Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:43:55 GMT

تست کرونای برلوسکونی مثبت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۱۴۴۳

تست کرونای برلوسکونی مثبت اعلام شد

نخست‌وزیر اسبق ایتالیا به بیماری کووید- ۱۹ مبتلا شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، البرتو زانگریلو، دکتر شخصی سیلویو برلوسکونی، نخست‌وزیر اسبق ایتالیا این موضوع را اعلام کرد.

به گفته این دکتر، برلوسکونی بیماری کووید- ۱۹ را بدون علایم سپری می‌کند و در حال حاضر خودش را قرنطینه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود که رهبر حزب "به‌پیش ایتالیا" پس از بازگشت از سفر به ساردینیا، تست ویروس کرونا داد".

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیلویو برلوسکونی کرونا در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، همزمان با سفر رئیس جمهور به جنوب تهران، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منطقه ۱۸ رفت و با برپایی میز خدمت در دیدار چهره به چهره، پای صحبت ساکنان این منطقه نشست.

دکتر عین اللهی در حاشیه این دیدار، کمبود برخی دارو‌ها، پوشش بیمه‌ای دندانپزشکی و مسائل درمانی اتباع را از جمله مسائلی برشمرد که در این دیدار ساکنان منطقه ۱۸ تهران مطرح کردند.

وزیر بهداشت با اشاره به موضوع کمبود برخی دارو‌های خاص گفت: در این منطقه داروخانه‌هایی را که داریم فعال هستند، اما نیاز داریم که تقویت شوند.

دکتر عین اللهی افزود: داروخانه‌هایی مانند ۱۳ آبان که در برخی مناطق وجود دارد باید در این منطقه هم تاسیس کنیم تا مردم بتوانند دارو‌های خاص را راحت‌تر تهیه کنند.

وزیر بهداشت همچنین گفت: نمونه برخی دارو‌های خارجی را شرکت‌های دانش بنیان تولید کردند، اما برخی افراد همچنان اصرار دارند که از دارو‌های خارجی استفاده کنند که این موضوع نیاز به فرهنگ سازی دارد با این وجود اگر متخصصان تاکید کنند برخی دارو‌ها را باید وارد کنیم، حتما تامین می‌کنیم.

دکتر عین اللهی در ادامه گفت:بیمارستان یافت آباد مرکز درمانی این منطقه است که به صورت خیریه اداره می‌شود قرار است از این بیمارستان بازدید کنیم و کمبود‌هایی که دارد، شناسایی و به برطرف شدن این کمبود‌ها کمک کنیم.

وزیر بهداشت درباره برخی مسائلی که مردم درباره پوشش بیمه‌ای دندانپزشکی مطرح کردند هم گفت:در وزارت بهداشت بنا این است که شمار مراکز دولتی دندانپزشکی را زیاد کنیم و تا امروز ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی ایجاد کردیم، اما بیشتر شدن شمار این مراکز را در دستور کار داریم.

دکتر عین اللهی افزود:همچنین سعی داریم مراکز دولتی دندانپزشکی را دو یا سه شیفته کنیم تا از دندانپزشکان بیشتری استفاده کنیم و تنها راهی که می‌توان خدمات دندانپزشکی را افزایش دهیم، افزایش تعداد مراکز است.

وزیر بهداشت همچنین گفت: دنبال این هستیم که برخی قسمت‌های دولتی را برون سپاری کنیم و اگر افرادی آماده هستند، قرارداد همکاری ببندند، آماده هستیم امکانات را در اختیار آنها قرار دهیم که با امکانات و تعرفه دولتی به مردم خدمت رسانی کنند.

دکتر عین اللهی همچنین گفت: یکسری مسائلی را که شهروندان منطقه ۱۸ مطرح کردند خارج از مسائل پزشکی و بهداشتی بود که به قسمت مربوطه منتقل می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • بیماری‌های قلبی و عروقی از شایع‌ترین علل مرگ‌ومیر در دنیا
  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • فیلم| اعتراف مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی در برآورد حمله ایران!
  • آیت‌الله رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • آیا گربه‌ها واقعا ۹ جان دارند؟
  • دفتر حماس تا زمانی که برای میانجی‌گری با اسرائیل «مفید و مثبت» باشد در دوحه باقی می‌ماند
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود