Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@22:33:38 GMT

کیفیت هوای پایتخت قابل قبول است/ تهران گرم‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۰۸۳۷

کیفیت هوای پایتخت قابل قبول است/ تهران گرم‌تر می‌شود

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۳ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۳ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

همچنین این شاخص طی ۲۴ ساعت گذشته به طور میانگین بر روی عدد ۸۵ قرار داشت و کیفیت هوای تهران قابل قبول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهران از ابتدای سال ۱۵ روز هوای پاک، ۱۱۴ روز هوای قابل قبول، ۳۶ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۲ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل، پایتخت ۲۵ روز هوای پاک، ۱۱۷ روز هوای قابل قبول، ۲۴ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و یک روز هوای ناسالم برای همه افراد جامعه داشت.

همچنین بیشترین دما برای روز جاری ۳۱ و کمترین دما  ۲۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده است و تهران نسبت به روزهای گذشته گرمتر می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: روز هوای ناسالم کیفیت هوای قابل قبول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت هوای پاک در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد هوای تهران امروز ۷ فرردین برای سومین روز از ابتدای سال پاک است. امروز ۷ فروردین شاخص کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۵۰ قرار دارد و هوا پاک است. در ۲۴ ساعت گذشته هم شاخص کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۵۰ قرار داشت و هوا پاک بود.

به گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم اکنون در ایستگاه‌های اقدسیه در منطقه ۱، شریف در منطقه ۲، شهرداری در منطقه ۴، پونک در منطقه ۵، تربیت مدرس در منطقه ۶، گلبرگ در منطقه ۸، مسعودیه در منطقه ۱۵ و شهرداری در منطقه ۲۲، هوا پاک است.
در ۸ منطقه نیز هوا قابل قبول است.

از ابتدای سال تاکنون ۳ روز هوای پاک و ۴ روز هوای قابل قبول در تهران ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • از هوای تهران چه خبر؟
  • ثبت هوای پاک در ۴ منطقه تهران
  • وضعیت هوای تهران در نهم فروردین‌؛ هوا در شرایط قابل قبول است
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول
  • وضعیت امروز هوای پایتخت در شرایط قابل قبول
  • ثبت هوای پاک در پایتخت
  • وضعیت قابل قبول هوای پایتخت
  • وضعیت هوای تهران؛ در شرایط قابل قبول
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول است