Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@22:08:58 GMT

سه شهرستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۲۱۶۱

سه شهرستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند

حق شناس با بیان اینکه سه شهرستان استان گلستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، گفت: دو شهرستان در وضعیت سفید و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» ظهر امروز (پنجشنبه 13 شهریور) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: همه هیئت های مذهبی پروتکل های بهداشتی را در دهه نخست محرم رعایت کردند و تبلیغات اسلامی استان گلستان در این ایام زحمات زیادی کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گلستان ادامه داد: سوگواری حسینی با شور و شعور امسال برگزار شد و این توفیق را داشتیم که در اکثر شهرها و برخی از مراسم های سوگواری حضور پیدا کنیم.

 

حق شناس با بیان اینکه این نوع عزاداری ها برگ زرینی در استان گلستان شد، بیان کرد: سایت های بیگانه در حال رصد مراسم های عزاداری بودند که از عزاداری ها فیلمی تهیه کنند اما با هوشیاری و اهتمام هیئت های مذهبی تیر آنها به سنگ خورد.

 

وی به تاکید مقام معظم رهبری به رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و افزود: استان گلستان در این ایام بی نظیر بود و اهل تسنن در ایام عید قربان پروتکل ها را به خوبی رعایت کردند و همچنین در محرم دستورالعمل ها به خوبی مورد اهتمام قرار گرفت و این مهم باعث شد که امروز 1.9 نفر به ازای هر 100 هزار جمعیت در استان به کرونا مبتلا باشند و آمار مبتلایان کاهش یابد.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه سه شهرستان استان گلستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، بیان کرد: دو شهرستان در وضعیت سفید و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند و شرایط سه شهرستان گلستان به گونه ای است که می توانند در روزهای آینده در وضعیت سفید قرار بگیرند.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هادی حق شناس ویروس کرونا حق شناس استاندار گلستان استان گلستان سه شهرستان قرار دارند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران- گرگان را وادار به توقف کرد.

نعمت الله حاجی زاده گفت: با اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد، قطار در بندرگز متوقف شد.

او گفت: مسافران این قطار با مینی بوس و اتوبوس از بندرگز در حال جابجایی به گرگان هستند.

قطار تهران به گرگان شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود.

حاجی زاده گفت:با فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان