Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فتحی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان، گفت: در حال حاضر ۳۹۰ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی استان بستری هستند.

وی با تاکید بر اینکه از این تعداد ۱۵۵ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷۳ نفر با علائم مشکوک به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۵۴ نفر بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز تعداد بیماران جوان کمتر از سن پنجاه سال که در بیمارستان‌های استان بستری هستند را ۸۶ نفر اعلام کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران بستری شده بدحال به ۱۰۱ نفر رسیده است.

دکتر فتحی در بخش دیگری ضمن ابراز تأسف از اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار کرونایی در استان جان خود را از دست داده‌اند، گفت: مجموع جان باختگان کرونا در استان به ۹۵۷ نفر رسیده است.

وی مجموع موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک در استان از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز را ۱۵ هزار و ۵۷۰ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۴ هزار و ۹۵۶ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۴ هزار و۲۰۶ نفر از مراکز درمانی استان ترخیص شده‌اند، گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۶۲ نفر دیگر ترخیص شده‌اند.

کد خبر 5014659

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج کووید 19 ویروس کرونا محمد فتحی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز آمار کرونا محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری شیراز ماه محرم بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه گرگان مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین قزوین مجلس شورای اسلامی ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گاز همدان از خطوط انتقال به چهار میلیارد و ۱۵۷ میلیون مترمکعب رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مجید الهیاری با اشاره به اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری خط تغذیه و توزیع گازرسانی مجموع شهری و روستایی در سال گذشته، افزود: هم‌اینک ۱۰ هزار و ۱۷۸ کیلومتر شبکه‌گذاری خط تغذیه و توزیع گازرسانی انجام شده است.

او افزود: به منظور تامین گاز مشترکان تعرفه‌های مختلف گاز در استان همدان تاکنون تعداد ۶۳ ایستگاه سی. جی. اس، ۳۲ ایستگاه (CGS/TBS) و ۴۳۴ ایستگاه تی. بی. اس احداث شده است.

الهیاری افزود: پارسال تعداد ۳۴۲ اشتراک به متقاضیان صنعتی، کشاورزی، سی‌ان‌جی و نیروگاهی واگذار شد و در مجموع تعداد اشتراک‌پذیری این بخش تاکنون به چهار هزار و ۳۹۹ مشترک رسیده است.

او با اشاره به وجود ۳۳۳ هزار و ۱۵۹ انشعاب فولادی و پلی‌اتیلن شهری و روستایی در سطح این استان، گفت: از این تعداد سه هزار و ۶۰۳ انشعاب در سال گذشته نصب شده که بیشترین آنها در همدان، ملایر، نهاوند و کبودرآهنگ بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به وجود ۳۳۳ هزار و ۱۵۹ انشعاب فولادی و پلی‌اتیلن شهری و روستایی، گفت: از این تعداد سه هزار و ۶۰۳ انشعاب در سال گذشته نصب شده است.

او تصریح کرد: از مجموع انشعابات فولادی و پلی‌اتیلن شهری و روستایی تعداد ۱۴۶ هزار و ۵۱۰ عدد نصب انشعاب فولادی و ۱۸۶ هزار و ۶۴۹ عدد انشعاب پلی‌اتیلن است.

الهیاری گفت: ۹۲ هزار و ۸۸۵ انشعاب فولادی و پلی‌اتیلن شهری و روستایی در همدان، ۵۷ هزار و ۲۱۱ انشعاب در ملایر، ۳۶ هزار و ۵۸۶ در نهاوند، ۳۲ هزار و ۵۶۷ انشعاب در کبودرآهنگ نصب شده که به ترتیب بیشترین تعداد انشعاب را داشتند.

او گفت: ۲۰ هزار و ۸۱۷ عدد انشعاب فولادی و پلی‌اتیلن شهری و روستایی در اسدآباد، ۲۷ هزار و ۶۰۷ عدد انشعاب در بهار، ۲۵ هزار و ۱۹۳ عدد انشعاب در تویسرکان، ۱۹ هزار و ۴۲۵ عدد انشعاب در رزن، ۱۱ هزار و ۱۲۶ عدد انشعاب در فامنین و ۹ هزار و ۶۷۹ عدد انشعاب در درگزین نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: این استان بیش از ۱۰ هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز دارد و در سال ۱۳۹۷ به عنوان نخستین استان سبز کشور همه شهر‌ها و روستا‌های بالای ۲۰ خانوار آن از نعمت گاز برخوردار شدند.

او افزود: ۱۰۰ درصد مناطق شهری و روستایی بالای ۲۰ خانوار استان گازرسانی شده است و ۲۵ روستای کمتر از ۲۰ خانوار نیز در فهرست گازرسانی قرار دارند.

دیگر خبرها

  • ۳۳ روستا در هرمزگان با مشکلات قطعی برق و آب روبرو هستند
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان
  • قیمت بیت‌کوین دوباره سقوط کرد / آخرین وضعیت بازار رمزارزها
  • برداشت گاز همدان از خطوط انتقال به چهار میلیارد و ۱۵۷ میلیون مترمکعب رسید
  • قطعی گاز مناطقی از خمام، رودبار و رودسر