Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@12:50:14 GMT

بنیاد علوی و برکت به توسعه شهرها کمک می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۱۵۷۹

بنیاد علوی و برکت به توسعه شهرها کمک می‌کنند

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «مهدی جمالی‌نژاد» روز پنجشنبه در نشست با فرمانداران، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر شهرستان‌های شرقی استان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات فرمانداری هرسین اظهار داشت: به منظور استفاده از امکانات و توانایی‌های بنیادهای برکت و علوی به تازگی تفاهم‌نامه همکاری با آنها امضا کردیم.

وی افزود: براساس تفاهم‌نامه امضا شده این بنیادها به منظور سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌ها در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم اعلام آمادگی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از شهرداران و فرمانداران شهرستان های شرقی استان کرمانشاه خواست که به منظور توسعه زیرساخت های این شهرستان‌ها از ظرفیت بنیادهای برکت و علوی بهره‌گیری کنند.

جمالی‌نژاد در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه در چند سال گذشته انواع بحران‌ها را در کشور تجربه کردیم، گفت: موضوع کرونا بسیاری از کشورهای جهان را فلج کرده است اما در جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام مشکلات بیش از ۲۰ هزار پروژه بزرگ‌ را اجرا کردیم.

وی با اشاره به مشکلات بخش بیستون نیز گفت: بیستون برای کشور یک افتخار است از این رو باید از درآمد گردشگری آن برای توسعه شهر استفاده کنیم.

معاون عمرانی وزیر کشور همچنین ظرفیت‌های توسعه‌ای کرمانشاه را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: ظرفیت‌هایی که در استان کرمانشاه وجود دارد بی نظیر است که باید برای توسعه و پیشرفت مورد استفاده قرار گیرد.

جمالی‌نژاد با تاکید بر اینکه رضایت مردم در اولویت است، افزود: اگر نتوانیم رضایت و حضور مردم‌ را جلب کنیم هر اقدامی که انجام دهیم بیهوده است و مردم به خوبی تفاوت بین اقدام عملی و شعار را متوجه می‌شوند.

وی تصریح کرد: حضور سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی در شهرستان‌های استان کرمانشاه بسیار ضعیف است.

وی یادآور شد: باید در کرمانشاه از ظرفیت‌های تردد زائران اربعین حسینی به صورت ویژه استفاده کنیم.

شهرستان هرسین با ۷۸ هزار نفر جمعیت در ۴۴ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

شهرستان‌های هرسین، صحنه، کنگاور و سنقروکلیایی در شرق استان کرمانشاه واقع شده‌اند.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه وزارت کشور کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه وزارت کشور کرمانشاه استانداری کرمانشاه وزارت کشور کرمانشاه استان کرمانشاه شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آورد یک میلیارد مترمکعبی سدهای کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه به گفته معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه، درصد پُرشدگی سدهای کرمانشاه بعد از بارش‌های خوب اخیر به بیش از ۶۱ درصد رسیده است.

علی مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت ذخیره سدهای استان پس از بارش‌های خوبی که طی چند وقت اخیر داشتیم، اظهار کرد: در حال حاضر درصد پُرشدگی سدهای استان ۶۱ درصد بوده و حدود ۳۹ درصد ظرفیت سدهای استان خالی است.

وی از ظرفیت یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون مترمکعبی ۱۲ سد مخزنی استان یاد کرد و گفت: اکنون ۳۴۳ میلیون مترمکعب از ظرفیت سدهای استان خالی است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه آورد سدهای استان از ابتدای سال آبی جاری (اول مهر ۱۴۰۲) تا کنون را نیز بیش از یک میلیارد مترمکعب اعلام کرد.

مرادی از بهبود وضعیت ذخیره سدهای استان بعد از چند بارش خوب اخیر یاد کرد و ادامه داد: درصد پُرشدگی سدهای استان در اوایل اسفند حدود ۵۶ درصد بود.

وی درباره وضعیت سرریز سدهای استان نیز عنوان کرد: در حال حاضر تنها  ظرفیت سد «تنگ حمام» با حدود ۶۹.۷ میلیون مترمکعب کامل شده و در مابقی سدهای استان همچنان ظرفیت خالی داریم.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه با بیان اینکه هنوز آورد بخشی از بارش‌های ۴۸ ساعت گذشته وارد سدهای استان نشده، ابراز امیدواری کرد باز هم شاهد افزایش ذخیره آب سدهای کرمانشاه باشیم.

مرادی از ظرفیت سازی در سدهای استان در صورت تداوم بارش‌های بهاری نیز یاد و خاطرنشان کرد: در سدهای استان هنوز ظرفیت خالی وجود دارد و چنانچه نیاز باشد با رهاسازی آب سد در پایین دست به صورت مدیریت شده، باز هم ظرفیت خالی ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در تولید زمینه‌ساز پیشرفت اقتصادی کشور است
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| واعظ آشتیانی
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • کرمانشاه با استفاده از ظرفیت‌ گردشگری باید متحول شود
  • وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان افزایش یافت
  • جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند
  • آورد یک میلیارد مترمکعبی سدهای کرمانشاه
  • رسانه و تبلیغات کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳