Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیر اداره فرهنگی واجتماعی شهرداری رفسنجان از برپایی نخستین نمایشگاه خیابانی بنر عاشورا و امام حسین(ع) از دیدگاه اندیشمندان بزرگ جهان درکشور در رفسنجان خبر داد.

"محمد رفیعی " در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: حماسه عاشورا، حماسه ای نیست که فقط صحنه ای در تاریخ شیعه رقم زده باشد، بلکه کل جهان را متحول کرد، اندیشمندان جهان از حماسه این امام شهید بسیار گفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این نکته که شخصیت ممتاز و ابدی و جاودان حضرت سیدالشهدا (ع) تا قیام قیامت، قطعا مورد توجه محققین و اندیشمندان بزرگ جهان بوده است، تصریح کرد: عظمت عاشورا و نهضت حضرت اباعبدالله (ع) باعث شده است در سراسر تاریخ، چه دوست و چه دشمن امام حسین(ع)، نسبت به عملکرد و قیام آن بزرگوار (ع) واکنش نشان داده و عاشورا را برگ سترگی از تاریخ قلمداد کنند.

مدیر اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری خاطرنشان کرد: آشنایی اقشار مختلف جامعه، مخصوصا نسل جوان با عاشورا در قالب کلام اندیشمندان از ضروریات است زیرا امام حسین(ع) در ادیان مختلف از جایگاهی بس رفیع و قابل تأمل برخوردار است.

رفیعی افزود: در محرم امسال شهرداری رفسنجان جهت ترویج فرهنگ حسینی اقدام به برپایی اولین نمایشگاه خیابانی بنر در سطح شهر مزین به  کلام ودیدگاه اندیشمندان بزرگ مسلمان و غیر مسلمان در مورد امام حسین وحماسه عاشورا در شهر رفسنجان کرده است که این نمایشگاه اولین نمایشگاه خیابانی بنر در سطح کشور است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مدیر هنرستان دخترانه فنی حرفه‌ای و کارو دانش کیش، گفت: دانش آموزان در دوازده رشته فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در این هنرستان مشغول به تحصیل هستند.

اکبری افزود: دویست و چهل دانش آموز در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و صدو هفتاد دانش آموز نیز در رشته‌های کار و دانش مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: نمایشگاه هفته مشاغل با هدف ارائه توانمندی‌ها و آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با بازار کار و کار آفرینی و اشتغالزایی برپا شده است.

اکبری گفت: دانش آموزان فنی و حرفه‌ای در رشته‌های گرافیک، حسابداری، معماری داخلی، شبکه، نرم افزار، طراحی و دوخت و دانش آموزان کار و دانش نیز در رشته‌های هتل داری، گرافیک رایانه، عکاسی دیجیتال، چهره سازی، خیاطی، مدیریت برنامه ریزی و امور خانواده در نمایشگاه هفته مشاغل شرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • (ویدئو) جواد خیابانی اشک بازیگران زودیاک را درآورد
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان