Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بنا به تصویب کارگروه بررسی آسیب های کرونا در سینما، بدهی سال ۱۳۹۸ سالن های سینماها به دفاتر پخش با حمایت سازمان سینمایی پرداخت می شود. تاریخ انتشار: 12:26 - 13 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۲۵۶۳

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی، پیرو مصوبه جلسه دوازدهم کارگروه بررسی آسیب های کرونا در سینما مبنی برتادیه بدهی اکران ۹۸ سینماداران بدهکار به دفاتر پخش، لیست کامل بدهی سالن های سینما با شرح کامل جزئیات و به تفکیک میزان بدهی به شرکت های پخش منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا براین گزارش مبلغ کل بدهی سالن های سینما ۱۶۳,۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال است و سازمان سینمایی در راستای سیاست های حمایتی خود در جبران ضرر و زیان صنعت سینما ناشی از ویروس کرونا، مجموع این مبلغ را در قالب حمایت پرداخت خواهد کرد.

مراجعه به صندق اعتباری هنر جهت ارائه تقاضا و مدارک از ۱۰ شهریور ماه آغاز شده و تا ۲۰ شهریور ماه ادامه خواهد داشت و بنا بر اعلام قبلی این زمان قابل تمدید نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تمساح خونی» ۴۰ روزه ۱۰۰ میلیاردی شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و تهیه کنندگی کامران حجازی که سهم ۷۵ درصدی از گیشه نوروزی سینما‌ها در سال جدید داشته است، با ادامه استقبال مخاطبان توانسته در بازه زمانی ۴۰ روز از مرز فروش ۱۰۰ میلیارد تومان عبور کند تا رکورد تازه‌ای را در گیشه سینمای ایران به نام خود ثبت کند.

این کمدی اکشن سینمایی که از ۱۶ اسفند ماه سال گذشته روی پرده سینما‌ها رفته است، علیرغم تعطیلی یک هفته‌ای سینما‌ها در ایام عید نوروز و افت فروش سینما‌ها در هفته اخیر، با جذب حدود ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار مخاطب و ۱۰۰ میلیارد تومان فروش، همچنان در صدر گیشه روزانه و هفتگی سینمای ایران در سال جدید قرار دارد و رکورد کمترین زمان رسیدن یک فیلم به فروش ۱۰۰ میلیاردی را در سینمای ایران ارتقا داده است.

پیش از این فیلم سینمایی «هتل» توانسته بود در مدت زمان ۴۵ روز به این میزان فروش در سینمای ایران برسد.

«تمساح خونی» اولین ساخته جواد عزتی در مقام کارگردان است که در ژانر کمدی اکشن سینمایی ساخته شده و تاکنون
رکورد فروش روز اول، روز دوم، افتتاحیه، هفته نخست، فروش روزانه، هفتگی سینما و رکورد فروش ماهانه… را به نام خود کرده است.

جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی و سعید آقاخانی در این کمدی نقش آفرینی می‌کنند.

پخش این فیلم سینمایی برعهده شهرفرنگ است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم‌هایی که بحران آب را به تصویر کشیده‌اند
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • دو برابر شدن بدهی‌های اسرائیل از زمان آغاز جنگ غزه
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • «تمساح خونی» ۴۰ روزه ۱۰۰ میلیاردی شد
  • علی قائم مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد
  • حدود هفت هزار قزوینی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • اکران اختصاصی فیلم «آپاراتچی» در ارومیه
  • اکران اختصاصی فیلم سینمایی «آپاراتچی» در ارومیه
  • سینمایی‌ها برای غزه ۳۱۶ هزار دلار کمک جمع کردند