Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:17:46 GMT

شهرداری اردبیل ۸۰ درصد در صدور پروانه و پرداخت عوارض تخفیف می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۳۲۷۵

شهرداری اردبیل ۸۰ درصد در صدور پروانه و پرداخت عوارض تخفیف می‌دهد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - شهردار اردبیل گفت: در راستای بازگشایی معابر و توجه به بهسازی بافت‌های فرسوده و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی، شهرداری اردبیل تا ۸۰ درصد در صدور پروانه و پرداخت عوارض تخفیف می‌دهد. - اخبار استانها -

حمید لطف‌اللهیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در راستای بازگشایی معابر و توجه به بهسازی بافت‌های فرسوده و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی، شهرداری اردبیل تا 80 درصد در صدور پروانه و پرداخت عوارض تخفیف می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که در این زمینه 45 روز به شهروندان در بهره‌مندی از تخفیف شهرداری فرصت داده شده است بیان کرد: از محل عوارض و پراونه ساخت نیز تخفیفات 20 تا 30 درصدی به شهروندان ارائه می‌شود که در این زمینه حمایت از سرمایه‌گذاران اولویت اساسی است.

شهردار اردبیل تصریح کرد: در راستای اعتبارات عمرانی پروژه‌های شهری اردبیل دو برابر افزایش اشته‌ایم که در این زمینه در حوره‌های مختلف عمران شهری برنامه‌های اجرایی تسریع یافته و شاهد تسریع اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام هستیم.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: طرح‌های مشارکتی به تعداد 25 مورد در شورابیل انجام یافته است که در این زمینه حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای توسعه پروژه‌های شهری اولویت اساسی است که امیدواریم این پروژه‌های مشارکتی در سطح شهر اردبیل خروجی‌های مثتبی را به دنبال داشته باشد.

ادامه برخورد قاطع دستگاه قضایی ‌مفاسد اقتصادی / سرپرست سابق شهرداری ساری دستگیر شدرشد 627 درصدی در بودجه و استخدام 109 نفر در شهرداری‌های خراسان جنوبیتفاهم‌نامه بین وزارت نیرو و شهرداری تهران امضا شد/ آبیاری فضای سبز تهران با پسآب تصفیه شده

وی اظهار کرد: در راستای جلب سرمایه‌گذاران و نیز گردشگران اهمیت به اتمام پروژه‌های عمرانی بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه به دنبال تقویت پروژه‌های عمرانی شهری هستیم که امیدواریم نمایندگان مجلس اهتمام جدی در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/132/p

R41374/P/S6,49/CT1 بیشتر بخوانید... سخنگوی بسکتبال شهرداری گرگان: " شاهین‌طبع" یکسال دیگر ماندنی شد ماجرای نصب "بیلبوردهای موهن" در آستانه محرم و لزوم عذرخواهی صریح شهرداری تهران ۷۰ فضای عمومی در اختیار هیئات مذهبی قم قرار گرفت/ آماده‌باش ۴۳۰۰ نفر از عوامل شهرداری قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سخنگوی بسکتبال شهرداری گرگان: " شاهین‌طبع" یکسال دیگر ماندنی شد ماجرای نصب "بیلبوردهای موهن" در آستانه محرم و لزوم عذرخواهی صریح شهرداری تهران ۷۰ فضای عمومی در اختیار هیئات مذهبی قم قرار گرفت/ آماده‌باش ۴۳۰۰ نفر از عوامل شهرداری پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۲ شیراز در وضعیت هشدار؛ نگران بازگشایی مدارس هستیم ۳ وسعت دریاچه ارومیه به کمتر از ۳ هزار کیلومترمربع رسید / حجم آب دریاچه ۳ میلیارد و ۴۹ میلیون مترمربع است ۴ واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود ۵ گزارش| اولویت تزریق واکسن آنفلوانزا برای گروه‌های خاص/  توزیع واکسن از چه زمانی در زنجان آغاز می‌شود؟ ۶ آیا نظریه آب‌های ژرف خراسان جنوبی را از بحران کم‌آبی نجات می‌دهد؟ ۷ قول نوبخت برای تکمیل ۹ماهه پروژه ۲هزارواحدی ‌مسکن ‌محرومان ۸ انهدام بزرگ‌ترین شبکه جعل مدرک تحصیلی ‌/ شناسایی‌ هسته اصلی در وزارت علوم / متهمان برای وزارتخانه‌ها‌ ‌مدرک ‌جعل می‌کردند مهمترین اخبار استانها اختصاص ۵۰۰ کولر گازی به مدارس جنوب سیستان و بلوچستان/ ۲۰۰ کلاس درس خشت و گلی جمع‌آوری شد+فیلم آمادگی بالای نیروی دریایی سپاه در حفاظت از مرزهای ‌آبی‌ ایران / دشمن را در خلیج فارس به ستوه آورده‌‌ایم سقط ده‌ها جنین در استان زنجان در پی آلودگی شدید کارخانه‌ها / چرا مردم منطقه باید تاوان بدهند؟ واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور مهمترین اخبار تسنیم واحد دوم گاز نیروگاه دالاهو با دستور رئیس‌جمهور افتتاح شد / توسعه تولید برق در غرب کشور روحانی: مصرف برق ۳۰ میلیون ایرانی رایگان می شود آمادگی بالای نیروی دریایی سپاه در حفاظت از مرزهای ‌آبی‌ ایران / دشمن را در خلیج فارس به ستوه آورده‌‌ایم واکنش حماس و جهاد اسلامی به شهادت اسیر فلسطینی/ جنایت‌های رژیم اشغالگر نمی‌تواند روحیه مقاومت را نابود کند حشد شعبی از بازگشت بیش از ۵ هزار خانواده آواره به ۳ استان عراق خبر داد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین‌نژاد شامگاه چهارشنبه در دیدار با روسای بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل اظهار کرد: کمیته امداد با تجربه ۴۶ ساله در توسعه مشاغل خرد و کوچک، تلاشی جدی و موثر انجام داده تا از این محل اشتغال پایدار و درآمدزایی خانواده‌های تحت حمایت تحقق پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد با استعدادیابی، مهارت آموزی و پایش اولیه سعی می‌کند تا تسهیلات اشتغال‌زایی را به مددجویان توانمند و علاقمند به حِرَف مختلف پرداخت کند تا از این محل خودکفایی تحقق پیدا کند.

حسین‌نژاد افزود: این نهاد انقلابی در یک چرخه تخصصی و کاملاً مشخص از مرحله پیش پرداخت تسهیلات تا بازپرداخت این تسهیلات را مورد رصد و پایش قرار می‌دهد و حتی به مدت ۳ تا ۵ سال نظارت بر طرح‌های اشتغال‌زایی را انجام می‌دهد تا کمترین انحراف را در این حوزه شاهد باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: بررسی میدانی کارشناسان کشوری و استانی از بابت طرح‌های اشتغال‌زایی سال ۱۴۰۱ نشان می‌دهد که ۹۶ درصد پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان در محل مورد نظر هزینه شده و کمترین انحراف را در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی شاهد هستیم.

وی با قدردانی از مدیران، کارشناسان و پرسنل بانک‌های همکار کمیته امداد در مساعدت با این نهاد انقلابی برای پرداخت سریع و روان تسهیلات تکلیفی در طول سال بیان کرد: سال گذشته از جزء ۳ و ۴ تبصره ۱۸ بالغ بر ۲۶۰ میلیارد تومان سهمیه این بانک‌ها بوده که از جزء چهار ۱۴۳ میلیارد تومان و از جزء سه نیز ۶ میلیارد تومان پرداختی تسهیلات را شاهد بودیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: در سالی که مزین به جهش تولید با مشارکت مردم است، تلاش بیشتری انجام خواهیم داد تا با مساعدت بانک‌های عامل و پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان برای هر طرح اشتغال‌زایی، به گردش اقتصادی و درآمدی خانواده‌ها کمک کنیم.

حسین نژاد گفت: سال گذشته در سایه این پرداختی‌ها ۲ هزار مددجو به نقطه خودکفایی رسیدند و امسال با ادامه پرداختی تبصره ۳ و ۴ از سوی بانک‌های عامل امیدواریم خودکفایی بخش دیگری از مددجویان را شاهد باشیم.

کد خبر 6081548

دیگر خبرها

  • زمین‌های قولنامه‌ای نخرید
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • صدور ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی
  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • صدور و تمدید ۹۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در چهارمحال و بختیاری
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • تامین ۳۱ درصد منابع درآمدی منطقه ۱۵ اصفهان با صدور پروانه‌های ساختمانی