Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کرمان با اشاره به پایین بودن میزان تسهیلات مسکن گفت: سهم تسهیلات و آورده متقاضیان در ساخت مسکن باید منطقی باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدائی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه 162 واحدی شرکت تعاونی مسکن کارکنان بیمارستان شهید باهنر کرمان با تقدیر و تشکر از پرسنل درمان و پرستاران استان کرمان اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا زحمت مضاعفی بر دوش این قشر وارد کرد که خیلی خوب از پس آن برآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مقایسه آمار بستری‌ها با تعداد فوتی‌ها شاخصی که نشان می‌دهد پرستاران ما در مقابله با ویروس کرونا چقدر نقش داشته‌اند افزود: تاکنون شاخص قابل قبولی در استان کرمان در این حوزه داشتیم که نشان می‌دهد پرستاران ما مراقبت خوبی از بیماران داشته‌اند.

گزارش|مشارکت بخش خصوصی رمز موفقیت طرح ملی مسکن استتحویل واحدهای طرح ملی مسکن از مهر 99/ اسلامی: مسکن اجتماعی فقط یک ایده بودتحویل اولین واحدهای مسکن ملی از ماه آینده/ وزیر راه و شهرسازی: طرح اقدام ملی مسکن ادامه مسکن مهر است

استاندار کرمان با اشاره به اینکه باید ببینیم که بخش تعاون استان کرمان تا چه اندازه انتظارات ما را برآورده کرده است گفت: نقش تعاونی‌ها در اقتصاد استان کرمان چیزی در حدود 4 تا 6 درصد است که از نقش واقعی خود عقب هستیم.

وی با بیان اینکه سهم تعاون در اقتصاد استان کرمان باید 25 درصد باشد افزود: در استان کرمان در این حوزه نسبت به میانگین کشوری 20 درصد پایین‌تر هستیم.

فدائی با عنوان اینکه در برنامه‌های ساخت مسکن عقب هستیم گفت: باید یک برنامه مداوم برای مسکن داشته باشیم تا متقاضیان جدید را شامل شود.

وی به پایین بودن میزان تسهیلات مسکن اشاره کرد و افزود: سهم تسهیلات و آورده در ساخت مسکن باید سهم منطقی باشد به ویژه برای کسانی که تازه می خواهند زندگی را آغاز کنند.

استاندار کرمان با بیان اینکه در حال حاضر ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن ممکن نیست و از سویی متقاضیان جدید همچنان حضور دارند گفت: باید برنامه مداوم در حوزه مسکن داشته باشیم.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط طرح ملی مسکن استان کرمان بیشتر بخوانید... معاون استاندار کرمان: واقعیت‌های طرح ملی مسکن را به مردم بگویید استاندار کرمان: اجرای طرح ملی مسکن در حاشیه شهر کرمان به صلاح نیست قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... معاون استاندار کرمان: واقعیت‌های طرح ملی مسکن را به مردم بگویید استاندار کرمان: اجرای طرح ملی مسکن در حاشیه شهر کرمان به صلاح نیست واژه های کاربردی مرتبط طرح ملی مسکن استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ شیراز در وضعیت هشدار؛ نگران بازگشایی مدارس هستیم ۲ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۳ وسعت دریاچه ارومیه به کمتر از ۳ هزار کیلومترمربع رسید / حجم آب دریاچه ۳ میلیارد و ۴۹ میلیون مترمربع است ۴ واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود ۵ انهدام بزرگ‌ترین شبکه جعل مدرک تحصیلی ‌/ شناسایی‌ هسته اصلی در وزارت علوم / متهمان برای وزارتخانه‌ها‌ ‌مدرک ‌جعل می‌کردند ۶ قول نوبخت برای تکمیل ۹ماهه پروژه ۲هزارواحدی ‌مسکن ‌محرومان ۷ آیا نظریه آب‌های ژرف خراسان جنوبی را از بحران کم‌آبی نجات می‌دهد؟ ۸ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند مهمترین اخبار استانها آمادگی بالای نیروی دریایی سپاه در حفاظت از مرزهای ‌آبی‌ ایران / دشمن را در خلیج فارس به ستوه آورده‌‌ایم واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور وضعیت زرد کرونایی در ۹ شهرستان گلستان / روند کاهشی تعداد مبتلایان ادامه دارد گزارش ویدئویی| سپاه با همه توان پای کار ‌کمک مومنانه / تداوم توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان کردستانی مهمترین اخبار تسنیم واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور روحانی: مصرف برق ۳۰ میلیون ایرانی رایگان می شود آمادگی بالای نیروی دریایی سپاه در حفاظت از مرزهای ‌آبی‌ ایران / دشمن را در خلیج فارس به ستوه آورده‌‌ایم واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود نوبخت: نتیجه وفاق و همکاری مردم و مسئولان سازندگی در کشور است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح ملی مسکن استان کرمان طرح ملی مسکن استان کرمان استاندار کرمان طرح ملی مسکن استان کرمان ساخت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است

استاندار قم با اشاره به اینکه ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است، گفت: براساس آخرین استعلامات، استان قم رتبه اول ساخت مسکن در کشور را به خود اختصاص داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا 3 هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود 71 هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: 63 هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد  را به حدود 71 هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های  عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روزهای آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آن‌ها در استان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  • افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌ خوانی ندارد
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان