Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@06:02:28 GMT

صدور کیفرخواست برای پرونده سارینا

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۳۶۳۷

صدور کیفرخواست برای پرونده سارینا

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری گلستان از صدور کیفرخواست برای هشت نفر در پرونده سارینا، دختر بچه علی آبادی که از دو سال پیش با تزریق داروی اشتباه به کما رفته است خبر داد. تاریخ انتشار: 14:00 - 13 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۲۵۷۷

هادی هاشمیان، رییس کل دادگستری گلستان در گفت‌وگو با میزان از صدور کیفرخواست برای هشت نفر در پرونده سارینا، دختر بچه علی آبادی که از دو سال پیش با تزریق داروی اشتباه به کما رفته است خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه پرونده برای صدور رای به دادگاه کیفری ۲ علی آبادکتول ارسال شد، اعتراض طرفین پرونده به گزارش‌های کارشناسی را علت زمان بر شدن کیفرخواست عنوان کرد و گفت: پس از اعتراض‌های چند باره طرفین پرونده به نتیجه کمیسیون‌های پزشکی، در نهایت گزارش برای حل اختلاف و تعیین نهایی مقصر و میزان تقصیر به کمیسیون عالی و نهایی پزشکی قانونی ارجاع و نظرن‌هایی اعلام شد که بر اساس این گزارش و دفاعیات متهمان، کیفرخواست صادر شد.   بیشتر بخوانید: اشتباه دارویی در پرونده سارینای هشت ساله مطابق نتیجه کمیسیون اولیه محرز است سارینا دختر بچه هشت ساله علی آبادی است که ۲۵ دی ۹۶ با شکایت از درد شکم در بیمارستان علی آبادکتول بستری شد و متاسفانه در اثر تزریق اشتباه داروی سولفات منیزیم به جای داروی مترونیدازول دچار افت هوشیاری شد و به کما رفت و هم اکنون زندگی نباتی دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری گلستان کیفرخواست خطای پزشکی پزشکی قانونی پرونده سارینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پایان یافتن معاینات پزشکی پیش از اعزام زائرین حج تمتع ۱۴۰۳ در این استان، به منظور تصمیم گیری در خصوص استطاعت جسمی آن دسته از متقاضیانی که پزشکان نسبت به تأیید آنها مردد هستند تشکیل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: همچنین متقاضیانی که به نظر پزشکان معترض هستند نیز پرونده آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور پزشک اولیه در زمان برگزاری کمیسیون اظهار کرد: ۴ پزشک متخصص قلب و عروق، داخلی، متخصص پزشکی ورزشی و مغز و اعصاب به همراه نماینده استانی مرکز پزشکی حج پرونده‌ها را بررسی کردند که نتایج آن طی روزهای آتی برای انجام مراحل نهایی ثبت نام به زائرین اعلام می‌شود.

کد خبر 6082040

دیگر خبرها

  • شش اشتباه رایج درباره واکسن اچ‌پی‌وی
  • دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد
  • صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال
  • صدور حکم قطعی پرونده کثیرالشاکی «الماس مال» کرمان
  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • تهیه بیش از ۳۰۰ دارو از ۱۲۰۰ گیاه دارویی در کشور/ ارسال ۳۵۰ قلم داروی طبیعی به کمیسیون قیمت
  • قیمت گذاری ۲۹ پرونده امور زمین در بهشهر