Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:04:50 GMT

معاون اقتصادی استاندار زنجان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۳۰۲۶

معاون اقتصادی استاندار زنجان منصوب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، در متن این حکم آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار محترم زنجان و با توجه به تایید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان منصوب می شوید.

امید است ضمن تلاش در جهت مدیریت بهینه منابع به ویژه منابع انسانی با بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع موفق باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت منویات و فرامین مقام معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

گفتنی است، محمدرضا آبی پور که پیش از این مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سرپرست معاونت اقتصادی استاندار زنجان بود، سوابق و فعالیت هایی همچون قائم مقامی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، ریاست اداره تعاون شهرستان ابهر، معاونت شرکت شهرکهای صنعتی استان، رئیس گروه اقتصادی استانداری زنجان و مدیریت توسعه، کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

برچسب‌ها وزارت کشور استانداری زنجان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور استانداری زنجان زنجان وزارت کشور استانداری زنجان زنجان استانداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان احمد نامنی به عنوان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این آرش فرهادیان این مسوولیت را برعهده داشت که بعد از کنار گذاشتن محمد پولادگر از معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، فرهادیان نیز که با پولادگر به وزارت ورزش آمده بود، توسط وزیر ورزش کنار گذاشته شد.

کد خبر 6081211

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • شناسایی بیش از ۱۷۰ تبعه غیر مجاز در کرمانشاه
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران