Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جلسه تازه شورای پروانه نمایش برای سه فیلم «تی‌تی» به کارگردانی آیدا پناهنده، «سازهای ناکوک» به کارگردانی علی حضرتی و «دشمنان» به کارگردانی علی درخشنده مجوز نمایش صادر شد. 

فیلم سینمایی «تی‌تی» چهارمین ساخته سینمایی آیدا پناهنده بعد از «ناهید»، «اسرافیل» و «پاییز نیکایدوها» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الناز شاکردوست در این فیلم نقش متفاوتی را کنار پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا بازی کرده است. 

اینجا بیشتر بخوانید: چهره دیدنی پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا در «تی‌تی»  «تی‌تی» در پایان مراحل فنی پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا در «تی‌تی»

«سازهای ناکوک»، اولین تجربه کارگردانی علی حضرتی بعد از تهیه‌کنندگی فیلم‌های سینمایی «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد موتمن، «نیمرخ‌ها» ساخته شادروان ایرج کریمی، «یک قناری، یک کلاغ» ساخته اصغر عبدالهی و «اردک لی» به کارگردانی بهروز غریب‌پور است.

هنگامه قاضیانی، غزل شاکری و حامد کمیلی به اتفاق مرتضی ضرابی و احمد عربانی (کاریکاتوریست)، نقش‌های اصلی و مکمل این فیلم را ایفا کرده‌اند.

فیلمبرداری «دشمنان»، اولین فیلم سینمایی علی درخشنده است با بازی رویا افشار در نقش اصلی است. 

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1428483

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پارسا پیروزفر الناز شاکردوست شورای صدور پروانه نمایش پارسا پیروزفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی سازمان سینمایی، فیلم‌نامه‌های «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، کارگردانی سید رسول صدرعاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدرعاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‌‏ و شراره سروش موافقت شورای پردانه ساخت را دریافت کردند.

همچنین فیلم‌نامه‌های «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه، «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

کد خبر 6081051 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»
  • (ویدئو) استقبال خیره کننده از الناز شاکردوست در اکران بی‌بدن
  • (ویدئو) الناز شاکردوست در اکران فیلم بی‌بدن
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • عکس| چهره کمتر دیده شده الناز شاکردوست در یک فیلم سینمایی
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت
  • نمایش برخط دو فیلم سینمایی
  • فیلم جدید پارسا پیروزفر و شهاب حسینی فردا اکران نمی‌شود
  • اکران «مست عشق» شهاب حسینی و پارسا پیروزفر یک هفته به تعویق افتاد