Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیار راستگو در کمیسیون تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این مرحله از انتخابات در این استان تنها در شهرستان میانه برگزار می‌شود، از آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم از امروز پنجشنبه ۱۳ شهریور خبرداد و گفت: تبلیغات این دوره به مدت یک هفته تا ساعت هشت صبح ۲۰ شهریور انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه انتخابات مرحله اول شهرستان میانه جزو کم چالش‌ترین و آرام‌ترین شهرستان‌ها بود، گفت: با همین رویکرد کسانی که رای خود را در مرحله اول در شهرستان میانه به صندوق انداخته‌اند و یا در رای‌گیری شرکت نکرده اند، با حضور در صندوق‌ها نماینده خود را انتخاب خواهند کرد.

در این جلسه مدیرکل صدا و سیما دبیر ستاد انتخابات استان و اعضای کمیسیون نظرات خود را در خصوص نحوه تبلیغات این مرحله ابراز کردند و سپس قرعه کشی برای ترتیب پخش برنامه‌های رادیو تلویزیونی با حضور نامزدها انجام شد.

انتخابات دور دوم مجلس یازدهم در۱۱ حوزه انتخابیه ۲۱ شهریورماه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۸ بدون تمدید برگزار می شود. در این دوره به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا تبلیغات به شکل مجازی برگزار خواهد شد و نامزدها حق تشکیل ستاد انتخاباتی ندارند. حوزه‌های میانه، سمیرم، لنجان، کرج اشتهارد و فردیس، دهلران دره شهر آبدانان و بدوه، اهواز و باوی حمیدیه و کارون، زنجان و طارم، بیجار، کرمانشاه و اسلام‌ آباد غرب و دالاهو، کردکوی و بندر ترکمن و بندر گز و گمیشان حوزه‌هایی هستند که انتخابات دور دوم در آنها برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه میانه نماینده اول انتخاب شده است و برای دور دوم علی شامی و بهنام صفایی با هم رقابت خواهند کرد.

آذربایجان شرقی با ۲۱ شهرستان، دارای ۱۳ حوزه انتخابیه و ۱۹ کرسی نمایندگی در خانه ملت است.

برچسب‌ها مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی میانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی میانه مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی میانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد+ جزئیات

ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، بنا به اعلام ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

۱. تعیین تعداد و محل استقرار شعب اخذ رأی (۲۱/فروردین/۱۴۰۳ تا ۲۷/فروردین/۱۴۰۳)

۲. صدور دستور تجدید انتخاب معتمدین هیأت اجرایی (۲۸/فروردین/۱۴۰۳)

۳. اطلاع رسانی فهرست امکانات، تسهیلات و برنامه زمانبندی، هزینه استفاده از آنها و نحوه مراجعه نامزدها توسط هیأت بررسی تبلیغات استان (حداکثر دو هفته قبل از شروع تبلیغات ۳۰/فروردین/۱۴۰۳)

۴. انتخاب اعضای شعب ثبت نام و اخذ رأی توسط هیأت اجرایی و معرفی به فرماندار یا بخشدار جهت صدور حکم (۲۹/فروردین/۱۴۰۳ تا ۰۷/اردیبهشت/۱۴۰۳)

۵. انتشار آگهی اسامی نامزدهایی که به مرحله دوم راه یافته‌اند در سراسر حوزه انتخابیه توسط فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه مربوطه(اطلاع رسانی عمومی از طریق رسانه های عمومی و صداوسیمای مرکز استان) (۱۱/اردیبهشت/۱۴۰۳)

۶. انتشار آگهی انتخابات در سراسر حوزه‌های انتخابیه‌ای مرحله دوم توسط هیأت‌های اجرایی مراکز حوزه انتخابیه مربوطه (اطلاع رسانی عمومی از طریق رسانه های عمومی و صداوسیمای مرکز استان) (۱۱/اردیبهشت/۱۴۰۳)

۷. صدور احکام اعضای شعب اخذ رأی مرحله دوم و دعوت از آنان جهت شرکت در جلسه توجیهی (۱۱/اردیبهشت/۱۴۰۳ تا۲۰/اردیبهشت/۱۴۰۳)

۸. تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان (از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰) (۱۳/اردیبهشت/۱۴۰۳ تا ۲۰/اردیبهشت/۱۴۰۳)

۹. ثبت کلیه فرآیندها و امکانات الکترونیکی برای برگزاری انتخابات کاملاً الکترونیکی و تأیید شورای نگهبان (یک هفته قبل از روز اخذ رأی ۱۴/اردیبهشت/۱۴۰۳)

۱۰. صدور کارت جهت حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رأی از سوی هیات نظارت مربوطه (۱۸/اردیبهشت/۱۴۰۳ تا ۲۰/اردیبهشت/۱۴۰۳)

۱۱. ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان (ممنوعیت از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۳ آغاز می‌شود.) (۲۰/اردیبهشت/۱۴۰۳)

۱۲. اخذ رأی از واجدین شرایط (۲۱/اردیبهشت/۱۴۰۳)

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت در ۲۱ حوزه با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

اسامی این ۲۱ حوزه را به شرح زیر است:

«تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» و «ملایر».

دیگر خبرها

  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد+ جزئیات
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • جدول زمان‌بندی دور دوم انتخابات مجلس منتشر شد
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان
  • دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه خوزستان برگزار می‌شود
  • تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر اتخاذ شد
  • مردمی‌سازی نظارت بر فضاهای تبلیغاتی کشور کلید می‌خورد
  • گرم‌ شدن دوباره تنور انتخابات در زنجان