Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@13:41:34 GMT

شهریه مهدهای کودک ۳۱ درصد افزایش یافت/اعمال شهریه‌های جدید از تیر ماه!

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۲۵۹۲

شهریه مهدهای کودک ۳۱ درصد افزایش یافت/اعمال شهریه‌های جدید از تیر ماه!

‍‍‍‍‍‍

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از مشخص شدن شهریه جدید مهدهای کودک در سال ۹۹ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

حبیب‌الله مسعودی فرید در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جلسه روز گذشته سازمان بهزیستی با سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان  اظهار کرد: در این جلسه نرخ جدید شهریه مهدهای کودک در سال جاری مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بر همین اساس شهریه مهدهای کودک نسبت به سال گذشته 31 درصد افزایش خواهد داشت و این افزایش به رقم پایه شهریه سال گذشته مهدهای کودک افزوده خواهد شد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در رابطه با زمان دریافت شهریه جدید مهدهای کودک، گفت: بر اساس توافقی که انجام شده است شهریه مهدهای کودک از زمان بخشنامه ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی مهدهای کودک دریافت خواهد شد.

فرید تصریح کرد: در همین زمینه شهریه جدید از تیرماه امسال عملیاتی خواهد شد و خانواده‌ها باید مابه التفاوت شهریه پرداخت شده را به مهدهای کودک بپردازند.

احتمال افزایش 30 درصدی شهریه مهدهای کودک!تبدیل مهدکودک‌ها به مراکز فرهنگی - تربیتی رشد همه جانبه کودکان

انتهای پیام/

R1491/P1014142/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان بهزیستی بیشتر بخوانید... احتمال افزایش ۳۰ درصدی شهریه مهدهای کودک! تبدیل مهدکودک‌ها به مراکز فرهنگی - تربیتی رشد همه جانبه کودکان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... احتمال افزایش ۳۰ درصدی شهریه مهدهای کودک! تبدیل مهدکودک‌ها به مراکز فرهنگی - تربیتی رشد همه جانبه کودکان واژه های کاربردی مرتبط سازمان بهزیستی پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ حاجی میرزایی: همه دانش‌آموزان در همه مناطق از ۱۵ شهریور در مدارس حضور پیدا کنند ۲ منشأ و انواع "سردرد" از نگاه طب سنتی ۳ "شاد۲" فردا برای استفاده معلمان و دانش‌آموزان رونمایی می‌شود ۴ پشت‌پرده "بیلبورد تبلیغاتی موهن شهری" در ماه محرم/ شورای شهر تهران اعتقادی به طی‌کردن "روند قانونی تبلیغات" ندارد! ۵ بلاتکلیفی خانواده‌ها و معلمان در آستانه سال تحصیلی میان اخبار متفاوت ۶ ۱۰ تا ۱۵ درصد زوجین دچار مشکل "ناباروری‌‌" هستند/ رابطه مستقیم ازدواج در سنین بالا و ناباروری ۷ جزئیات افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اعلام شد ۸ مدرسه در تمام روزهای تحصیل باز است/ تقسیم‌بندی دانش‌آموزان برای کلاس‌های حضوری مهمترین اخبار اجتماعی بلاتکلیفی خانواده‌ها و معلمان در آستانه سال تحصیلی میان اخبار متفاوت معافیت مالیاتی مؤسسات خیریه به تراکنش از طریق "ساتنا" و "پایا" مشروط شد تبلیغ داروها و روش‌های سقط غیردرمانی مباشرت در قتل نفس است اینترنت شاد برای همه استفاده‌کنندگان رایگان شد+ امکانات نسخه جدید مهمترین اخبار تسنیم واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور روحانی: مصرف برق ۳۰ میلیون ایرانی رایگان می شود آمادگی بالای نیروی دریایی سپاه در حفاظت از مرزهای ‌آبی‌ ایران / دشمن را در خلیج فارس به ستوه آورده‌‌ایم واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود نوبخت: نتیجه وفاق و همکاری مردم و مسئولان سازندگی در کشور است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بهزیستی سازمان بهزیستی شهریه مهدهای کودک سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد/ افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه

ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد درخصوص افزایش بهای بلیت قطار شهری گفت: به دلیل استفاده بیشتر زائران و ‌مجاوران از اتوبوس، افزایش بهای بلیت اوایل اردیبهشت‌ماه و برای مترو از فروردین‌ماه بوده که کمیته انطباق نیز تایید کرده، بنابراین دریافت این مبلغ قانونی است.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص افزایش بهای بلیت قطار شهری اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بلیت مترو را از ۱۲۰۰ تومان به ۱۵۰۰ تومان افزایش دادیم اما مطالبه‌گری ایجاد شد که این افزایش زیاد است، بنابراین مجدد قیمت را به ۱۲۰۰ تومان بازگرداندیم.

وی افزود: در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مبلغ مترو هیچ افزایشی پیدا نکرد. از طرف دیگر هزینه تمام شده مترو برای هر نفر ۱۷ تا ۲۰ هزار تومان است که شهرداری باقی هزینه را یارانه می‌دهد.

حاجی‌بگلو بیان کرد: در سال ۱۴۰۳ براساس مصوبه شورای شهر که کمیسیون انطباق نیز تایید کرده، بهای بلیت از ۱۲۰۰ به ۱۵۰۰ تومان و به میزان ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است. به دلیل اینکه زائران و ‌مجاوران بیشتر از اتوبوس استفاده می‌کنند، اعلام کردیم افزایش بهای بلیت اتوبوس از اوایل اردیبهشت‌ماه اعمال شود، اما برای مترو از فروردین‌ماه بوده که کمیته انطباق نیز تایید کرده، بنابراین دریافت این مبلغ قانونی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: این میزان افزایش زیادی هم نیست، البته نگاه ما این است که هر چقدر بتوانیم هزینه را کاهش دهیم و خدمات را به صورت مطلوب‌تر و کم‌هزینه‌تر ارائه کنیم و این جزو اهداف شورا است، بر همین اساس ۲ سال هیچگونه افزایش نرخی نداشتیم.

وی اضافه کرد: نرخ تورم ۴۷ درصد است و ما مجاز بودیم بهای این خدمات را تا ۴۷ درصد نیز افزایش دهیم، اما این کار را انجام ندادیم و کمترین میزان افزایش را آن هم به میزان ۲۵ درصد و بعد از دو سال اعلام کردیم. اگر آن دو سال را در نظر می‌گرفتیم بهای بلیت باید ۴۰۰۰ تومان دریافت می‌شد، اما به خاطر رفاه حال زائران و شهروندان افزایش ۲۵ درصدی را اعمال کردیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد
  • اعمال قانون بیش از هزار راننده متخلف در مازندران
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد/ افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • افزایش ۳ درصدی اعمال جراحی در نوروز ۱۴۰۳