Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به برگزاری جشنواره تعاونی های برتر بیان کرد: ۱۱۰ تعاونی شرایط حضور در جشنواره تعاونی های برتر استان را داشتند که ۱۵ تعاونی در نهایت به عنوان برتر مشخص شدند.

"رضا اسماعیلی" صبح امروز ۱۳ شهریورماه در مراسم افتتاح طرح های تعاونی استان کرمان و تجلیل از تعاونی های برتر استان با بیان اینکه مرکز نوآوری استان را هفته آینده افتتاح خواهیم کرد، افزود: ۱۷ شرکت تعاونی در این مرکز تحت پوشش هستند و رویکرد مرکز جوانان و نیروهای جوان و جویای شغل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سامانه جامع تعاونی ها شکل گرفته که با این سامانه مشکلات حوزه تعاون رفع می شود، اظهار کرد: مشکل عدم به روزرسانی و شناسایی اعضای تعاونی با این سامانه رفع می شود و روند نظارت و کار تعاونی ها به خوبی پیش می رود.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری جشنواره تعاونی های برتر بیان کرد: ۱۱۰ تعاونی شرایط حضور در جشنواره تعاونی های برتر استان را داشتند که ۱۵ تعاونی در نهایت به عنوان برتر مشخص شدند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه سه تعاونی از این ۱۵ مورد به مرکز کشور معرفی می شوند و تاکنون هر ساله تعاونی برتر ملی از استان کرمان داشته ایم  اظهار کرد: علاوه بر کارکردهای اقتصادی، کارکرد اجتماعی تعاونی ها اهمیت زیادی دارد و برنامه توسعه به این نقش تاکید زیادی دارد.

به گزارش ایسنا، "کارنما" مدیر شرکت تعاونی مسکن کارکنان بیمارستان شهید باهنر کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: ۱۶۲ واحد مسکونی در ۶ بلوک هفت طبقه شامل ۲۷ واحد احداث شده است.

وی افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی ۲۴ میلیارد تومان هزینه شده و از مجموع واحدها ۶۱ واحد مشمول وام مسکن مهر بوده که ۳۰ میلیون تومان گرفتند و مابقی از طریق خرید اوراق مشارکت بانک مسکن و مجموعا ۲۰ میلیارد تومان آورده اعضاء و ۴ میلیارد تومان بانک مسکن به اتمام رسیده است.

کارنما تصریح کرد: هر عضو ۱۲۱ میلیون تومان آورده داشته و عمده واحدهای این پروژه متعلق به پرستاران است و روح تعاون و همدلی را در این پروژه به عینه می بینیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرکز نوآوری تعاون کار و رفاه اجتماعی تعاوني اخبار اقتصادی کرمان استانی اقتصادی جشنواره تعاونی های برتر استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۱۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت : در قرار گاه نهضت آب رسانی "مرد میدان  سردار سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی" امروز با آبرسانی به ۷ روستادر مناطق محروم و عشایری  بم ۳۰۱ خانوار و بیش از ۱۰۲۷ نفر از آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند. 
سردار نظری افزود افتتاح ۱۶ باب منزل نیازمندان کمیته امداد، تعمیر۱۰ مسکن محرومان با کمک جهاد گران بسیجی ،تکمیل آرامگاه ۴ شهید گمنام به کمک گروه‌های جهادی، ساخت۴ مسجد، ۳ پایگاه مقاومت بسیج در بم ،۴ کارگاه اشتغال زایی برای توانمند سازی محلات، ۵۰ سرویس بهداشتی و حمام  در نقاط مختلف از دیگر طرحهای افتتاح شده در بم است.

  وی از اهدای ۶ سری جهیزیه  به زوج های جوان برای ازدواج آسان وتوزیع ۲۰۰ بسته کمک معیشتی غذایی به نیازمندان خبر داد وگفت: قرار گاه منطقه ای در شهرستان بم  ایجاد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • برخورد جدی با تعاونی های متخلف مسکن در مهاباد
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی
  • آغاز اصلاح مسیر طایقان به قم در هفته‌های آینده
  • راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد
  • ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه‌زمین در روستا‌های مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن است
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود
  • افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در آینده نزدیک