال با وکیل هوادار خارج‌نشین! مهمترین اخبار تسنیم واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌ / تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت / این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود قول نوبخت برای تکمیل ۹ ماهه پروژه ۲ هزار واحدی ‌مسکن ‌محرومان کبودرآهنگ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی «تی۴» سوریه دیدار رهبران حماس و جهاد اسلامی در بیروت/ دیدار قریب‌الوقوع هنیه با سیدحسن نصرالله وسعت دریاچه ارومیه به کمتر از ۳ هزار کیلومترمربع رسید / حجم آب دریاچه ۳ میلیارد و ۴۹ میلیون مترمربع است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال شجاع خلیل زاده پرسپولیس فوتبال شجاع خلیل زاده پرسپولیس خلیل زاده جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس

سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد مشترک یکی از باشگاه های لیگ ستارگان قطر روبرو شده‌اند.

به گزارش مشرق، رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آنها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس