Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام سید عباس موسوی امروز گفت: ۲۵ هزار بسته معیشتی در ایام محرم و صفر از محل موقوفات فارس بین نیازمندان توزیع خواهد شد که تاکنون ۱۷ هزار بسته معیشتی از این تعداد توزیع شده است.

او افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا تا قبل از شروع ایام محرم ۲۰ هزار بسته معیشتی از محل موقوفات این استان تهیه شد و در اختیار اقشار نیازمند در سراسر این استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت الاسلام موسوی ادامه داد: همچنین براساس برنامه ریزی انجام گرفته ۲۵ هزار بسته معیشتی نیز در ایام محرم و صفر امسال با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان از محل موقوفاتی که با نیات اطعام و عزاداری حسینی بوده تهیه خواهد شد که تاکنون ۱۷ هزار بسته از این تعداد با اعتباری بیش از ۷ و نیم میلیارد تومان تهیه و بین اقشار نیازمند خصوصا کسانی که در محله‌های حاشیه‌ای شهر‌های استان فارس زندگی می‌کنند توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر بسته معیشتی ۴۰۰ هزار تومان است در ادامه، گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم امکان پخت و پز و اطعام عزاداران حسینی در ایام محرم امسال تاکنون ارزاق با اعتبار ۱ میلیارد تومان از محل موقوفات شیراز که نیت واقف پخت و اطعام بوده تهیه و در اختیار بیمارستان‌های نمازی، حضرت علی اصغر (ع) و شهید فقیهی شیراز قرار گرفته تا با رعایت اصول بهداشتی پخت و بین بیماران، همراهان آن‌ها و کادر درمان توزیع شود.

او بیان کرد: از ابتدای محرم امسال تاکنون ۵۵۰ مبلغ دینی که هزینه آن از محل موقوفات فارس تامین شده به سراسر این استان اعزام شده است.

توزیع هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آقاباباخان شیراز

متولی موقوفه محمدقاسم آقاباباخان با بیان اینکه ۷ هزار پلاک ثبتی از مرحوم آقاباباخان در کاربری‌های مسکونی، تجاری، ورزشی و فرهنگی در شیراز به جا مانده است، گفت: نیت مرحوم آقا باباخان برای وقف هزاران ملکی که در شیراز داشته همگی در رابطه با حضرت سیدالشهداست که درآمد حاصل از این موقوفات صرف اطعام عزاداران حسینی، برگزاری آیین عزاداری و اعزام زائرین به کربلای معلا می‌شود.

او بیان کرد: امسال در ایام محرم تاکنون ۲۸۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان شامل اقلام خوراکی بین نیازمندان توزیع شده است که ۱۴۰۰ بسته از این تعداد در روز‌های گذشته و ۱۴۰۰ بسته دیگر نیز امروز پنجشنبه در میان اقشار نیازمند توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی هزار بسته معیشتی محل موقوفات ایام محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان درچه‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزاصفهان؛ ابراهیم امان الهی دبیر هیات عاشقان روح الله درچه گفت: هر سبد کالا به ارزش ۱۲ میلیون ریال شامل ۱۴ قلم کالا ازجمله گوشت مرغ، برنج، روغن، ماکارونی، نبات، رب گوجه فرنگی و حبوبات است.

دیگر خبرها

  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • توزیع ۱۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان درچه‌ای
  • اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان شوش
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • توزیع بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی
  • توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی و ۳ هزار وعده غذایی گرم توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر
  • توزیع بیش از ۲۲۰۰ بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس