Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@08:28:41 GMT

دعوای کریمی و نکونام پیش چشم مظفری‌زاده (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۳۵۸۵

دعوای کریمی و نکونام پیش چشم مظفری‌زاده (عکس)

استقلال و تراکتور سازی امشب آخرین دیدار از فصل فوتبالی 1398-99 ایران را در فینال جام حذفی برگزار می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، نیازی نیست که همیشه دو تیم از یک شهر باشند تا دیدارشان شهرآوردی حساس از کار در بیاید. گاهی می توان یک تیم از شمال غربی ترین نقطه کشور پیدا کرد که در همه حال، دیدارهایش با تیمی در قلب پایتخت حساس، پر از آدرنالین و و جنجالی از آب دربیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جنگ امروز استقلال و تراکتور یک جنگ عادی نیست. آنها همیشه برای کسب 3 امتیاز در یک لیگ ماراتن وار به مصاف هم می رفتند. اما این بار جنگ بر سر جام است. جامی که می تواند خستگی یک فصل طولانی و فرسایشی را از تن شما بیرون کند.


ساعت 18:15 امروز، ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد پذیرای یک نبرد گلادیاتور گونه است. در اینجا، فرصتی برای اشتباه نیست. باید بکشی تا کشته نشوی. اینجا یک اشتباه کوچک مساوی است با حسرت و زانو زدن و به نظاره نشستن رقیبی که یک جام قهرمانی را بالای سر می برد. اینجا، همان جایی است که باخت شما را تبدیل میکند به بازنده ترین بازنده. 

 


دیدارهای استقلال و تراکتور همیشه پر بوده از صحنه های جنجالی و به یادماندنی. در این گزارش 10 حادثه ویژه را از جدال های استقلال و تراکتورسازی را با هم مرور می کنیم.

 

 

پنالتی های ترکی برای استقلال و حمله برفی
بازی تراکتور و استقلال در لیگ یازدهم جنجالی از آب درآمد. هر دو تیم برای قهرمانی تلاش می‌ کردند و نتیجه بازی تبریز، تاثیر مستقیمی در تعیین قهرمان لیگ برتر داشت. اواخر نیمه اول، محسن ترکی در تصمیمی پرحاشیه توپی که به سینه احسان حاج ‌صفی برخورد کرده بود را بخاطر هند، پنالتی گرفت و او را اخراج کرد. همین پنالتی، نتیجه بازی را عوض کرد و بین دو نیمه تماشاگران با گوله برف از داور و تیم حریف پذیرایی کردند. ترکی نیمه دوم یک پنالتی دیگر برای استقلال گرفت و یک صحنه مشکوک برای تراکتورسازی را پنالتی تشخیص نداد و چهره اول میدان بود.

 

 

 

 

 

 

ژنرالی که اینبار جام می گیرد
امیر قلعه ‌نویی ۳ بار استقلال را قهرمان لیگ برتر کرده و یک بار هم شخصا از آنها قهرمانی را گرفته است. لیگ پانزدهم، دو هفته مانده به پایان لیگ، استقلال صدرنشین بود و فقط دو برد از دو بازی آخر می‌ خواست تا جام را به خانه ببرد. هفته بیست و نهم، استقلال در تهران میزبان تراکتورسازی بود. آن‌ها با گل حاج ‌محمدی جلو افتادند و قهرمانی، واقعی‌تر از همیشه به نظر می‌رسید. اما در پایان استقلال بازی را با نتیجه ۳-۲ باخت و قهرمانی را همزمان واگذار کرد. این عکس که پیش از شروع بازی گرفته شده، به نوعی یک حس برتری و غرور را در چهره ژنرال نشان می دهد که از انگیزه های او برای غلبه بر تیم مظلومی را نشان می دهد.

 

 

 


 
شادی گل یا خودزنی، مسئله اینست!
آن بازی استقلال و تراکتورسازی در لیگ پانزدهم را می توان جنجالی ترین دیدار دو تیم نامید. امین حاج محمدی که بیشتر فصل را روی نیمکت یا سکو قرار داشت و به نوعی لقب گرانترین تماشاگر لیگ برتر را به خود اختصاص داد، در آن دیدار در ترکیب استقلال قرار گرفت و توانست گل اول بازی را وارد دروازه تراکتور کند و اینگونه دیوانه وار بر سر و صورتش بکوبد. البته حاج محمدی دقایقی بعد با اشتباهی عجیب منجر به باز شدن دروازه تیمش شد.

 

 

 

 

 

دعوت به سکوت از سوی رحمتی
هیس نشان دادن رحمتی به قلعه نویی نیز از آن دست اتفاقات عجیب بازی استقلال و تراکتور سازی است. در حالیکه در لیگ پانزدهم استقلال برای قهرمانی نیاز به پیروزی در برابر تراکتورسازی داشت، آنها با تک گل حاج محمدی از حریف پیش افتادند. پس از این گل رحمتی با قلعه نویی درگیر شد و به او هیس نشان داد. پس از این اتفاقات، استقلال دروازه اش را باز شده دید و در پایان نیز بازی به سود تبریزی ها به پایان رسید تا آبی ها قهرمانی را از دست بدهند.

 

 

 

 

 

 

رقص و شادی؛ جلوی چشمان امیر
استقلال و تراکتورسازی در هفته ششم لیگ یازدهم مقابل هم قرار گرفتند. در آن فصل امیر قلعه نویی مربی تبریزی ها شده بود. در آن بازی، فرهاد مجیدی پس از به ثمر رساندن گلش به تراکتور فریاد زنان از جلوی نیمکت تراکتور گذشت. در دقیقه 19 آن بازی بود که ضربه کاشته مجتبی جباری روی سر فرهاد مجیدی نشست تا او یکی از زیباترین گل های لیگ را به ثمر برساند. دو بازیکنی که رابطه خوبی با امیر قلعه نویی نداشتند. نکته جالب، شادی مجیدی بعد از گل بود. او به عکس همیشه که به سمت جایگاه تیفوسی ها می رفت، این بار مسیر تماشاگران پشت نیمکت تراکتور را طی کرد تا تمام صحنه های شادی گلش از مقابل چشم قلعه نویی بگذرد!

 

 

 

 

 

زمانی برای شادی نیست
سروش رفیعی یکی از عجیب ترین شادی های پس از گل را در بازی استقلال و تراکتورسازی به نمایش گذاشت. او با جاگذاشتن مدافعین استقلال و محو کردن میلاد فخرالدینی، دروازه مهدی رحمتی را گشود ولی شادی پس از گلی انجام نداد. در آن مقطع گفته می شد که سروش بخاطر استقلالی بودنش شادی نکرده و ممکن است فصل بعد را در جمع آبی پوشان باشد و عده ای معتقد بودند او به دلیل دوستی با رحمتی، ترجیح داده پس از گل زیبایش واکنشی نشان ندهد. به هر شکل تراکتورسازی آن بازی را برنده شد و سروش نیز نه تنها به استقلال نیامد بلکه راهی پرسپولیس شد.

 

 

 

 

 

بازوبندی برای مرهم اشتباه مرگبار
بازی استقلال و تراکتور در لیگ شانزدهم، یک گل زودهنگام داشت. محمدرضا اخباری سنگربان تبریزی ها در دقیقه هفت دیدار تیمش مقابل استقلال با اشتباهی که انجام داد باعث شد کاوه رضایی به راحتی دروازه  ‌اش را باز کند و بازیکنان تراکتورسازی پس از این اشتباه سعی کردند به اخباری روحیه بدهند. در نیمه دوم محمدرضا اخباری کاپیتان تراکتورسازی شد تا با روحیه بهتری به بازی ادامه بدهد. در ابتدا تصور بر این بود که این کار روحی و روانی توسط قلعه‌نویی صورت گرفته و برخی هم مهدی کیانی را تصمیم‌گیرنده این کار اعلام کردند. سیامک قلیچ‌ خانی، مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی در آن زمان گفت: بین دو نیمه خود مهدی کیانی تصمیم گرفت بازوبند را به اخباری بدهد تا این دروازه‌بان با روحیه وارد زمین شود. تراکتور در نیمه دوم کامبک زد و با 2 گل فرزاد حاتمی، از سد استقلال گذشت.

 

 

 

 

 

 

 

وقتی که آتش فشان کریمی فوران می کند
اختلاف بین بزرگان فوتبال ایران موضوع عجیب یا تازه‌ای نیست و می‌توان مثال‌های مختلفی برای آن آورد که تنها اثرش زشت نشان دادن چهره فوتبال در اذهان عمومی است. اختلاف بین کریمی و نکونام در همان مقطع و در دیدار استقلال با تراکتورسازی پرده دیگری از خودش را به نمایش گذاشت. در آن دیدار نکونام به عنوان هافبک دفاعی استقلال وظیفه مهار کریمی را که در پست هافبک هجومی تراکتورسازی بازی می‌کرد بر عهده داشت و در صحنه‌ای، یک تکل شدید روی پای شماره 8 تراکتورسازی زد که باعث درگیری بین این دو بازیکن شد و سعید مظفری ‌زاده قائله را ختم کرد. عصبانیت کریمی از نکونام اما فروکش نکرد و این بازیکن در مصاحبه پس از بازی خود بدون اسم بردن از نکونام، او را به تحت تاثیر قرار دادن داور در طول بازی با اعتراض‌های زیادش متهم کرد. عکسی از لحظه درگیری کریمی و نکونام توسط عکاسان ثبت شده که جزو تصاویر ماندگار دیدارهای دو تیم است.

 

 

 

 

شادی انگلیسی اشکان
دیدار استقلال و تراکتور در لیگ هیجدهم نیز جذاب از آب درآمد. اشکان دژاگه، در دقیقه 52 آن بازی موفق شد دروازه مهدی رحمتی را باز کند تا تیمش را در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز پیش بیندازد. دژاگه پس از گلزنی به سبک بازیکنان شاغل در فوتبال انگلیس شادی گل کرد. هافبک تراکتورسازی با حرکت به سمت هواداران این تیم از پله‌ای که کنار فنس‌های ورزشگاه بود بالا رفت تا در آغوش هواداران قرار بگیرد. در فوتبال انگلیس البته با توجه به نزدیک بودن سکوها به خط کناری زمین، بازیکنان برای تقسیم شادی‌شان با هواداران خیلی به زحمت نمی‌افتند و اینجا دژاگه برای اینکه خود را به هواداران تراکتورسازی برساند، مسافتی را طی کرد و سپس از روی پله‌ها بالا رفت. تراکتورسازی آن بازی را با همان یک گل برنده شد.

 

 

 

 

 

 

 

انتقام آندو
در لیگ چهاردهم، آندو به دلیل اختلافاتش با ژنرال، از جمع آبی پوشان جدا شد و به تراکتورسازی پیوست. تیموریان بعد از جدایی از استقلال علیه امیر قلعه نویی مصاحبه ای کرد و سرمربی استقلال هم جواب او را داد. چند ماه قبل از بازی جنجالی استقلال و تراکتور، آندو در باز با پدیده سابق و شهرخودرو کنونی یک شادی عجیب و منحصر بفردی انجام داد که در نوع خود جالب بود. آندو بعد از گل دست روی شانه هایش برد و درجه های ژنرالی را خطاب به قلعه نویی از جا کند و به سمت هواداران تراکتور نشان داد. پایان کار قلعه‌نویی در استقلال هم، مقابل همین تراکتورسازی رقم خورد. رفتنی که تا امروز، بازگشتی نداشته است. لیگ چهاردهم و یک هفته مانده به پایان لیگ برتر، استقلال میزبان تراکتورسازی بود. هر دو تیم، مدعی قهرمانی محسوب می‌شدند و تراکتور، شانس بیشتری داشت. آن‌ها در تهران هم با نمایشی باورنکردنی، ۴ گل به استقلال زدند و به پیروزی رسیدند. شادی های آندو تیموریان در آن بازی، هنوز در اذهان هواداران استقلال باقی مانده است.

 

 

 

 

 

استقلال تهران تراکتور جام حذفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران تراکتور جام حذفی بازی استقلال و تراکتور استقلال و تراکتورسازی قلعه نویی امیر قلعه لیگ برتر پس از گل آن بازی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟

به گزارش هشمهری آنلاین به نقل از ایسنا، بعد از جدایی پاکو خمس از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم‌شان کنند.

در همین راستا قرار بود دیروز (دوشنبه) جلسه‌ای پیرامون حضور گل‌محمدی و حل موانع حضور او در تبریز برگزار شود اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که قرار است تکلیف حضور گل‌محمدی در تراکتور تا فردا مشخص شود و مدیران این باشگاه پیگیر حل موانع هستند.

کد خبر 846704 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور