Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک ملی ایران در پنج ماه نخست امسال بیش از 12 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه رفع احتیاجات ضروری از محل منابع قرض‌الحسنه خود پرداخت کرده است.

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، تسهیلات قرض‌الحسنه رفع احتیاجات ضروری عموما برای تامین هزینه درمانی، کمک هزینه تحصیلی، تعمیر و تأمین مسکن و... با کارمزد 4 درصد به متقاضیان پرداخت می شود و این بانک با هدف تقویت سنت پسندیده قرض الحسنه و همچنین رفع احتیاجات ضروری مشتریان، در مدت مذکور بالغ بر 550 میلیارد و 775 میلیون ریال از این تسهیلات در 12هزار و 244 فقره اعطا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بانک ملی ایران در سال گذشته نیز بالغ بر دو هزار و 595 میلیارد و 808 میلیون ریال تسهیلات رفع احتیاجات ضروری پرداخت کرده است.

همچنین در پنج ماه ابتدای امسال همچنین مبلغ 10 میلیارد و 890 میلیون ریال وام قرض الحسنه تعمیر مسکن توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ملی قرض الحسنه پول نیوز کارمزد تسهیلات رفع احتیاجات ضروری قرض الحسنه بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان

ایسنا/گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از پرداخت ۵ هزار و ۲۰۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن طی دو سال اخیر در گلستان خبر داد.

مهدی ملک مدیر کل راه و شهرسازی گلستان صبح دوشنبه در مراسم شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن و آیین واگذاری  ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد که با حضور استاندار گلستان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در شهرستان آق قلا برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مجموعاً پنج هزار و ۲۰۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ ۲۷۸ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان به متقاضیان واگذار شد.

وی بیان کرد: افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی می‌توانند با ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن نسبت به اخذ دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام کنند و بانک‌های استان مکلف به پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن با محوریت افراد معرفی شده توسط نهادهای حمایتی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان ادامه‌ داد: افراد معرفی شده باید با مراجعه به سایت نهضت ملی مسکن نسبت به ثبت نام برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه طی دو سال اخیر ۱۹ هزار و ۳۸۲ نفر متقاضی این تسهیلات بوده‌اند، گفت: از این تعداد ۱۷ هزار و ۱۳۹ متقاضی حائز دریافت تسهیلات ودیعه مسکن بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت
  • پیش بینی ۳.۲ همت تسهیلات قرض الحسنه برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • پرداخت بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان